Ik vind niet alle headliners commerciële meuk maar A7X ( M Shadows is al jaren meer met zijn NFTs bezig dan met muziek) en BmtH ( gezellig met Ed Sheeran op
de Britt awards ) vallen daar voor mij wel onder. Ik luister Blackmetal, Deathmetal, Metalcore, Thrashmetal, Hardcore, Deathcore, Powermetal en ook prog. Dus wat is daar niet breed aan? Dat ik niet alle bands in elk genre leuk vind is toch ook prima. Dus laten we het er op houden dat jou gebrek aan kennis van mijn Horizon er toe leid dat jij denkt dat ik niet breed georiënteerd ben. Sterker nog zelfs in die paar namen die ik noemde zaten al 5 verschillende genres? En hard tja het is een metalfestival dus ik zag ook geen reden om andere genres te noemen. Als Nightwhish en Faith no More hadden gestaan had ik die genoemd
. Ik heb ook nergens gezegd dat de bands die dus genoemd worden (A7X, Tool, BmtH en JP) niet headline waardig zijn alleen zijn ze mijn ding niet. Is dat verboden? En er werd gevraagd wat ik dan wel leuk vond dus ook daar keurig antw op gegeven. Vorig jaar zag ik 4 geweldige headliners en dit jaar wellicht niet so be it maar als de undercard goed is ben ik er gewoon bij.