ze geven juist aan dat ze meer zaalshows willen doen om meer geld te verdienen voor die headline waardige show. die show elementen zijn er nu dus nog helemaal niet.Van alle scenarios die hier zijn genoemd denk ik persoonlijk nog steeds dat het omhoog schuiven van Disturbed tot headliner de meest waarschijnlijke is. Ze geven zelf al aan hun festivaloptredens te verminderen om zelf met een volwaardige headlinershow te gaan touren. Logistiek zou dat voor Graspop het makkelijkste zijn. Voor ons een iets mindere keuze. Ik vind persoonlijk Disturbed een hele fijne van, maar meer voor einde middag. Ik hoop niet op bovenstaand scenario want ik zie ook liever een verassende extra headliner. Maar praktisch gezien is het voor Graspop wel de makkelijkste oplossing mocht het nodig zijn. Hoeven ze alleen het dagprogramma nog iets op te vullen met wat mindere namen
ik denk dat het verschuiven van een band echt niet gaat gebeuren. niet naar een andere dag en ook niet op dezelfde dag. dan boeken ze eerder gewoon een kleinere headliner erbij.
In Flames is de 5e grootste band van de zaterdag, zou niet bepaald een logische zet zijnEven een gekke gedachte, de zaterdag is vrij stacked.
In Flames schuiven naar vrijdag als Headliner?
Het zou passen in het tour schema