Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
Oei Coheed nu dus ook officieel afgelast. Zonde. Wilde het eerste deel van de set gaan kijken om ze eens war beter te leren kennen. Arme organisatie.
Waar heb je dit trouwens gezien?
Ergens een bericht?
Show staat niet meer op hun website, maar gek genoeg wel nog Download, Hellfest, en 2 andere Europese datums:

1683718546790.png

Vreselijk balen, een van de shows waar ik het meest naar uitkeek..
Binnen heel korte tijd groot fan geworden, getuige ook mijn Recap (een fancy festivalposter kan ik helaas niet maken met YouTube Music):

1683719157171.png
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.509
Waar heb je dit trouwens gezien?
Ergens een bericht?
Show staat niet meer op hun website, maar gek genoeg wel nog Download, Hellfest, en 2 andere Europese datums:

Bekijk bijlage 4859

Vreselijk balen, een van de shows waar ik het meest naar uitkeek..
Binnen heel korte tijd groot fan geworden, getuige ook mijn Recap (een fancy festivalposter kan ik helaas niet maken met YouTube Music):

Bekijk bijlage 4861
Enkele pagina's terug inmiddels door die posters postte iemand hier het bericht van Coheed waar Graspop expliciet in genoemd werd als cancel.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Aerosmith stopt ermee.
Kan geschrapt worden voor 2024 dus. Nog een 'old school' band die ermee kapt. Zo is er automatisch verjonging, maar vooral ga nu nog die legendarische bands zien nu het nog kan. Iron Maiden, Metallica, en anderen zullen niet forever blijven spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron en MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
wou coheed and cambria ook wel graag zien, alleen was het een serieuze clash met eluveitie, enter shikari , coheed and cambria waar ik alledrie wou zien. maakt mijn keuze nu wel gemakkelijker
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.402
6.675
Aerosmith stopt ermee.
Kan geschrapt worden voor 2024 dus. Nog een 'old school' band die ermee kapt. Zo is er automatisch verjonging, maar vooral ga nu nog die legendarische bands zien nu het nog kan. Iron Maiden, Metallica, en anderen zullen niet forever blijven spelen.
Huh??? Die hebben net een nieuwe tour aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
wou coheed and cambria ook wel graag zien, alleen was het een serieuze clash met eluveitie, enter shikari , coheed and cambria waar ik alledrie wou zien. maakt mijn keuze nu wel gemakkelijker
Tja, ik ga dan ook maar weer eens naar Eluveitie..
Lekker weer meeblèren met Inis Monaaaaaa!! 🤷‍♂️
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.509
Tja, ik ga dan ook maar weer eens naar Eluveitie..
Lekker weer meeblèren met Inis Monaaaaaa!! 🤷‍♂️
Was ook sowieso al wel van plan. Wilde max eerste half uur van Coheed meepakken. Dan gaan we maar even fangirlen bij Johnny Depp in de tussentijd. Was vorige keer een vermakelijke show dus geen straf.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Even afwachten wie hun vervanger gaat worden. Lijkt me een hele mooie plek voor Brutus.

EDIT: oh nee, dat kan niet. Die doen op zondag Pinkpop al.
pinkpop -> graspop is nu niet zo ver rijden, maar dan moeten ze wel meteen vertrekken na hun set. 18h gedaan op pinkpop, 20h 45 beginnen op graspop. dat is 2h 45 tijd tussendoor waaronder een 1h30 min rit tussen beide festivals. dat kan wel krap worden maar niet onmogelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
pinkpop -> graspop is nu niet zo ver rijden, maar dan moeten ze wel meteen vertrekken na hun set. 18h gedaan op pinkpop, 20h 45 beginnen op graspop. dat is 2h 45 tijd tussendoor waaronder een 1h30 min rit tussen beide festivals. dat kan wel krap worden maar niet onmogelijk
Zijn er echt bands/artiesten die dat wel eens doen?
Buiten schnabbelaars in het carnavals-/schlagercircuit dan..
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
Was ook sowieso al wel van plan. Wilde max eerste half uur van Coheed meepakken. Dan gaan we maar even fangirlen bij Johnny Depp in de tussentijd. Was vorige keer een vermakelijke show dus geen straf.
Dat is een optie, ja.
Of misschien wordt Voivod wel opgeschoven, lijkt me ook wel een interessante act, moet ik eens meer/beter gaan luisteren.
Blijft dan tenminste in de progressive hoek, hoewel ook behoorlijk experimenteel / avant-garde (en dus love it / hate it):

 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.193
7.440
Eens voor GMM 2024.
Nu moeten we de 1000 eerst nog halen! 😜
posters hadden inderdaad beter in het andere topic gepast, maar lijkt mij ook gemakkelijker om daar met zijn allen wat beter op te letten vanaf het 2024 topic.
pinkpop -> graspop is nu niet zo ver rijden, maar dan moeten ze wel meteen vertrekken na hun set. 18h gedaan op pinkpop, 20h 45 beginnen op graspop. dat is 2h 45 tijd tussendoor waaronder een 1h30 min rit tussen beide festivals. dat kan wel krap worden maar niet onmogelijk
dat klinkt wel vrij onmogelijk, is natuurlijk niet alsof je direct in de auto zit na een show, alles moet nog opgeruimd en vervoerd worden etc
lijkt me echt heel bijzonder als een band zo een risico zou willen nemen. als je even in de file staat mis je de show en loop je alleen maar imago schade op. kunnen ze beter gewoon volgend jaar komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.509
Dat is een optie, ja.
Of misschien wordt Voivod wel opgeschoven, lijkt me ook wel een interessante act, moet ik eens meer/beter gaan luisteren.
Blijft dan tenminste in de progressive hoek, hoewel ook behoorlijk experimenteel / avant-garde (en dus love it / hate it):

Vorig jaar op Alcatraz viel die show me echt enorm tegen. Geen enkele chemie met de zaal en het optreden sloeg dood. Las later in het jaar een review van een andere show met ongeveer dezelfde trekking. Ik hoef die band niet meer te zien. Maar kan natuurlijk een momentopname geweest zijn en spelen ze deze zomer werelds.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.402
6.675
Vorig jaar op Alcatraz viel die show me echt enorm tegen. Geen enkele chemie met de zaal en het optreden sloeg dood. Las later in het jaar een review van een andere show met ongeveer dezelfde trekking. Ik hoef die band niet meer te zien. Maar kan natuurlijk een momentopname geweest zijn en spelen ze deze zomer werelds.
Reken er maar niet op. Ook als voorprogramma bij Opeth viel het erg tegen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
Vorig jaar op Alcatraz viel die show me echt enorm tegen. Geen enkele chemie met de zaal en het optreden sloeg dood. Las later in het jaar een review van een andere show met ongeveer dezelfde trekking. Ik hoef die band niet meer te zien. Maar kan natuurlijk een momentopname geweest zijn en spelen ze deze zomer werelds.
Reken er maar niet op. Ook als voorprogramma bij Opeth viel het erg tegen.
Hm, dat klinkt idd niet heel veelbelovend.
Zal me de moeite maar besparen dan, denk ik.. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken