Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Neeeeeeeee niet Nightwish.
Echt balen dat Graspop die opnieuw niet heeft, zo'n goede band met een fantastische headliner show van 2016-2024 niet hebben vind ik wel erg jammer. Ik zie ze wel als toekomstig headliner om de classic rock bands te vervangen als die ermee stoppen, net als volbeat, sabaton, parkway drive etc. Vraag me toch af hoe het komt dat Graspop ze ieder jaar weer mis loopt. Zou het aan de band liggen of aan de organisatie? In principe doet de band nooit echt uitgebreide festival tours maar toch...

Kans dat ze op donderdag nog komen lijkt me nihil. Ziet er niet goed uit voor @Joslittel zijn metallica/nightwish bet.
Yes. Bijna een gratis halve liter in de pocket!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Zonder in detail te gaan, het is Metallica zelf dat beslist en kiest voor RW.
Misschien is het dit jaar anders. Het is echt geweten dat Schueremans al een aantal keer heeft geprobeerd Metallica in Dessel te krijgen. Graspop ligt hem erg nauw aan het hart.
ik gun Graspop wel Metallica...

hoop het voor de mensen hier die het ook graag zien gebeuren.
denk dat de kans 2023 best hoog in te schatten is, week vooraf in UK en afgelopen jaar Rock Werchter en 2019 KBS... het moet tcoh een keer raak geschoten zijn voor een 'blijkbaar' ongrijpbare wens-headliner met een reputatie op de metal/rock-festivals te spelen

er is hoop, zolang de mogelijkheid er is 🤞
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
ik dacht dat die weddenschap ging om een wall of death groepsknuffel? waren er ook nog halve liters in het spel?
Wall of Death was volgens mij omdat @Joslittel zei dat het de dag was, en het was uiteindelijk de dag niet :(

De halve liter-weddenschap was @Joslittel die de Metallica / Nightwish - combo zei op donderdag. Waarop ik zei "als dit zo is, betaal ik je een halve liter. Indien niet, krijg ik er één van jou?" en Jos was "gejost" om 't op z'n Vlaams te zeggen...
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
I bet the people at Duolingo HQ are already confused about my learning habits 😂
Haha is there a belgian/flamish duolingo? or just Dutch? Because my Dutch is fine but some Belgian people I still can not understand what the hell they are saying :ROFLMAO:
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
nog even en we gaan terug naar 2 dagen Graspop,.... Vind het echt een dingetje dat zoveel festivals al druk communiceren en mooie line ups hebben.

En wij ??? Wij hebben er nu 4 en meer niet terwijl we een extra dag erbij hebben wat toch verwachtingen schept.
Voor mij ( zal aan mij liggen ) voelt dit een beetje als we krijgen de restjes van de andere festivals
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Gebruikers die dit onderwerp bekijken