Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.352
5.905
Oke, met alle Ghost hype die hier op het forum nu lijkt te zijn, ga ik de vraag stellen die mij al een tijdje bezig houdt. Welke bands zijn fans van Ghost nog meer in geinteresseerd? Vind persoonlijk Ghost echt een soort van Abba en mij trekt het dan ook totaal niet. Ben weinig muziekkenner, maar het klinkt ook meer als pop dan metal.

(Overigens niet beledigend bedoeld, iedereen mag leuk vinden wat hij of zij wilt, is gewoon een oprechte vraag)
Nou, hier heb je een festival poster gegenereerd op basis van mijn spotify listens de afgelopen 6 maanden. Benieuwd wat voor lijn hier ik te ontdekken valt 😆

1683704821604.png

In de Ghost - My Dying Bride clash is MDB mij steeds meer aan het overhalen overigens, zou de zesde keer Ghost live worden maar ga ze zelf toch moeten laten schieten deze keer…

(Edit om afbeelding bijlage te fixen)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
207
451
Wil toch weer even waardering uitspreken voor Graspop. Dat tijdschema is zo goed in elkaar gestoken, met 5 stages wel te verstaan!
Ik was vorig jaar op Rock am Ring en met 3 stages en een kutschema kan je echt een stuk minder zien. timetable van dit jaar bekeken en daar kan ik ook weer precies niets mee (gelukkig ga ik dan ook niet).
GMM we komen eraan 🔥🔥
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
834
2.422
Nou, hier heb je een festival poster gegenereerd op basis van mijn spotify listens de afgelopen 6 maanden. Benieuwd wat voor lijn hier ik te omtdekken valt 😆

Bekijk bijlage 4836
In de Ghost - My Dying Bride clash is MDB mij steeds meer aan het overhalen overigens, zou de zesde keer Ghost live worden maar ga ze zelf toch moeten laten schieten deze keer…
De link naar de bijlage werkt niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Oke, met alle Ghost hype die hier op het forum nu lijkt te zijn, ga ik de vraag stellen die mij al een tijdje bezig houdt. Welke bands zijn fans van Ghost nog meer in geinteresseerd? Vind persoonlijk Ghost echt een soort van Abba en mij trekt het dan ook totaal niet. Ben weinig muziekkenner, maar het klinkt ook meer als pop dan metal.

(Overigens niet beledigend bedoeld, iedereen mag leuk vinden wat hij of zij wilt, is gewoon een oprechte vraag)
voor mij is ghost gewoon de kiss van de 21e eeuw. in sound, uitstraling, hype.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.352
5.905
De link naar de bijlage werkt niet
Thanks. Ik dacht al dat het mis ging maar het hele forum liep vast voor mij nadat ik het gepost had, dus kon het toen niet aanpassen.

Poging 2:1683704690443.png

Zoals ik al zei, succes om daar een lijn in te herkennen voor Ghost fans, lol…
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Jij hebt wel een heel divers Instafest @Dr. Hannibal

Kom ik aan met mn super generic 'metal' instafest haha, waar Ghost laag staat omdat ik dat de laatste tijd weinig luister
1683705349666.png
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Als DIT toch een festival zou zijn 😳

Eminem en DMX luisterd 1 van mijn collegas veel op het werk haha 😂 en ik mag daar ook wel graag een liedje van horen.
Manu Chao zou ik live wel graag willen meemaken trouwens, wat een energie heeft die! En gaat er (vooral in Latijns Amerika) ook echt hard aan toe haha
Sulphersoulsfest.png
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.678
Jamollfest.png
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
139
314
Die woensdag headliner gaat hard!

Paar dingen tussen waar ik eigenlijk nooit naar luister (butcher babies, nanowar of steel) maar die wel in de graspop playlist staan die hier vaak opstaat :)


Screenshot 2023-05-10 at 10-45-55 Instafest.png
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken