Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
En waarom is dit precies erg?

Ik luister bijvoorbeeld ook heel vaak Drum&Bass en Hip-hop (al is dat meer op youtube dan spotify dus staan ze niet op m'n poster), maar ik heb weinig behoefte om daar over te lezen/praten op een forum.
Vind 't knap dat je er een waardeschatting in ziet.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Vind 't knap dat je er een waardeschatting in ziet.
Je hebt je nogal eens kritisch uitgelaten over hoe het forum door de mensen hier gebruikt wordt, dus het verbaast mij niet zo dat deze opmerking ook als zodanig opgevat wordt. Maar los van elk oordeel, laat het inderdaad goed zien dat het gros van de mensen hier weinig interesse heeft in andere muziek dan metal.

Dat gezegd hebbende ga ik eens schrijven aan een review van Froukje in Paradiso gisteren avond :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Je hebt je nogal eens kritisch uitgelaten over hoe het forum door de mensen hier gebruikt wordt, dus het verbaast mij niet zo dat deze opmerking ook als zodanig opgevat wordt. Maar los van elk oordeel, laat het inderdaad goed zien dat het gros van de mensen hier weinig interesse heeft in andere muziek dan metal.

Dat gezegd hebbende ga ik eens schrijven aan een review van Froukje in Paradiso gisteren avond :)
Als een luchtig grapje daar al niet meer van los gezien kan worden...

Je weet 't juiste topic te vinden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
291
741
Je hebt je nogal eens kritisch uitgelaten over hoe het forum door de mensen hier gebruikt wordt, dus het verbaast mij niet zo dat deze opmerking ook als zodanig opgevat wordt. Maar los van elk oordeel, laat het inderdaad goed zien dat het gros van de mensen hier weinig interesse heeft in andere muziek dan metal.

Dat gezegd hebbende ga ik eens schrijven aan een review van Froukje in Paradiso gisteren avond :)
Mij viel juist op dat er best wat mensen zijn met een hele brede smaak! Maar ik ben wel zo'n weirdo die echt alleen metal/rock luistert. Ik krijg jeuk van alles wat verder op de radio komt :') Hier thuis staat ook enkel Arrow classic rock aan haha.

Heb een tijdje gewerkt bij een bedrijf waar altijd Q-music aan stond, liefst het foute uur.. Was zo blij dat ik oortjes in mocht. Vorig jaar met vrienden mee geweest naar een of ander Koningsdag feest in Arnhem. Dat was echt eens en nooit meer
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Mij viel juist op dat er best wat mensen zijn met een hele brede smaak! Maar ik ben wel zo'n weirdo die echt alleen metal/rock luistert. Ik krijg jeuk van alles wat verder op de radio komt :') Hier thuis staat ook enkel Arrow classic rock aan haha.

Heb een tijdje gewerkt bij een bedrijf waar altijd Q-music aan stond, liefst het foute uur.. Was zo blij dat ik oortjes in mocht. Vorig jaar met vrienden mee geweest naar een of ander Koningsdag feest in Arnhem. Dat was echt eens en nooit meer

Zal ook aan de radio liggen, hoe doet een radio10 of de top2000 het bij jou?

Dit jaar was er in Apeldoorn een band die alleen maar top2000 nummers speelde, was hartstikke leuk. Queen en Eagles kwamen voorbij, maar ook Muse, André Hazes en Bruno Mars. Van alles wat
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Ik snap nu weer waarom er vrijwel niemand buiten dit topic komt...
Ik begrijp je nuance wel😜 Vind het persoonlijk echt humor om al die posters voorbij te zien komen. Echt on topic😆
Het blijft gewoon een hele hechte groep hier met dezelfde gedachtengang. Dat krijg je er zomaar niet uit. En terecht!🤘💪
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ik begrijp je nuance wel😜 Vind het persoonlijk echt humor om al die posters voorbij te zien komen. Echt on topic😆
Het blijft gewoon een hele hechte groep hier met dezelfde gedachtengang. Dat krijg je er zomaar niet uit. En terecht!🤘💪
Moet wel zeggen dat die posters van mij naar het andere topic mogen. Al heb ik ook geen zin om teveel op te politieën want daar is de sfeer weer te goed voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken