Graspop Metal Meeting 2023

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.311
1.171
Zonder in detail te gaan, het is Metallica zelf dat beslist en kiest voor RW.
Misschien is het dit jaar anders. Het is echt geweten dat Schueremans al een aantal keer heeft geprobeerd Metallica in Dessel te krijgen. Graspop ligt hem erg nauw aan het hart.
👀
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.899
4.043
nog even en we gaan terug naar 2 dagen Graspop,.... Vind het echt een dingetje dat zoveel festivals al druk communiceren en mooie line ups hebben.

En wij ??? Wij hebben er nu 4 en meer niet terwijl we een extra dag erbij hebben wat toch verwachtingen schept.
Voor mij ( zal aan mij liggen ) voelt dit een beetje als we krijgen de restjes van de andere festivals
Als we dan toch in dialecten bezig zijn, heb ik hier maar 1 antwoord op:
Ze na is kalm!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
nog even en we gaan terug naar 2 dagen Graspop,.... Vind het echt een dingetje dat zoveel festivals al druk communiceren en mooie line ups hebben.

En wij ??? Wij hebben er nu 4 en meer niet terwijl we een extra dag erbij hebben wat toch verwachtingen schept.
Voor mij ( zal aan mij liggen ) voelt dit een beetje als we krijgen de restjes van de andere festivals
Vind net dat Graspop wel al oke zit qua namen. Hellfest nog niks, Download pas gisteren, werchter ook nog maar een paar verdwaalde headliners,...
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en jonasvh

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Vind net dat Graspop wel al oke zit qua namen. Hellfest nog niks, Download pas gisteren, werchter ook nog maar een paar verdwaalde headliners,...
Mwa, hoop voor Graspop dat de andere dagen die magere zondag in evenwicht brengen.

Def Leppard moet een beetje de magerste dagafsluiter in vele jaren zijn niet? De vorige keer, niet eens lang geleden, waren dat niet eens headliners…
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.761
8.704
Dat zou voor mij de droom zijn. Zijn precies de twee grotere 'jongere' bands waar mijn hele vriendengroep fan van is.
grappig voor mij zijn dit net de 2 jongere bands waar ik geen fan van ben, en de meeste van mijn groep zullen ze niet eens kennen.
al is het nog steeds vele malen beter dan ozzy/scorpions/kiss of een andere oude rock band. ik ben wel voor verjonging van de line up zelfs als het bands zijn waar ik niet direct iets mee heb.
aan de ene kant leuk dat mijn 2 favoriete headliners op 1 avond staan maar ook wel jammer, begint er voor mij wel op te lijken dat de 2 zaterdag headliners de enige 2 headliners gaan worden waar ik echt enthousiast van wordt. al zal het mijn plezier op het festival zeker niet drukken.

ik hoop op nog iets van Lamb of God of Evanescence als 1 van de headliners op de andere dagen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Gojira komt met de eerste aankondiging voor 2023! Ze spelen in het weekend na Graspop op Tons of Rock festival. Dat maakt ze gelijk een grote kanshebber voor Graspop. Kom maar door met die (sub)headlinespot!
Tons of Rock heeft zelf nog niets gelost van line-up. Dus ik verwacht vandaag van hun kant dan ook wel een worpje namen zeker (Gojira incluis?)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.905
5.329
ghost, pantera, gojira,behemoth,clutch,tnt,powerwolf,mayhem,stage dolls,honningbarna voor tons of rock

pantera wordt daar groter dan gojira geplaatst, ik zie pantera wel nog main 2 headlinen voor metallica ofzo, of zelfs alter bridge als je de kosten van die dag wilt drukken omdat metallica al een groot deel van het budget opneemt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken