Graspop Metal Meeting 2024

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
135
185
Swedenrock bevestigt enkele namen:
Judas Priest en Alice Cooper zullen wel op GMM staan. Parkway Drive zal wel een jaar overslaan, lijkt mij.
Mooi om te zien dat Swedenrock een band als Electric Callboy ook lager plaatst, onder Bruce Dickinson.
.Alleen Avantasia zou een verrassende Graspopnaam zijn.

Van Hellfest zullen ook Megadeth en Offspring en wat kleinere namen overgenomen worden.
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
153
353
Alice Cooper ook in Slovenië op 14 juni

ZnLktkpTURBXy8xZmU4MDBjMDljYWY1YTdlYWM4MzM3NDdhMmJhOWM1OC5qcGeRlQLNB9AAwsM


Dus dat lijkt inderdaad een zekerheidje te worden voor graspop
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
338
710
Priest zal wel headliner zijn denk ik. Of het goede headliner is, is over te twijfelen. Ik vond ze in 2022 een beetje vergane glorie (ten opzichte van 2018 wat echt heel cool was).
Als iemand die ze nog heeft mogen zien met KK Downing en Glenn Tipton is het altijd een beetje dubbel. Het klinkt altijd strak hoor (ook niet gek aangezien de nieuwe leden ook meteen 30 jaar jonger werden) en Rob Halford blijft mij verbazen op z'n leeftijd, maar het is inderdaad niet meer wat het ooit was.

Nieuwe nummer slapped wel hard dus van mij mogen ze zeker komen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: saurus

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
Swedenrock bevestigt enkele namen:
Judas Priest en Alice Cooper zullen wel op GMM staan. Parkway Drive zal wel een jaar overslaan, lijkt mij.
Mooi om te zien dat Swedenrock een band als Electric Callboy ook lager plaatst, onder Bruce Dickinson.
.Alleen Avantasia zou een verrassende Graspopnaam zijn.

Van Hellfest zullen ook Megadeth en Offspring en wat kleinere namen overgenomen worden.
ik denk eerder dat ze bruce hoger plaatsen, op sweden rock hebben de classic rock namen vaak uitzonderlijk hoge postjes
 
  • Leuk
Waarderingen: KazuyaYuza

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Niks mis met een uurtje Priest inderdaad. Mogen ook wel 1:15 krijgen van mij als ze daarmee overtuigd zijn. Maar liefst niet meer als volwaardige headliner. In een pakket met bijvoorbeeld Bring Me The Horizon (voor de jongere fans) en een Deep Purple lijkt het me best prima voor de gemiddelde GMM-bezoeker. Al hoop ik dan vooral op een mooi programma in de Marquee 🤣
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
153
353
Ik heb even teruggezocht in het vorige topic, maar kon niet direct een antwoord vinden.
Weet iemand nog de prijzen voor een huisje op metal park (of devil's lake) voor 6, 8 en 10 personen?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
Swedenrock bevestigt enkele namen:
Judas Priest en Alice Cooper zullen wel op GMM staan. Parkway Drive zal wel een jaar overslaan, lijkt mij.
Mooi om te zien dat Swedenrock een band als Electric Callboy ook lager plaatst, onder Bruce Dickinson.
.Alleen Avantasia zou een verrassende Graspopnaam zijn.

Van Hellfest zullen ook Megadeth en Offspring en wat kleinere namen overgenomen worden.
waar zie je hoe hoog de bands geplaatst worden? kon nergens een plaatje vinden waar de bands onder elkaar staan
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.425
8.640
Ik zie dat Avantasia in 2019 ook al eens België en Spanje in hetzelfde weekend hebben gespeeld. Zonder rustdag.

Dus dat ze al in Spanje spelen, maakt gelukkig niet uit, misschien wel voor Scorpions
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
hoe graag ik het ook zou zien zie ik het niet gebeuren dat green day op graspop staat. denk dat die al met potlood mogen opgeschreven worden voor werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

festivalryo

Support act
9 feb 2019
867
1.723
Greenday heeft zojuist een nieuw album aangekondigd, en nog geen tour data. In hun Instagram/Facebook bericht staat:

"Lots more coming sooner than you think aka Nov 2nd 😉🚫🧠🚌 "

Novarock, Rock Im Park en Rock Am Ring wouden 2 november namen aankondigen. Nu weten we waarschijnlijk dus waarom.
...which would mean that there's little reason for Graspop to wait that long, right?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
Hoe groot is Avantasia in België? ZIjn die groter dan bijvoorbeeld Blind Guardian?
Wat voor spot zouden die innemen? ergens in de middag op de mainstage of avond marquee? of onderschat ik de band dan?
 
  • Geweldig
Waarderingen: KazuyaYuza

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
338
710
Hoe groot is Avantasia in België? ZIjn die groter dan bijvoorbeeld Blind Guardian?
Wat voor spot zouden die innemen? ergens in de middag op de mainstage of avond marquee? of onderschat ik de band dan?
Over het algemeen hoor ik vaker Blind Guardian door mensen herkend worden en ook af en toe liedjes rechts en links van campingspeakers. Bestaan natuurlijk ook al veel langer. Maar ze zouden beide best hoog in de Marquee kunnen staan. Blind Guardian dan misschien net wat hoger puur vanwege naamsbekendheid.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
405
913
Greenday is een band die bij mij zeker nog op de bucketlist staat. Vorige tour kon ik niet op de datums in de buurt.
Heeft voornamelijk te maken met moeilijke momenten in de tienerjaren en Greenday stond toen vaak op :)
Dus als ze komen (Werchter of Graspop) ga ik zeker kijken, al is het maar enkel voor Boulevard of Broken Dreams te kunnen meejanken :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken