Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.680
Hm, dat klinkt idd niet heel veelbelovend.
Zal me de moeite maar besparen dan, denk ik.. 😅
Ik kan er m'n vinger ook niet echt op leggen waar het aan ligt. Ik vind hun muziek gewoon saai en die zanger niet best, denk ik. Kan ook aan ons liggen, natuurlijk. Ze zullen gezien hun lange staat van dienst toch genoeg mensen aanspreken.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Aerosmith stopt ermee.
Kan geschrapt worden voor 2024 dus. Nog een 'old school' band die ermee kapt. Zo is er automatisch verjonging, maar vooral ga nu nog die legendarische bands zien nu het nog kan. Iron Maiden, Metallica, en anderen zullen niet forever blijven spelen.
Werd hier al uitvoerig vermeld.
Joe Perry had volgens mij al in één of ander (radio)interview verteld dat die tour tot in '24 ging doorgaan.
Schrijf ze maar al met potlood op voor 2024 zou ik zeggen, zeg ik zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
Ben ik de enige met ouderwets iTunes? Als eenmaal later in het jaar een platenspeler die kan digitaliseren in huis is, dan is meer ook niet nodig:D
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.446
Werd hier al uitvoerig vermeld.
Joe Perry had volgens mij al in één of ander (radio)interview verteld dat die tour tot in '24 ging doorgaan.
Schrijf ze maar al met potlood op voor 2024 zou ik zeggen, zeg ik zo.
Die tour in de VS die al bekend is gemaakt loopt al door tot en met januari 2024 dus kan zijn dat hij dat bedoelde
Voor mij kwam de communicatie wel zo over 'we doen dit en dan stoppen we' maar veel mensen lijken er wel van overtuigd dat die nog naar europa komen
vorige keer hadden de mannen ook al helemaal geen zin om de oversteek te maken dus ik betwijfel het toch echt of die nog zin hebben in een hele world tour. ik zie ze best gewoon met pensioen gaan na die laatste tour in de VS.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
140
272
Die tour in de VS die al bekend is gemaakt loopt al door tot en met januari 2024 dus kan zijn dat hij dat bedoelde
Voor mij kwam de communicatie wel zo over 'we doen dit en dan stoppen we' maar veel mensen lijken er wel van overtuigd dat die nog naar europa komen
vorige keer hadden de mannen ook al helemaal geen zin om de oversteek te maken dus ik betwijfel het toch echt of die nog zin hebben in een hele world tour. ik zie ze best gewoon met pensioen gaan na die laatste tour in de VS.

Had hier onlangs nog een artikel over gelezen omdat ik ook benieuwd was of ze nog venues zouden toevoegen:

Before the 40-date tour wraps, Perry said other cities domestically and internationally could be added.

“It’s the final farewell tour, but I have a feeling it will go on for a while,” he said. “But I don’t know how many times we’ll be coming back to the same cities. It could very possibly be the last time.”

Er is nog hoop op een passage in Dessel!
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Ik ken Crippled Black Phoenix alleen van naam, maar ik zie dat hun meest beluisterde nummer op Spotify een The God Machine cover is. Daar ben ik dan weer groot fan van. Zal CBP ook eens gaan verkennen. Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Nogal veel albums om uit te kiezen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Ik ken Crippled Black Phoenix alleen van naam, maar ik zie dat hun meest beluisterde nummer op Spotify een The God Machine cover is. Daar ben ik dan weer groot fan van. Zal CBP ook eens gaan verkennen. Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Nogal veel albums om uit te kiezen.
Ik ben zelf groot fan van het album I, Vigilante. Machtige lange tracks dus een goede start.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Gebruikers die dit onderwerp bekijken