Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dag 1 : Scorpions - Megadeth - Europe - The Offspring - Electric Callboy - Brutus -
Dag 2 : Bring Me The Horizon - Judas priest - Deftones - Limp Bizkit - Babymetal - Alestorm -
Dag 3 : Deep Purple - Avenged Sevenfold - Slash ft Miles Kennedy - Queens of the stone age - Bury Tomorrow - Corey Taylor -
Dag 4 : Iron Maiden - Alice Cooper - Saxon - Sum 41 - Accept - Kverlertak - Rotting Christ -
vandaag komt gewoon de nieuwe lay out, zodoende dat de website en de app (heeft een kleine update gekregen en is leeg nu.) kan worden aangepast.
Donderdag zullen dan wellicht namen volgen net zoals vorig jaar maar dan 1 week later.
Nog efkes geduld
vandaag komt gewoon de nieuwe lay out, zodoende dat de website en de app (heeft een kleine update gekregen en is leeg nu.) kan worden aangepast.
Donderdag zullen dan wellicht namen volgen net zoals vorig jaar maar dan 1 week later.
Nog efkes geduld
Nog efkes geduld
Ze moeten gewoon op een onverwacht moment met die aankondiging komen, zoals die laatste post die om 19.00 ineens kwam
Niet zo voorspelbaar donderdag om 16.00
Woensdag om 13.15 ofzo
Gewoon ff zo van
BAM SURPRISE, HIER IS DE LINE UP
voor de mensen die trouwens bad omens net ontdekken en enkel de 2 bekendste nummers opleggen. leg ook eens dethrone, glass houses, artificial suicide op die ook in de set zullen zitten. de band heeft ook wel wat zwaarder werk.
dit klinkt wel heel anders als de nummers die ik van ze ken ja, is dit ook zo'n gevalletje van een metalcore band die pas is doorgebroken toen ze wat meer de mainstream kant op gingen met hun muziek?
dit klinkt wel heel anders als de nummers die ik van ze ken ja, is dit ook zo'n gevalletje van een metalcore band die pas is doorgebroken toen ze wat meer de mainstream kant op gingen met hun muziek?Zijn
Zijn met hun laatste album echt doorgebroken idd. Je kunt het niet echt meer metalcore noemen op een paar nrs na. Neemt niet weg als metalcore liefhebber vind ik het nog steeds een geweldig album. Feb staan ze in een uitverkocht 013. Laat maar komen op graspop. Iets ouder nr maar 1 van mijn favoriete metalcore nummers ooit