Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.916
:( de catering is bagger en duurder. ! 4,2 munten voor een hamburger ??? 1,5 voor koffie ???
vanmorgen koffie op de boneyard gehaald, 8 uur open (met een lange rij) 8uur 40 koffie op, moet weer nieuwe gezet worden. weer een 20 min. wachten.
en dan 1,5 voor koffie en 1 voor een blikje bier :unsure: dan maar geen koffie :ROFLMAO:
en waarom is er na al die jaren nog steeds geen bar in de marquee ??
Je staat er altijd zo lekker positief in gelukkig 😆
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Weet er iemand of er op de weide broodjes te vinden zijn, zoals bv een broodje kaas ofzo. Want met die hitte is dat iets aangenamer dan vettige troep. Heb het zelf helaas nog niet gevonden.
Jupilet stage. Achter de overdekte eettent in het rechterhoekje. Dicht bij het cafe. 2,5 munt voor een zeer dik belegde baguette tonijnsalade. Aanrader!
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
147
309
Is er eigenlijk iemand gisteren naar Winery Dogs gegaan? Ik heb voor Ghost gekozen - tot mijn spijt - maar kan nergens een recensie vinden.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Ik zou de laatste keer niet weten wanneer dansende beren een slechte recentie geschreven heeft. Er zijn veel woorden voor gnr gisteren maar zelfs de grootste fan kan niet anders dan toegeven dat het gewoon slecht was.
Toch was het goed, kon beter maar voor mij werden dan weer pareltjes van onder het stof gehaald. Sorry ben fan, iedere gek zijn gebrek 🤣
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
Is er eigenlijk iemand gisteren naar Winery Dogs gegaan? Ik heb voor Ghost gekozen - tot mijn spijt - maar kan nergens een recensie vinden.
ik ook gekozen voor ghost (geen spijt).
kwam wel deze foto op facebook backstage van de winery dogs tegen van gisteren :unsure: steve harris gisteren aanwezig.
of kijken naar zijn zoon met raven age, of puntjes op de i zetten voor 2024 :ROFLMAO:
 

Bijlagen

  • download.jpg
    download.jpg
    9,9 KB · Weergaven: 18

MetalHarmonica

Playlistbediener
20 feb 2023
9
13
Is er eigenlijk iemand gisteren naar Winery Dogs gegaan? Ik heb voor Ghost gekozen - tot mijn spijt - maar kan nergens een recensie vinden.
Van mijn groepje zijn er wel wat mensen gegaan. Kwamen ook snel weer terug. Het was volgens hun niet slecht per se, alleen ook niet zo heel bijzonder.

Toch nog een opmerking over GnR van gisteren. Ben toch niet de enige die het gek vind dat Graspop totaal niks erover gepost heeft? Niks op FB, Insta of eigen app. Geen highlight foto's, geen filmpje, geen generieke 'bedankt voor het afsluiten', niks. Zelfs in Graspops dagoverzicht op Youtube werd GnR niet genoemd en waren ze nergens te bekennen. Vind het wel vrij apart dat de 3-uur durende headliner van de 1e dag nergens benoemd wordt. Dit terwijl er over andere bands zat wordt gepost.
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
147
309
Van mijn groepje zijn er wel wat mensen gegaan. Kwamen ook snel weer terug. Het was volgens hun niet slecht per se, alleen ook niet zo heel bijzonder.

Toch nog een opmerking over GnR van gisteren. Ben toch niet de enige die het gek vind dat Graspop totaal niks erover gepost heeft? Niks op FB, Insta of eigen app. Geen highlight foto's, geen filmpje, geen generieke 'bedankt voor het afsluiten', niks. Zelfs in Graspops dagoverzicht op Youtube werd GnR niet genoemd en waren ze nergens te bekennen. Vind het wel vrij apart dat de 3-uur durende headliner van de 1e dag nergens benoemd wordt. Dit terwijl er over andere bands zat wordt gepost.

Thanks! Weet niet of ik daar iets gemist heb. Van wat ik gelezen heb mocht er van GNR geen beeldmateriaal gemaakt worden van het optreden - geldt voor de ganse tour. Miss daarom?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.916
Toch nog een opmerking over GnR van gisteren. Ben toch niet de enige die het gek vind dat Graspop totaal niks erover gepost heeft? Niks op FB, Insta of eigen app. Geen highlight foto's, geen filmpje, geen generieke 'bedankt voor het afsluiten', niks. Zelfs in Graspops dagoverzicht op Youtube werd GnR niet genoemd en waren ze nergens te bekennen. Vind het wel vrij apart dat de 3-uur durende headliner van de 1e dag nergens benoemd wordt. Dit terwijl er over andere bands zat wordt gepost.
Ze willen de vuile was niet buiten hangen heh. Groot gelijk hoor.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Piebe71 en DenZwo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.678
7.439
Van mijn groepje zijn er wel wat mensen gegaan. Kwamen ook snel weer terug. Het was volgens hun niet slecht per se, alleen ook niet zo heel bijzonder.

Toch nog een opmerking over GnR van gisteren. Ben toch niet de enige die het gek vind dat Graspop totaal niks erover gepost heeft? Niks op FB, Insta of eigen app. Geen highlight foto's, geen filmpje, geen generieke 'bedankt voor het afsluiten', niks. Zelfs in Graspops dagoverzicht op Youtube werd GnR niet genoemd en waren ze nergens te bekennen. Vind het wel vrij apart dat de 3-uur durende headliner van de 1e dag nergens benoemd wordt. Dit terwijl er over andere bands zat wordt gepost.

Inmiddels wel foto's van en ook melding op Graspop site dat we "in absolute awe" zijn achtergebleven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken