kan aan mij liggen maar ik vond het niet zo druk bij slipknot dit jaar, was ook wel een stacked dag en dat kruipt in de benen zo laat.Je kunt een sterke undercard hebben en Hammerfall laten afsluiten.
Straks zijn alke grote namen met pensioen, dus kan het doorschuiven.
Je ziet hetzelfde met Machine Head, gruwelijke band, maar het trekt lang niet zoveel publiek als GNR en Slipknot.
Ik denk als MH op herhaling komt, ze ook eerder de Southstage zullen afsluiten.
Gezien in wacken 2012 met het symphonisch orkest!Wat mij nou tof zou lijken: Dimmu Borgir als één van de mainstage afsluiters in het donker.
En waarom zou dat niet werken? Zou veruit de meest unieke act van het festival zijn op die manier.Gezien in wacken 2012 met het symphonisch orkest!
Enkel zou dit op graspop jammer genoeg niet werken.
Net zoals Savatage als headliner ook niet zou werken op graspop jammer genoeg.
Wat wel zou werken is Electric callboy op de mainstage en iets totaal anders tegelijk in de marquee en metaldome.
Zodat er zeker voor iedereen wat te zien is.
Volgens mij headlinenen ze Dynamo volgend jaar. Denk dus niet dat het dit jaar dan ook GMM headlinen (kan wel want In Flames HL dit jaar Dynamo ook en stonden op GMMWat mij nou tof zou lijken: Dimmu Borgir als één van de mainstage afsluiters in het donker.
Graspop denkt te commercieel.En waarom zou dat niet werken? Zou veruit de meest unieke act van het festival zijn op die manier.
Hij zal er wel staanJune
01 - Barba Negra, Budapest, HUNGARY
03 - Arenale Romane, Bucharest, ROMANIA
05-08 - Mystic Festival, Gdansk, POLAND *
05-08 - Sweden Rock Festival, Solvesborg, SWEDEN *
09 - Rockefeller, Oslo, NORWAY
16 - Huxleys Neue Welt, Berlin, GERMANY
17 - Grosse Freiheit 36, Hamburg, GERMANY
19–22 - Copenhell, Copenhagen, DENMARK *
24 - Zeltfestival Rhein-Neckar, Mannheim, GERMANY *
25 - Circus Krone, Munich, GERMANY
27–30 - Hellfest, Clisson, FRANCE *
30 - Rockhal, Esch-Sur-Alzette, LUXEMBOURG
tourdata van bruce dickinson in juni, weet niet of hij graspop wel gaat doen.
hangt af van welke dag hij op coppenhell staat anders wordt het krap.Hij zal er wel staan
First day, June 19depends on which day he is at coppenhell otherwise it will be tight.
Niet echt nieuwe namen in de geruchtenmolen hiermee voor GMM helaas. Wel benieuwd wie de zaterdag headlined. Vrijdag heeft een dikke bovenkant van het affiche, gave dag. Over de donderdag zeg ik even niks
ik zou denken beartooth maar waarom zou die dan nog niet aangekondigd zijn?Niet echt nieuwe namen in de geruchtenmolen hiermee voor GMM helaas. Wel benieuwd wie de zaterdag headlined. Vrijdag heeft een dikke bovenkant van het affiche, gave dag. Over de donderdag zeg ik even niks
Waarom zou hij geen Graspop doen? hij heeft in de 4 dagen van Graspop nog geen enkele show staan in dat schema?June
01 - Barba Negra, Budapest, HUNGARY
03 - Arenale Romane, Bucharest, ROMANIA
05-08 - Mystic Festival, Gdansk, POLAND *
05-08 - Sweden Rock Festival, Solvesborg, SWEDEN *
09 - Rockefeller, Oslo, NORWAY
16 - Huxleys Neue Welt, Berlin, GERMANY
17 - Grosse Freiheit 36, Hamburg, GERMANY
19–22 - Copenhell, Copenhagen, DENMARK *
24 - Zeltfestival Rhein-Neckar, Mannheim, GERMANY *
25 - Circus Krone, Munich, GERMANY
27–30 - Hellfest, Clisson, FRANCE *
30 - Rockhal, Esch-Sur-Alzette, LUXEMBOURG
tourdata van bruce dickinson in juni, weet niet of hij graspop wel gaat doen.
staat wel in 013 tilburg en oosterpoort in groningen geen belgische datum
er is niemand die denkt dat EC een south stage headliner is volgens mij, ten hoogste een kleine north stage headliner maar waarschijnlijk staan ze gewoon wat vroeger op de avondIk mag toch hopen dat Bring Me The Horizon en Electric Callboy niet allebei een dag de South Stage gaan headlinen. Maar het zou wel een logische stap zijn na de afgelopen editie met die 318 metalcore bands per dag. Daarbij komt dat Bring Me The Horizon nog wel wat metal in zijn muziek heeft. Electric Callboy is een en al pop en elektrisch. Met Ayreon, Dream Theater, Opeth etc. etc. in de tenten als tegenhanger van die in mijn ogen pubermuziek zul je mij ook niet horen klagen.
Maar het heeft er dit jaar wel alle schijn van dat de grotere namen in de Marquee het gaan beslissen of ik al dan niet naar Graspop ga komend jaar. De Main Stages heb ik al wel opgegeven.
Volgens mij hadden die het over een grote headliner vanwege jubileumeditie, dat zal geen Beartooth zijnik zou denken beartooth maar waarom zou die dan nog niet aangekondigd zijn?
the offspring nog eens maar waarom dan ook niet aangekondigd?