Graspop Metal Meeting 2024

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Eerste naam belooft al niet veel goeds. Jammer want tool sucks!
Je doet je naam weer alle eer aan! Wel jammer dat je het voorste deel vergeten bent om erbij te zetten!
Maar wel blij dat je het nu al meldt, dan weten we dat er zeker 1 combiticket/dagticket voor een echte fan extra is!
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
341
716
Iemand enig idee wanneer info over metal town of inferno live komt? Vorig jaar op Metal Park geslapen maar dat was elke dag een halve wereldreis naar het terrein toe.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.696
3.541
Iemand enig idee wanneer info over metal town of inferno live komt? Vorig jaar op Metal Park geslapen maar dat was elke dag een halve wereldreis naar het terrein toe.
Waarschijnlijk gelijk met de ticketprijzen.
Zal in ieder geval voor de 25e bekend zijn.

Canvashut 4 pers. was vorig jaar trouwens €599. Excl. €150 borg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Iemand enig idee wanneer info over metal town of inferno live komt? Vorig jaar op Metal Park geslapen maar dat was elke dag een halve wereldreis naar het terrein toe.
Vermoed uiterlijk volgende week woensdag. Misschien zelfs vrijdag al met de grotere batch namen.
 

PitfestRules

Campingartiest
15 okt 2023
72
204
Dan zal Night Verses ook wel een plekje krijgen, aangezien ze voorprogramma van Tool zijn. Ken het verder niet, maar het is aannemelijk.
 

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
75
196
vorig jaar was dat best laat. de informatie metalpark enzo kwam inderdaad met grote batch namen dat was op de donderdag voor de verkoop.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Iemand toevallig mijn naam gehoord op studio brussel om iets na 1 toen ze tool draaiden? Ik heb gisteren gezegd dat ze morgen tool gaan aankondigden. En heb hun er vandaag aan herinnert. Ik zei dat de aankondiging het ziek thuisblijven de "pijn" verzacht. Ze noemden mij visionair. Ze hebben niet naar het forum verwezen maar enkel naar mijn voornaam. Wel lachen.
Edit: Het zal mijn third eye geweest zijn. haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken