Graspop Metal Meeting 2023

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.432
643
idd de vvk early birds gold tot gisteren nu kunnen alleen de "fifth members (leden metallica fanclub) tickets kopen, de reguliere vvk begint donderdag.
dit moeten we voor graspop NIET :mad:
Nja. Aanmelden voor de Metallica nieuwsbrief. Je hoeft niet direct betaald lid te zijn.
Ik keek net voor de grap en met de link in hun nieuwsbrief kan ik nu gewoon kaarten halen voor Download zonder problemen. Stonden 50 man voor me in de wachtrij.

Mocht Metallica komen, zou ik voor de zekerheid al daarvoor aanmelden. Extra kans op tickets 🤷🏽‍♂️
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Download verkoopt nooit uit, 2009 was de laatste keer dacht ik dus men hoeft geen haast te hebben om een ticket te kopen.
Lijkt echter wel zo dat Metallica fans ook nog korting krijgen?

Ben benieuwd of mensen van het forum nog naar download gaan, blijft een mooie line up en geloof dat dit ongeveer de helft van de bands is?
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Inderdaad geen exclusiviteit, kans voor GMM !
Donderdag Metallica & vrijdag Ozzy :)
Ozzy 😭😭😭

I've been listening to a lot of GNR Chinese Democracy lately. The record is criminally underappreciated in my opinion. If GNR were to play more songs from this album, I'd be way more interested in their show.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.625
Ben eens op zoek gegaan naar Hidden gems maar niet echt veel die mijn ding is in de kleinere bands,
 

giacomini1986

Playlistbediener
24 nov 2019
43
32
Korn, Deftones, SOAD, Sevendust, Hoobastank, Incubus, Coal Chamber, POD, Cold, Orgy, Sevendust, Kittie, Stabbing Westward, Chevelle, Papa Roach, Evanescence, Alien Ant Farm.....

Als er een fan van nu metal (en aanverwanten) een jaar of 20 in coma heeft gelegen en terug wakker wordt, denkt die dat hij maar een weekje heeft geslapen.
.
Dat valt inderdaad tegen. Lorna Shore is wel de moeite waard om te checken.
Gezien op summerbreeze op aanraden van kameraad gaan kijken 🎊. Echt goed optreden ook al was het om 13 u in de namiddag . Veel volk al . En kreeg het publiek mee . Bollywood ook ontdekt daar . Mogen ook naar Graspop komen van mij .
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ben oprecht benieuwd of het gaat gebeuren. Maar het zou het festival niet ten goede komen vrees ik.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.654
5.125
Eens en eens! Topavond.Porcupine Tree op Graspop 🤞
Zouden ze het aandurven?
En zou Werchter het toelaten?
Helaas geldt dat voor zoveel bands.
Livenation is zowel een zegen als een vloek voor GMM, als je het mij vraagt..

Maar laten we het hopen, ik zou ze ook graag in Dessel zien, ook al brengt dat weer een groot risico op een onmogelijke clash met zich mee (bv. PD vs. PT 😖 ).

Kijkend naar de Download-poster vraag ik mij ook af: zou Placebo op GMM werken? Eerlijk gezegd denk ik van wel, maar het lijkt me sterk als het er ooit van zou komen..

Andere bands die zich in meer of mindere mate in dat grijze gebied bevinden, en waarvan je je om uiteenlopende redenen zou kunnen afvragen of ze ooit op GMM zouden kunnen/mogen/willen staan:
AC/DC
Bon Jovi
Boston
Bring Me The Horizon
Cypress Hill
Foo Fighters
Greta Von Fleet
Heart
Nickelback
Nine Inch Nails
Pendulum
Queen + Adam Lambert
Queens Of The Stone Age
Rage Against The Machine
Slade
System Of A Down
Tenacious D
The Prodigy
The Sweet
Therapy?
Tool
Toto
Yes
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
516
I would see this happen! Hope they bring the Live sets again and that this won't be a DJ tour!
Such a Pendulum live set has been on my list for a long time, so far I have seen the DJ set every time, which are always tight!
Live set of course
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.625
Kan het zijn dat de kaartverkoop nog niet gestart/bekend is omdat de Metallica fans weer korting gaan krijgen zoals bij download?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken