Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
1 positieve noot: er staat niks over een exclusive show op die poster, dus hopelijk doet metallica meer shows dan alleen Download.

vandaag en morgen is niet de dag ! aankondiging van download is maandagavond, als ze metallica hebben, gaat graspop ze maandag middag 16.00 echt niet aankondigen.
DUS DINSDAG IS DE DAG !!
Zouden ze niet gewoon maandagavond mee doen in dat geval? Dat metallica de hele tour lost
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.407
1 positieve noot: er staat niks over een exclusive show op die poster, dus hopelijk doet metallica meer shows dan alleen Download.


Zouden ze niet gewoon maandagavond mee doen in dat geval? Dat metallica de hele tour lost

Denk ik ook, als Graspop het geluk heeft dat ze Metallica hebben, dan zal Metallica de aankondiging bepalen. Al is het middernacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Denk ik ook, als Graspop het geluk heeft dat ze Metallica hebben, dan zal Metallica de aankondiging bepalen. Al is het middernacht.
Maar Metallica lost haar Europese tourdata gewoonlijk overdag. Dat de aankondiging zo laat volgt (typisch voor Download), doet me vermoeden dat het festival op zijn minst exclusief mag aankondigen.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
'k Verwacht eigenlijk wel enkel (2) exclusieve shows op Download, typisch Metallica, heb ze ooit exclusief 3 optredens in Kopenhagen zien doen voor de opening van een nieuwe concertzaal..
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.637
3.263
Was wel een liefhebber van Him
Idem. Ville is welkom als hij er met wat meer goesting staat dan bij de afscheidstour met HIM. Al moet ik ook bekennen dat zijn VV nummers nog niet echt een snaar weten raken bij mij. Ik mis zijn diepe stem in die nummers en 't is allemaal nogal eentonig. Maar ik zou wel sowieso gaan kijken als hij er staat.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Volgens download forum zou Pantera Download gecanceld hebben om in plaats daarvan hun eigen shows te spelen in Engeland. Ben benieuwd wat ze gaan doen in België, eigen show of graspop.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Volgens download forum zou Pantera Download gecanceld hebben om in plaats daarvan hun eigen shows te spelen in Engeland. Ben benieuwd wat ze gaan doen in België, eigen show of graspop.
Zijn wel aangekondigd voor RAR/RIP toch? Dus zie ze wel gwn op GMM staan
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Wishlist is eigenlijk een heel gemakkelijke manier van publieksparticipatie waarbij ze eigenlijk zo goed als niks extra moeten doen
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Ik hoop dat Spiritbox nog eens deze kant op komt volgend jaar, aangezien ze 7 shows in Mei doen in Frankrijk als voorprogramma van Ghost lijkt me dat ze er wel een paar shows aan vast plakken. Liefst Nederlandse zaalshow en niet als voorprogramma van Ghos, of op Graspop op de Ghost dag. Ze lijken echter Ghost niet te volgen naar de festivals.

Keek erg uit naar hun show op Graspop maar de omstandigheden waren niet best, hoop dus op een herkansing.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik hoop dat Spiritbox nog eens deze kant op komt volgend jaar, aangezien ze 7 shows in Mei doen in Frankrijk als voorprogramma van Ghost lijkt me dat ze er wel een paar shows aan vast plakken. Liefst Nederlandse zaalshow en niet als voorprogramma van Ghos, of op Graspop op de Ghost dag. Ze lijken echter Ghost niet te volgen naar de festivals.

Keek erg uit naar hun show op Graspop maar de omstandigheden waren niet best, hoop dus op een herkansing.
Ja, gebroken voet zodat de zangeres niet kan mee doen haalt je gewoon direct uit de beleving en die nieuwe songs zijn gewoon steengoed
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Ja, gebroken voet zodat de zangeres niet kan mee doen haalt je gewoon direct uit de beleving en die nieuwe songs zijn gewoon steengoed
Ja inderdaad. Daarnaast had ik ook het idee dat de zang niet helemaal goed was afgesteld. Bij de clean vocals hoorde ik Courtney bijna niet.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Ik word tot nu toe niet echt warm van de aangekondigde acts...🤮
Ik ben dan benieuwd welke 3 headliners jezelf zou plaatsen. Kijk dan puur naar headliners die daadwerkelijk op gmm kunnen staan. Dat zijn namelijk deze 3 bands...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken