Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
ghost, pantera, gojira,behemoth,clutch,tnt,powerwolf,mayhem,stage dolls,honningbarna voor tons of rock

pantera wordt daar groter dan gojira geplaatst, ik zie pantera wel nog main 2 headlinen voor metallica ofzo, of zelfs alter bridge als je de kosten van die dag wilt drukken omdat metallica al een groot deel van het budget opneemt
kan me niet zo goed voorstellen dat Alter Bridge goedkoper is dan Gojira, al heeft Gojira wel een paar festivals geheadlined zullen ze toch een stuk minder volk trekken als Alter Bridge of Disturbed lijkt me.

Als Metallica zou komen zie ik een kleinere north headliner inderdaad ook wel gebeuren. Gojira, Pantera, Alter Bridge, Disturbed lijken me hier allemaal kanshebbers voor.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
A, nu zie ik 't ook.

Ook avatar trouwens. Ook maar met stift opschrijven voor GMM dan.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.628
spiritbox staat nu ook op tons of rock, al weet ik niet als dat hen meer waarschijnlijk maakt voor werchter omdat ze er vorig jaar al stonden al is graspop ook niet vies van een herhaalbooking te doen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Powerwolf is ook in de buurt, Graspop zet altijd wel een paar bands op herhaling neer. Ik zie die er ook wel opnieuw staan.
Of zullen die gaan voor een headline spot op Alcatraz? Of een keer een niet-metal festival doen zoals werchter/pinkpop? Ben benieuwd.
spiritbox staat nu ook op tons of rock, al weet ik niet als dat hen meer waarschijnlijk maakt voor werchter omdat ze er vorig jaar al stonden al is graspop ook niet vies van een herhaalbooking te doen.
zoals eerder gezegd hoop ik op een herhaling. of wat zaalshows er tussen door zou ook lekker zijn. Als die in de buurt een headline show spelen in een zaal zou ik ook niet klagen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.657
5.127
Powerwolf is ook in de buurt, Graspop zet altijd wel een paar bands op herhaling neer. Ik zie die er ook wel opnieuw staan.
Of zullen die gaan voor een headline spot op Alcatraz? Of een keer een niet-metal festival doen zoals werchter/pinkpop? Ben benieuwd.

zoals eerder gezegd hoop ik op een herhaling. of wat zaalshows er tussen door zou ook lekker zijn. Als die in de buurt een headline show spelen in een zaal zou ik ook niet klagen.
Powerwolf staat al als headliner op Summer Breeze, dus Alcatraz ligt het meest voor de hand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

sneveilnivek

Playlistbediener
18 okt 2022
12
14
Aangezien van meer dan 5000 berichten alles onthouden onmogelijk is geworden 🤷‍♂️ waar zijn we Aerosmith kwijtgeraakt als mogelijke booking? Hebben nog iets goed te maken en aangezien Joe Perry toch al in de buurt is...
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Omdat Motley Crue & Def Leppard al de "old school" dag in beslag nemen.
Hollywood Vampires lijken me ook logischer gewijs op die dag gepland als ze op GMM spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.628
Aangezien van meer dan 5000 berichten alles onthouden onmogelijk is geworden 🤷‍♂️ waar zijn we Aerosmith kwijtgeraakt als mogelijke booking? Hebben nog iets goed te maken en aangezien Joe Perry toch al in de buurt is...
denk net omdat joe perry met hollywood vampires op tour is dat aerosmith onmogelijk geworden is
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.674
Aangezien van meer dan 5000 berichten alles onthouden onmogelijk is geworden 🤷‍♂️ waar zijn we Aerosmith kwijtgeraakt als mogelijke booking? Hebben nog iets goed te maken en aangezien Joe Perry toch al in de buurt is...
Dat Joe Perry met Holywood Vampires tourt is voor mij juist een indicatie dat Aerosmith niet tourt.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Aangezien van meer dan 5000 berichten alles onthouden onmogelijk is geworden 🤷‍♂️ waar zijn we Aerosmith kwijtgeraakt als mogelijke booking? Hebben nog iets goed te maken en aangezien Joe Perry toch al in de buurt is...
Net omdat Joe Perry met Hollyw.... nu ja, you get the point. :)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Denk eerlijk gezegd niet dat Aerosmith die tour ooit nog gaat hervatten
die gaan gewoon die Las Vegas Residency tours blijven toen tot dat ze ermee stoppen.
als je een europe tour cancelt zonder reden om vervolgens in dezelfde periode lekker te gaan spelen in Las Vegas dan zegt dat al genoeg denk ik.
Daarnaast ging er hier ook een artikel rond dat één van de bandleden helemaal geen zin had om te gaan touren dacht ik
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
The Good the bad and the Zugly zijn ook aangekondigd voor Tons of Rock zie ik. Ben ik zelf ook wel erg fan van, is met de zanger van Kvelertak, maar dan punk. Zal inhouden dat Kvelertak geen festivals doet rond Graspop maar als deze band daarvoor in de plaats komt vind ik dat niet meer zo erg
 

sneveilnivek

Playlistbediener
18 okt 2022
12
14
Denk eerlijk gezegd niet dat Aerosmith die tour ooit nog gaat hervatten
die gaan gewoon die Las Vegas Residency tours blijven toen tot dat ze ermee stoppen.
als je een europe tour cancelt zonder reden om vervolgens in dezelfde periode lekker te gaan spelen in Las Vegas dan zegt dat al genoeg denk ik.
Daarnaast ging er hier ook een artikel rond dat één van de bandleden helemaal geen zin had om te gaan touren
Dan moet ik naar Vegas om m´n bucketlist leeg te maken. Achja waarom niet he
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Dan moet ik naar Vegas om m´n bucketlist leeg te maken. Achja waarom niet he
Is van mijn kant ook wel meer een gokje natuurlijk, heb niet meer informatie dan dat jij hebt. je weet het maar nooit
Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden als je volgend jaar helemaal naar Vegas gaat om ze te zien en ze dan in 2024 alsnog op Graspop staan :ROFLMAO:
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: sneveilnivek en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Is van mijn kant ook wel meer een gokje natuurlijk, heb niet meer informatie dan dat jij hebt. je weet het maar nooit
Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden als je volgend jaar helemaal naar Vegas gaat om ze te zien en ze dan in 2024 alsnog op Graspop staan :ROFLMAO:
We hebben hier onze eigen forum-straffen hé.
In de middengang van de Wall of Death of een halve liter trakteren zijn al 2 Festistraffen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken