Mede Graspoppers. Ik heb een vraag waar ik benieuwd ben hoe jullie er over denken.
Dit forum gaat inmiddels als een gek en de 1000 pagina's gaan we nog wel aantikken. Enkele jaren geleden toen dit nog heel anders was hebben we gezegd dat het Graspop topic voor alle metalgerelateerde zaken, ook niet Graspop gebonden. Inmiddels is het hier zo druk dat het soms bijna niet meer bij te houden is en de Graspop berichten soms wat ondersneeuwen. Is het een idee om een nieuw topic te openen 'Het Zwaarste Gesprek' (betere ideeën zijn welkom) waar we lekker los kunnen gaan over ons favoriete genre en het Graspop topic bewaren voor alle Graspop gerelateerde gesprekken?
Weet niet of ik alles hierover gelezen heb maar jullie maken allemaal een fout met het woord royalties vrees ik.Ik heb een stukje ingelezen. En de Cover Bands zelf betalen (tenzij er een afspraak is met de venue) geen royalties per gespeelde nummer. De Venue, Bar, Club, Festival kopen deze rechten af. Dus het is de verantwoordelijkheid van de plek waar de cover band gebookt is. Wat wellicht ook logisch is, aangezien zij deze band booken en winst maken van deze band doormiddel van kaart en drank verkoop.
Dit kan vast wel weer per land verschillen.
Een apart topic voor de "Vandaag is de dag" berichten dusMede Graspoppers. Ik heb een vraag waar ik benieuwd ben hoe jullie er over denken.
Dit forum gaat inmiddels als een gek en de 1000 pagina's gaan we nog wel aantikken. Enkele jaren geleden toen dit nog heel anders was hebben we gezegd dat het Graspop topic voor alle metalgerelateerde zaken, ook niet Graspop gebonden. Inmiddels is het hier zo druk dat het soms bijna niet meer bij te houden is en de Graspop berichten soms wat ondersneeuwen. Is het een idee om een nieuw topic te openen 'Het Zwaarste Gesprek' (betere ideeën zijn welkom) waar we lekker los kunnen gaan over ons favoriete genre en het Graspop topic bewaren voor alle Graspop gerelateerde gesprekken?
Als-je-blieft. Godzijdank. Vond het juist een toptopic dit, alleen dat is juist het laatste jaar (iets langer) minder geworden omdat het steeds minder gerelateerd was en de pagina's daardoor als een jekko gingen. Vandaar ook dat ik hier een stuk minder neergeplempt dan anders, dus ja, ik zou dat zeker toejuichen.Mede Graspoppers. Ik heb een vraag waar ik benieuwd ben hoe jullie er over denken.
Ha Jos en andere, we zijn intern ook bezig met een nieuwe indeling, ook voor het metalgenre etc. Binnenkort informeren we jullie hierover en kunnen jullie ook nog input geven. Dit omdat ook wij merkten dat het Graspop-topic echt voor alle metal-zaken werd gebruikt.Mede Graspoppers. Ik heb een vraag waar ik benieuwd ben hoe jullie er over denken.
Ik ben benieuwd wat zo'n splitsing met het forum zou doen. Aan de ene kant vind ik het heel leuk dat het hier naast Graspop ook over de metal scene in bredere zin kan gaan, terwijl het meeste nog steeds rondom Graspop zelf gecentreerd is, en de bands die er (zouden kunnen) staan. Aan de andere kant krijg je soms de gekke situatie dat bijvoorbeeld Alcatraz nieuws hier meer besproken wordt dan in het Alcatraz topic zelf, omdat dit inderdaad een beetje het algemene metalheads topic lijkt te zijn soms.Mede Graspoppers. Ik heb een vraag waar ik benieuwd ben hoe jullie er over denken.
Ik zou wel willen voorstellen om een mogelijke verandering pas bij het Graspop 2024 topic in te laten gaan. Kunnen we deze editie lekker over de 1000 pagina's jagen inderdaad, hebben we dat lolletje ook weer gehad, en kan het volgende festivalseizoen van het begin af aan met een duidelijke nieuwe insteek gestart worden, in plaats van dat je nu de koers van dit topic gaat proberen bij te sturen. Lijkt me duidelijker voor iedereen. Maar dat is mijn persoonlijke gevoel erbij.Wat wenteldave zegt, vangen wij ook op van nog meer mensen. Dit topic is ook het enige dat ik meestal niet helemaal lees. Als er heel actieve gebruikers zoals wenteldave en Joslittel zelfs bijna niet kunnen volgen, kun je je voorstellen dat dit voor nieuwkomers helemaal ondoenbaar is. Snel even de laatste geruchtjes meevolgen hier is soms quasi onmogelijk, vandaar dat we het intern ook al aan het bekijken waren.
Maar zoals royke zegt, binnenkort meer info. Tot dan kunnen jullie lekker op die 1000 pagina's blijven mikken
Wacht even Rockbeer we hebben het te druk met bespreken hoe we dit topic weer enkel over Graspop kunnen laten gaan, om het nu over Graspop te gaan hebbenDus dit is niet de week? Lijkt me sterk dat de organisatie iets gaat aankondigen terwijl ze hun lokale feestavond ook hebben bevestigd.
Clashfinder: https://clashfinder.com/s/gmm2023/Heeft iemand misschien een handig spreadsheet format om met de vriendengroep te filteren welke bands we per dag willen zien?
Je kunt in een clashfinder bands met verschillende kleuren highlighten. Geef iedereen een eigen kleur en je komt een heel eind lijkt me?Heeft iemand misschien een handig spreadsheet format om met de vriendengroep te filteren welke bands we per dag willen zien?