Graspop Metal Meeting 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
En binnen 30 jaar zou spiritbox eindelijk een headlinerpositie krijgen als erkenning. Zo zal er altijd wel eens een oudste band zijn. Op gojira en slipknot na ben ik niet altijd fan van de oudste bands eerst. Maarja, de tijd zal uitwijzen hoe het evolueert zeker?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
En binnen 30 jaar zou spiritbox eindelijk een headlinerpositie krijgen als erkenning. Zo zal er altijd wel eens een oudste band zijn. Op gojira en slipknot na ben ik niet altijd fan van de oudste bands eerst. Maarja, de tijd zal uitwijzen hoe het evolueert zeker?
Oud is niet gelijk aan headliner natuurlijk, er staan genoeg oude bands op lage slots. Denk dat populairiteit en verkoopswaard nog steeds belangrijkste maatstaf is voor plek op de line up.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
:unsure: zie dat de ticketverkoop van kiss in brussel en amsterdam nog voor geen meter loopt. :unsure: het zal toch niet ?
Dat is nu niet onverwacht, stonden nog maar pas in het sportpaleis. Maar dat ze die show annuleren en op graspop zetten lijkt me heel onwaarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dat is nu niet onverwacht, stonden nog maar pas in het sportpaleis. Maar dat ze die show annuleren en op graspop zetten lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Is zoiets ooit wel eens voorgekomen? Krijg je toch ontzettend veel gezeik mee? Kan me voorstellen dat Kiss publiek met zitplaatsen in het Sportpaleis geen trek heeft in een dagje Graspop...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Is zoiets ooit wel eens voorgekomen? Krijg je toch ontzettend veel gezeik mee? Kan me voorstellen dat Kiss publiek met zitplaatsen in het Sportpaleis geen trek heeft in een dagje Graspop...
Ik ook niet trouwens. Ik heb ze een maal gezien op Graspop (2010 geloof ik) en ja ze hebben leuke nummers en ja ik heb toen met 10 man een polonaise gedaan bij I Was Made For Loving You. Maar nog een keer hoeft echt niet meer voor mij.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
578
711
Is zoiets ooit wel eens voorgekomen? Krijg je toch ontzettend veel gezeik mee? Kan me voorstellen dat Kiss publiek met zitplaatsen in het Sportpaleis geen trek heeft in een dagje Graspop...
volgens mij scorpions afgelopen editie, 2 concerten in duitsland gecanceld (reden onbekend) om vervolgens op graspop te staan.
en even voor de goede orde, ik hoef kiss ook niet !
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
volgens mij scorpions afgelopen editie, 2 concerten in duitsland gecanceld (reden onbekend) om vervolgens op graspop te staan.
en even voor de goede orde, ik hoef kiss ook niet !
Dat is niet helemaal hetzelfde natuurlijk. Voor zover ik weet is dat ook nog nooit voorgekomen, lijkt me ook heel gedoe met tickets terugbetalen enzo
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ik ontdek hier net, 6 dagen na de eigenlijke aankondiging, dat Ashes of Ares 2 shows gaat doen in Griekenland (10 en 12 juni).
In het artikel en op de poster is sprake van een Europese tour, maar ik kan er verder niks over terugvinden, dus er lijkt nog niets gelost muv die 2 data.

Aangezien die Amerika nog niet zijn uitgeweest in de 10 jaar dat ze bestaan en ik al 20 jaar een mega-crush heb op Barlow's stem,
bij deze een oproep aan wie er ook maar iets moest horen qua verdere tourplannen (ja, @wenteldave ik kijk naar jou ;) ). Dank bij voorbaat.

En om on topic te blijven; qua data zou dit ook een heeeeel mooie zijn voor op graspop, maar NIET op zaterdag!!! 😅

327547842_5393281544105213_7212963624430808429_n-723x1024.jpg
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Zo, even een berichtje uit het verleden hier..
6 dagen carnaval min of meer overleefd (alleen vanavond het traditionele 'herringbiete' nog ter afsluiting), eindelijk weer eens een beetje tijd om wat pagina's bij te lezen.
En dat zijn er uiteraard weer heel wat, mede door de langverwachte aankondiging van GnR...
Jullie sparen ons vastelaovend-vierders niet..! 😅
Momenteel zit ik nog tussen de comments van afgelopen zaterdag, maar hopelijk ben ik binnen een paar dagen weer gefastforward naar het heden.
Mocht ik in de tussentijd reacties plaatsen die inmiddels compleet inactueel, irrelevant, dubbelop, overbodig, onnozel, spuit-elverig, of wat dan ook zijn, alvast mijn excuses! 😉
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Zo, even een berichtje uit het verleden hier..
6 dagen carnaval min of meer overleefd (alleen vanavond het traditionele 'herringbiete' nog ter afsluiting), eindelijk weer eens een beetje tijd om wat pagina's bij te lezen.
En dat zijn er uiteraard weer heel wat, mede door de langverwachte aankondiging van GnR...
Jullie sparen ons vastelaovend-vierders niet..! 😅
Momenteel zit ik nog tussen de comments van afgelopen zaterdag, maar hopelijk ben ik binnen een paar dagen weer gefastforward naar het heden.
Mocht ik in de tussentijd reacties plaatsen die inmiddels compleet inactueel, irrelevant, dubbelop, overbodig, onnozel, spuit-elverig, of wat dan ook zijn, alvast mijn excuses! 😉

Ik heb het zelfde voor. De dag van GnR gemist, de dag van pagina 666 gemist. Graspop is hard voor de carnavalist :rolleyes: ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Zitten hier volgens mij wel wat fans dus meld het maar even: het nieuwe album van Hypno5e, Sheol, dat vrijdag uitkomt is enorm (of dik, huh) sterk!

Aangezien die Amerika nog niet zijn uitgeweest in de 10 jaar dat ze bestaan en ik al 20 jaar een mega-crush heb op Barlow's stem,
bij deze een oproep aan wie er ook maar iets moest horen qua verdere tourplannen (ja, @wenteldave ik kijk naar jou ;) ). Dank bij voorbaat.
Ge ziet 't vanzelf voorbijkomen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Vraagske van algemene aard (want het moet nie altijd over GnR gaan, toch?), kunnen jullie een paar Spotifykanalen aanbevel om nieuwere metalbands en -releases op te volgen?

Ik merk dat ik zo out of touch ben met alles, dat er een interventie vereist is. Too young to be this old, en zo 😁
Op Wikipedia staat ook wel een handig overzichtje van nieuwe releases:
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_in_heavy_metal_music#Albums_expected

Interessante releases opzoeken in Spotify lukt je verder zelf wel, neem ik aan? 😉
 
  • Geweldig
Waarderingen: EddiePlaysBass

Gebruikers die dit onderwerp bekijken