Dat doet me denken aan deze Facebook-post :Misschien is het een mix? Ik bedoel positief afgelopen jaar was voor mij qua line up de beste ooit. Aan de negatieve kant de prijzen van het eten waren echt exhorbitant en van houten huisje op de inferno incl ontbijt naar tent excl ontbijt voor de zelfde prijs. Er van uitgaande dat de ticketprijzen verder stijgen en het eten zo exorbitant duur blijft verwacht je dus ook een geweldige line up. Als Tool dan niet je smaak is en je ook niet gelukkig wordt van zaken als A7X, BmtH en JP. Dan krijg je vanzelf negatieve reacties als er dan straks 100 namen droppen voor ieder wat wils gaat die negativiteit vanzelf weg denk ik
Maar serieus, als van deze 4 zeer gevarieerde headliners er geen een jou aanspreekt, dan vraag ik me ook wel af welke bands dan wel?
Daarnaast heeft GMM intussen geen 4 headliners, maar 8 (en in de praktijk zelfs 9 à 12, nog afgezien van Marquee, Metal Dome en Jupiler Stage), dus daar zit altijd wel meer dan genoeg bij voor vrijwel iedereen.
Zo niet, dan wordt het wellicht toch de hoogste tijd om de horizon iets te verbreden, waar een festival als GMM natuurlijk uitermate geschikt voor is.