Graspop Metal Meeting 2024

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Ik snap dat er smaakverschillen en meningen zijn maar om iedere keer Sabaton of een andere band die er regelmatig als headliner staan de grond in te duwen is nergens voor nodig, Het is alsof het hun fout is dat ze er vaak staan... Het is tevens hun werk en inkomen... ze staan er niet zomaar, het publiek dat hun iedere keer bekijkt wordt groter en groter, spreekt toch voor zich?? In een vol sportpaleis spelen doe je ook niet zomaar.

Er zijn genoeg (sub-)headliners waarbij het genre niet in mijn smaak valt, ik geef ze alsnog een kans en wordt bijna tot nooit teleurgesteld van de shows.
Graspop kenmerkt zich niet alleen als metal festival maar als "Hardrock én metal festival", het zou dus ook zomaar kunnen dat er wat anders dan metal staat?
Ik snap dat sommige Sabaton een beetje een eentonig kunnen vinden. Ik heb dat ook met iets als Kiss, en dan vooral hoe ontzettend Amerikaans die band is.
Maar er staat dan tenminste wel een show. Ook al is de muziek niet je ding, kan je op z'n minst nog met een halve liter in het gras naar de vuurwerkshow gaan kijken en de muziek is voor het grootste gedeelte van het veld herkenbaar. En dat heb ik ook een beetje bij de namen Bon Jovi, Toto en Aerosmith. Totaal geen metal of hard rock, maar als ik in het Classic Rock Café sta staat iedereen kei hard Pamela, Living on a Prayer of Don't want to miss a thing mee te schreeuwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.709
7.506
Dan wil ik toch even terugkomen op dat ik QOTSA niet headliner waardig vond... Doe die dan toch maar.

Alles beter dan dat auto-tune drama.. :cautious:

Auto tune is volgens mij iets heel anders. Denk eerder dat er hier gewoon zuiver wordt gezongen?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
metalcore dag wishlist:
Bring me the horizon - avenged sevenfold -electric callboy - bad omens - while she sleeps - falling in reverse allemaal na elkaar op mainstages
en ik denk dat ik honger zal lijden die dag als ik niet weg kan bij de podia
ze zullen wel wat thrash of rollator rock tussendoor zetten op de andere mainstage zodat we rustig kunnen eten
 
  • Leuk
Waarderingen: dennis87

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Allee vooruit, omdat het traditie is: VANDAAG IS DE DAG!

Oh My God Omg GIF by The Office
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
634
op de site bij geschiedenis is de poster van 2023 bij gezet en de linkjes naar bands zijn weg
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
metalcore dag wishlist:
Bring me the horizon - avenged sevenfold -electric callboy - bad omens - while she sleeps - falling in reverse allemaal na elkaar op mainstages
Mag ik dan ook Currents in Metaldome of Marquee? En Bury Tomorrow op Jupiler? Zonder clashes, uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Inverso

Gebruikers die dit onderwerp bekijken