Graspop Metal Meeting 2023

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
44
30
Ah ok . Ja ben daar wel alleen . Zou zijn om mijn grote powerbank in te leggen zijn , dat ik niet zomaar in de tent wil laten liggen . Zou je dit woensdag al kunnen regelen ? Wsl pas donderdagmorgen veronderstel ik aangezien het aan het festivalterrein is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.889
8.894
Ah ok . Ja ben daar wel alleen . Zou zijn om mijn grote powerbank in te leggen zijn , dat ik niet zomaar in de tent wil laten liggen . Zou je dit woensdag al kunnen regelen ? Wsl pas donderdagmorgen veronderstel ik aangezien het aan het festivalterrein is.
Het is wel net buiten de poortjes van het festival terrein, dus misschien dat het op woensdag al kan. Weet ik niet zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Precies. Ik heb zo'n fresh & black pop-up tent van Quechua. Die staat niet alleen binnen een paar minuten, hij is ook nog eens pikzwart van binnen. Het is een tent die relatief koel van binnen blijft en bovendien pikkedonker is. En dan inderdaad van die gele schuimdopjes in en ik zie en hoor niets meer. Slaappilletje erbij en ik slaap makkelijk 8 uur onafgebroken op de Boneyard.

Was wel leuk, trouwens. In 2019 was ik de enige van onze groep met die fresh & black tent. Al m'n vrienden hadden normale tenten en die dreven bij de eerste zonsopkomst al hun tent uit, terwijl ik steeds lekker tot een uurtje of 10 aan het uitslapen was. Jaloers als ze waren, hebben ze gelijk allemaal zo'n tent gekocht. Dus als iemand een gratis Jupiler wil komen halen, ga op zoek naar het tentenkamp met de witte Quechua tenten. ;)
Wij hebben precies dezelfde aanpak Jamel, alleen vervang ik slaappil met wat biertjes 😎
 
  • On fire
Waarderingen: Jamel

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
298
335
Precies. Ik heb zo'n fresh & black pop-up tent van Quechua. Die staat niet alleen binnen een paar minuten, hij is ook nog eens pikzwart van binnen. Het is een tent die relatief koel van binnen blijft en bovendien pikkedonker is. En dan inderdaad van die gele schuimdopjes in en ik zie en hoor niets meer. Slaappilletje erbij en ik slaap makkelijk 8 uur onafgebroken op de Boneyard.

Was wel leuk, trouwens. In 2019 was ik de enige van onze groep met die fresh & black tent. Al m'n vrienden hadden normale tenten en die dreven bij de eerste zonsopkomst al hun tent uit, terwijl ik steeds lekker tot een uurtje of 10 aan het uitslapen was. Jaloers als ze waren, hebben ze gelijk allemaal zo'n tent gekocht. Dus als iemand een gratis Jupiler wil komen halen, ga op zoek naar het tentenkamp met de witte Quechua tenten. ;)
Wij gaan dit jaar voor een vierpersoons Quechua fresh & black air tent voor ons tweetjes. Die staat in no time recht (moet gewoon worden opgepompt) en in de voortent kan ik volledig recht staan. Koste wel een pak maar ik denk dat ik nog nooit zo goed geslapen ga hebben op Graspop dit jaar.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.024
9.039
Wij gaan dit jaar voor een vierpersoons Quechua fresh & black air tent voor ons tweetjes. Die staat in no time recht (moet gewoon worden opgepompt) en in de voortent kan ik volledig recht staan. Koste wel een pak maar ik denk dat ik nog nooit zo goed geslapen ga hebben op Graspop dit jaar.
Zo, dat is nog wel even next level. Lijkt me echt een fantastische tent waar je inderdaad megagoed in gaat slapen. Kost inderdaad wel een paar duiten, maar wat ik zo lees, is hij dat wel waard. Alles voor een fijne nachtrust op een festivalcamping. Dat scheelt zo veel, gedurende zo'n weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Robbr

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Wij gaan dit jaar voor een vierpersoons Quechua fresh & black air tent voor ons tweetjes. Die staat in no time recht (moet gewoon worden opgepompt) en in de voortent kan ik volledig recht staan. Koste wel een pak maar ik denk dat ik nog nooit zo goed geslapen ga hebben op Graspop dit jaar.
Klinkt heel goed, al denk ik dat ik persoonlijk niet snel aan een opblaas tent zou beginnen, zeker niet op een festival. Veel te bang dat het lek gaat en je tent instort. Maar ik heb ook geen bezwaar tegen klooien met stokken persoonlijk, ik kampeer vaker dus ben dat wel gewend. Ook nooit een popup tent gehad. Gewoon lekker knutselen met stokken, lijnen, en doek :LOL:
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.743
9.119
Ben benieuwd! Laatste album heeft me nog niet echt gepakt, maar die vorige EP (Seven Inches of Satanic Panic) vond ik wel leuk. Dus wellicht is dit weer iets voor mij :)

Telde dat niet als een single met A en B kant? Maar wel heel solid inderdaad! Popestar was ook goed

Edit: even opgezocht, tussen de laatste vier albums heeft elke keer een EP gezeten (Seven Inches meetellende) en nu dus na het recente album weer een EP.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Telde dat niet als een single met A en B kant? Maar wel heel solid inderdaad! Popestar was ook goed
Ohja kan ook wel een single geweest zijn inderdaad. Maar omdat het een eigen titel heeft, los van de namen van de tracks, voelt het niet echt aan als een single voor mij. Hoe dan ook. Popestar was ook goed inderdaad, stonden ook wat covers op dacht ik? Benieuwd of deze EP weer een excuus gaat zijn om wat covers uit te brengen, kan ik mij best voorstellen!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.743
9.119
Ohja kan ook wel een single geweest zijn inderdaad. Maar omdat het een eigen titel heeft, los van de namen van de tracks, voelt het niet echt aan als een single voor mij. Hoe dan ook. Popestar was ook goed inderdaad, stonden ook wat covers op dacht ik? Benieuwd of deze EP weer een excuus gaat zijn om wat covers uit te brengen, kan ik mij best voorstellen!

Eerste EP was 5 covers
Tweede EP was 4 covers en 1 nieuw nummer
Derde EP was 2 nieuwe nummers

Maar Ghost stelt eigenlijk nooit teleur!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Cover art en EP titel gevonden op reddit:


1680987822827.png

In de comments staat dat het nummer wat morgen uitgebracht gaat worden een cover van Jesus He Knows Me van Genesis betreft. En blijkbaar staat er ergens de melding om wekelijks de website van dat Jim DeFroque figuur te checken, dus wellicht elke zondag een cover van een “christelijk” nummer? Heb verder geen bronnen voor al deze claims, maar het klinkt vrij aannemelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken