Zoals je de band omschrijft, dan hoort deze toch veruit het meest thuis op Pukkelpop? Of eventueel in de Marquee op Graspop. Maar daar zijn ze dan weer te populair voor. Mochten ze toch op Graspop staan, dan hoop ik dat ze een nachtshow geven op de North Stage, na afloop van de headliner op de South Stage. Volgens mij is dit de positie die de fans ook het liefst hebben (in het donker) en de niet-fans kunnen dan afdruipen. Wat ook met acts als A Perfect Circle en Marilyn Manson het geval was. Al is dit alweer van 2018 terug. Afgelopen jaar was telkens de headliner van de South Stage ook de afsluiter van de dag. (in elk geval van de Main Stages). En die ontwikkeling leek in 2019 en 2022 ook al te bestaan, maar nog niet zo extreem.Ik ben één van de Electric Callboy fans. Gisteren heb ik me weer rot geamuseerd. Maar ik begrijp ook dat smaken verschillen. Alleen vind ik sommigen hun assessment van de band niet correct. "Geen metal", "enkel pop en elektrisch". Dat klopt gewoon niet. Het is inderdaad een mix met veel pop en veel beats, maar de metalstukken die je in elk nummer hebt, zijn gewoon harde metalcore. Dat is een objectieve waarheid. Nogmaals, dat de mix van stijlen niet voor iedereen is, dat is normaal en subjectief.