Graspop Metal Meeting 2023

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Zou er morgen bij de zwaarste lijst nog iets leuks aangekondigd worden voor Graspop? Timetable, nachtelijke coverbandjes, moosebarbandjes, ... ?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.406
6.069
Zou er morgen bij de zwaarste lijst nog iets leuks aangekondigd worden voor Graspop? Timetable, nachtelijke coverbandjes, moosebarbandjes, ... ?
Timetable willen ze denk ik wel hun eigen moment voor pakken. Maar wat randprogramma zou kunnen natuurlijk. We hadden laatst al die leak dat zo’n Metallica coverband er ging staan (ben hun naam ff kwijt) dus ik verwacht wel dat die bands snel aangekondigd gaan worden. Ben verder niet zo bekend met de zwaarste lijst, is het normaal dat daar Graspop nieuws bij komt?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.607
4.585
Timetable willen ze denk ik wel hun eigen moment voor pakken. Maar wat randprogramma zou kunnen natuurlijk. We hadden laatst al die leak dat zo’n Metallica coverband er ging staan (ben hun naam ff kwijt) dus ik verwacht wel dat die bands snel aangekondigd gaan worden. Ben verder niet zo bekend met de zwaarste lijst, is het normaal dat daar Graspop nieuws bij komt?
Nee, enkel winnen van tickets vorige jaren
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Sterk oneens en was toch verplicht om eens te reageren na een tweede keer dit te horen.Ik kon een cd vullen met vette nummers.

Nummers die op de cd staan:
1. Kill the Noise
2. Blood Brothers
3. Between Angels & Insects
4. Burn
5. Last resort
6. Getting away with murder
7. She loves me not
8. …. Te be loved
9. Wheeler did angels go
10. Still swinging
11. One track mind
12. Scars
13. Just go
14. Lifeline
15 Had Enough (acoustic)
16. Broken Home
17. Kick in the tewth
18. Who do you trust
19. Time and time again
20. Dead cell
21 Face everything and rise

Veel luister plezier! Ben benieuwd wat je ervan vindt en hoop dat ik jouw mening iets positiever kan maken 😜

Gravity zou ik ook willen toevoegen, uw nummer 9 is Where did the angels go volgens mij.
Before i die en Walking dead zijn ook persoonlijke favorietjes die ik hier mis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nu_metal90

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.406
6.069
Heb niet zo veel met Genesis. Ik wil me nog wel eens verdiepen in hun 70s albums, dat klinkt nog wel interessant voor mij, het latere werk is over het algemeen niet zo aan mij besteed geloof ik.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.427
2.976
Heb niet zo veel met Genesis. Ik wil me nog wel eens verdiepen in hun 70s albums, dat klinkt nog wel interessant voor mij, het latere werk is over het algemeen niet zo aan mij besteed geloof ik.
Wordt ik nou echt oud? Of ben jij heeel jong @Dr. Hannibal . Dacht dat de hele wereld dit nummer wel kon. Zal het eerste wel zijn dus 🤦🤦
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.427
2.976
Uit zeer betrouwbare bron trouwens vernomen dat Present Danger inderdaad op Graspop staat zoals hier eerder al werd benoemd.

Om met de band hun eigen woorden te spreken:
Het zal nog volop gitaargeweld zijn vroeg in de nacht van vrijdag op zaterdag, 😁😷.

Heb ze gemaild. Kon het niet laten. De vrijdag is dus bij deze nog weer zwaarder geworden voor deze jongen😆😆
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.295
3.895
Heb niet zo veel met Genesis. Ik wil me nog wel eens verdiepen in hun 70s albums, dat klinkt nog wel interessant voor mij, het latere werk is over het algemeen niet zo aan mij besteed geloof ik.
Trespass, Foxtrot, Nursery Crime, Selling England By The Pound (mijn favoriet), A Trick Of The Tail en Wind and Withering.
De periode zonder Gabriel is m.i. ruk.
 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Uit zeer betrouwbare bron trouwens vernomen dat Present Danger inderdaad op Graspop staat zoals hier eerder al werd benoemd.

Om met de band hun eigen woorden te spreken:
Het zal nog volop gitaargeweld zijn vroeg in de nacht van vrijdag op zaterdag, 😁😷.

Heb ze gemaild. Kon het niet laten. De vrijdag is dus bij deze nog weer zwaarder geworden voor deze jongen😆😆
Hun voorman heeft het mij ook bevestigd, betrouwbaarder bron kan denk ik niet…. Aanrader.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.295
3.895
Je bent altijd lekker direct🤭 Maar beide periodes hebben hun charme vond ik.
Maar ieder zijn eigen natuurlijk.
Ik ervaar het als 2 verschillende bands, waarbij ik groot liefhebber ben van band 1 en bij band 2 het allemaal net wat te plat en makkelijk vind.
Dieptepunt is toch wel I Can't Dance.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken