Graspop Metal Meeting 2023

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Can confirm, dit gebeurt mij echt altijd. Ik ben zo ongeveer de kortste Nederlander die je kan vinden + ik ben ook nog eens een vrouw. Blijkbaar reden genoeg om als beer van een vent met 1m90+ recht voor mij te gaan staan.

Mijn tactiek is tegenwoordig; of helemaal vooraan staan of ergens achterin/aan de zijkant hangen. Ik zit precies op stink-oksel hoogte en loopt liever niet het risico dat ik bloedneuzen oploop door rondzwaaiende ellebogen
Tja, dat ligt m.i. dan meer aan die beer, ik ben zelf ook 1m90, maar let er wel altijd op dat ik niet pal voor iemand ga staan (die er al stond) die veel kleiner is dan ik en dan vervolgens niks meer ziet, vind ik wel zo netjes toch.
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Hoop stiekem toch nog altijd op Be’lakor. Hun tour begint echter pas begin augustus met Wacken. En ze moeten vanuit Australië komen…

Voor wie ze nog niet kent: melodic death metal band die erg Zweeds aandoet! Mocht je het eens willen checken, The Dream and the Waking is een goed startpunt!
Ja top! Die heb ik nog later dit jaar op de planning staan!
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

jbj

Dagopener
11 okt 2022
651
936
Voor de Motionless in White liefhebbers onder ons
Ze hebben tijdens covid 2 volledige shows opgenomen met top kwaliteit, die op youtube staan. vind persoonlijk part 2 het beste dus hierbij:
Heb hem persoonlijk al stuk of 20 keer gezien denk ik, ideaal op mijn tweede scherm met thuiswerken :)
Zijn twee zalige shows! Lijkt me vocaal ook enorm erop vooruitgegaan! Heb ze nog nooit gezien dus hoop dit jaar voor de eerste keer. Verdienen echt wel een plaats in de metalwereld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
321
803
Tja, dat ligt m.i. dan meer aan die beer, ik ben zelf ook 1m90, maar let er wel altijd op dat ik niet pal voor iemand ga staan (die er al stond) die veel kleiner is dan ik en dan vervolgens niks meer ziet, vind ik wel zo netjes toch.
Ik ben er altijd heel blij mee als mensen dat doen! Helaas komt het vaak voor dat mensen letterlijk over mij heen kijken en gewoon niet door hebben dat ze mijn beeld voor 95% vullen met hun brede rug. Nederlanders zijn dus niet mijn favoriete publiek... We zijn gewoon ellendig lang volk (op mij na dan) :LOL:
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Ja top! Die heb ik nog later dit jaar op de planning staan!
Gaaf!! Waar ga je ze zien? Staan dacht ik in Europa alleen op een handjevol festivals dit jaar? Ze spelen deze week nog een of breath and bone anniversary show in Australië, is m’n favoriete album. Maar net iets te ver weg..
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Ik ben er altijd heel blij mee als mensen dat doen! Helaas komt het vaak voor dat mensen letterlijk over mij heen kijken en gewoon niet door hebben dat ze mijn beeld voor 95% vullen met hun brede rug. Nederlanders zijn dus niet mijn favoriete publiek... We zijn gewoon ellendig lang volk (op mij na dan) :LOL:
Mocht ik je zicht blokkeren tijdens Graspop (te herkennen aan Gojira walvis op linker onderarm) dan mag je me altijd even aantikken trouwens. Denk dat dat wel voor 99% van de bezoekers geldt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Ghostattack

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Lijkt me wel toch, voor de organisatie is die spreiding en betere doorstroming fijn.

Heb je met dagtickets ook toegang tot de camping trouwens? Vraag het maar ff aan jou omdat ik weet dat jij dagtickets heb haha, valt vast ook op te zoeken maar dit is makkelijker :)
Als het goed is mag je op de dag zelf op de camping en tot de dag erna 12:00. Ik had dit een keer opgezocht voor een maat die 1 dag zou gaan (uiteindelijk toch niet nodig geweest maar goed). Weet alleen niet meer waar ik het had gevonden.

Over lengte bij concerten: ik ben 1,83 en dan kan je het werkelijk nooit goed doen. Ofwel je blokkeert iemands zicht ofwel je zicht wordt zelf geblokkeerd, want 1,83 is wel net de lengte die andere mensen ook hebben dus dan zie je alsnog alleen maar achterhoofden. Vooral in een zaal als de Ziggo met een podium van 3 cm hoog.
Ik ga het liefst gewoon naar de pit, daar wisselt iedereen toch constant van plek, ghehe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Als het goed is mag je op de dag zelf op de camping en tot de dag erna 12:00. Ik had dit een keer opgezocht voor een maat die 1 dag zou gaan (uiteindelijk toch niet nodig geweest maar goed). Weet alleen niet meer waar ik het had gevonden.

Over lengte bij concerten: ik ben 1,83 en dan kan je het werkelijk nooit goed doen. Ofwel je blokkeert iemands zicht ofwel je zicht wordt zelf geblokkeerd, want 1,83 is wel net de lengte die andere mensen ook hebben dus dan zie je alsnog alleen maar achterhoofden. Vooral in een zaal als de Ziggo met een podium van 3 cm hoog.
Ik ga het liefst gewoon naar de pit, daar wisselt iedereen toch constant van plek, ghehe.
Thanks voor het antwoord!

En ja, lang zijn en niemand in de weg proberen te zitten. Ik kan er over meepraten met mijn 1,98 haha, al heel wat avondjes verpest voor anderen ben ik bang. Het is niet anders. Ik probeer meestal achter mensen van 1,80 ofzo te gaan staan, daar konden de meesten toch al niks zien en kan ik zelf prima overheen kijken. En inderdaad, het beste is als er lekker wat beweging in de crowd zit, dan val je niemand te lang lastig.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Kunnen even goed volgend jaar weer in Dessel, Kortrijk of Lokeren tevoorschijn komen hoor.

Van mij mag het. Staan nu wel beetje gek geprogrammeerd tussen die popvrouwtjes.
Enkel Turnstile is die dag verder de moeite.

Denk dat Stick To your Guns er ook staat die dag,vond ze vorig jaar op GMM wel leker knallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Ticket voor While She Sleeps + Bury Tomorrow in de 013 is in de pocket
While she sleeps net aan gemist op Graspop dit jaar, omdat we wat later waren ivm files onderweg. wordt mijn eerste keer dat ik die zie. daarnaast is Bury Tomorrow echt een top band.
Afgelopen jaar op pukkelpop gezien.
Geluid was helaas bagger maar de energie van die band was echt genieten!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Als het goed is mag je op de dag zelf op de camping en tot de dag erna 12:00. Ik had dit een keer opgezocht voor een maat die 1 dag zou gaan (uiteindelijk toch niet nodig geweest maar goed). Weet alleen niet meer waar ik het had gevonden.

Over lengte bij concerten: ik ben 1,83 en dan kan je het werkelijk nooit goed doen. Ofwel je blokkeert iemands zicht ofwel je zicht wordt zelf geblokkeerd, want 1,83 is wel net de lengte die andere mensen ook hebben dus dan zie je alsnog alleen maar achterhoofden. Vooral in een zaal als de Ziggo met een podium van 3 cm hoog.
Ik ga het liefst gewoon naar de pit, daar wisselt iedereen toch constant van plek, ghehe.
Probeer het eens met 1,71 🤣🤣🤣
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
nog 1 bandje die ik nog wilde aanhalen.
wil niet beweren dat het kwalitatief hoogstaande muziek is, maar voor mij is het toch wel een jeugdsentimentje.
ben zelf een redelijk grote nu-metal fan, en ook al luister ik deze band eigenlijk nooit meer is de kans groot dat ik live er bij ben en sta te genieten (tenzij ernstige clashes)

veel doorgewinterede metalheads zullen hun neus ophalen voor deze rappers, maar stiekem wordt dit gewoon een leuk feestje in de middag voor mij
wellicht zullen bepaalde metalheads me judgen, maar dat is oke. #noshame
Het is tijd voor: Hollywood Undead!

Hebben zeker en vast leuke nummers,maar tegenwoordig vind ik het qua niveau toch veel minder al moet ik de laatste nieuwe nog horen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Hebben zeker en vast leuke nummers,maar tegenwoordig vind ik het qua niveau toch veel minder al moet ik de laatste nieuwe nog horen.
Helemaal mee eens hoor, ik luister hun nieuwe muziek nooit (oude ook niet, maar dat ken ik wel)
hopelijk spelen ze de oude hits nog veel live
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken