Graspop Metal Meeting 2024

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
Dag 1 : Scorpions - Megadeth - Europe - The Offspring - Electric Callboy - Brutus -
Dag 2 : Bring Me The Horizon - Judas priest - Deftones - Limp Bizkit - Babymetal - Alestorm -
Dag 3 : Deep Purple - Avenged Sevenfold - Slash ft Miles Kennedy - Queens of the stone age - Bury Tomorrow - Corey Taylor -
Dag 4 : Iron Maiden - Alice Cooper - Saxon - Sum 41 - Accept - Kverlertak - Rotting Christ -
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en festivalryo

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
vandaag komt gewoon de nieuwe lay out, zodoende dat de website en de app (heeft een kleine update gekregen en is leeg nu.) kan worden aangepast.
Donderdag zullen dan wellicht namen volgen net zoals vorig jaar maar dan 1 week later.
Nog efkes geduld 🫥
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
vandaag komt gewoon de nieuwe lay out, zodoende dat de website en de app (heeft een kleine update gekregen en is leeg nu.) kan worden aangepast.
Donderdag zullen dan wellicht namen volgen net zoals vorig jaar maar dan 1 week later.
Nog efkes geduld 🫥
Dat wordt een enkeltje wall of death! Slecht nieuws hebben we al genoeg als we het journaal opzetten. ;)
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
355
504
vandaag komt gewoon de nieuwe lay out, zodoende dat de website en de app (heeft een kleine update gekregen en is leeg nu.) kan worden aangepast.
Donderdag zullen dan wellicht namen volgen net zoals vorig jaar maar dan 1 week later.
Nog efkes geduld 🫥

Is this prediction about bands announcements or you know it will be thursday :)
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Dat wordt een enkeltje wall of death! Slecht nieuws hebben we al genoeg als we het journaal opzetten. ;)
Kom maar op, ik kijk er naar uit.
Moshpit Wall Of Death GIF by Killswitch Engage

Ik zou liever ook al veel namen weten, maar als je verwachtingen lager liggen wordt je minder teleurgesteld :p

Tís trouwens nog maar 240 dagen tot Graspop 2024! 🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
voor de mensen die trouwens bad omens net ontdekken en enkel de 2 bekendste nummers opleggen. leg ook eens dethrone, glass houses, artificial suicide op die ook in de set zullen zitten. de band heeft ook wel wat zwaarder werk.
dit klinkt wel heel anders als de nummers die ik van ze ken ja, is dit ook zo'n gevalletje van een metalcore band die pas is doorgebroken toen ze wat meer de mainstream kant op gingen met hun muziek?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.339
Iedereen schrikt van Hellfest, maar geen paniek als je de aankondiging van Sweden Rock ziet toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

dennis87

Playlistbediener
26 sep 2019
15
57
dit klinkt wel heel anders als de nummers die ik van ze ken ja, is dit ook zo'n gevalletje van een metalcore band die pas is doorgebroken toen ze wat meer de mainstream kant op gingen met hun muziek?Zijn
Zijn met hun laatste album echt doorgebroken idd. Je kunt het niet echt meer metalcore noemen op een paar nrs na. Neemt niet weg als metalcore liefhebber vind ik het nog steeds een geweldig album. Feb staan ze in een uitverkocht 013. Laat maar komen op graspop. Iets ouder nr maar 1 van mijn favoriete metalcore nummers ooit
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
zitten er ook headliners tussen bij Sweden Rock eigenlijk? zie ik nergens genoemd staan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken