Graspop Metal Meeting 2023

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
236
431
Ticket voor While She Sleeps + Bury Tomorrow in de 013 is in de pocket
While she sleeps net aan gemist op Graspop dit jaar, omdat we wat later waren ivm files onderweg. wordt mijn eerste keer dat ik die zie. daarnaast is Bury Tomorrow echt een top band.
Veel plezier!!, dat is zeker een toffe avond, ik heb ze in het voorprogramma van PWD in de Afas gezien en daar was ik blij mee want ik had ze ook gemist afgelopen jaar😂. Vanwege die zelfde file. Dus nu ga ik woensdagavond alvast 🤘😁
 
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Veel plezier!!, dat is zeker een toffe avond, ik heb ze in het voorprogramma van PWD in de Afas gezien en daar was ik blij mee want ik had ze ook gemist afgelopen jaar😂. Vanwege die zelfde file. Dus nu ga ik woensdagavond alvast 🤘😁
wij gaan dit keer al op maandag, moet een flinke file zijn die ons tegen gaat houden hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, nikita en RubenJS

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
volgens mij scorpions afgelopen editie, 2 concerten in duitsland gecanceld (reden onbekend) om vervolgens op graspop te staan.
en even voor de goede orde, ik hoef kiss ook niet !
Coronamaatregelen waren toen nog strenger in Duitsland geloof ik
 

giacomini1986

Playlistbediener
24 nov 2019
43
32
Veel plezier!!, dat is zeker een toffe avond, ik heb ze in het voorprogramma van PWD in de Afas gezien en daar was ik blij mee want ik had ze ook gemist afgelopen jaar😂. Vanwege die zelfde file. Dus nu ga ik woensdagavond alvast 🤘😁
Ik ga mijn tickets ook bestellen. Heb ze in november gezien met August Burns Red .
Vind Bury Tomorrow veel beter dan August .
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Hopelijk dit jaar ook weer dat je bandjes op de campings kan halen. Dat scheelde vorig jaar echt zo veel. Konden zo doorlopen voor de tickets elke keer
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Hopelijk dit jaar ook weer dat je bandjes op de campings kan halen. Dat scheelde vorig jaar echt zo veel. Konden zo doorlopen voor de tickets elke keer
Lijkt me wel toch, voor de organisatie is die spreiding en betere doorstroming fijn.

Heb je met dagtickets ook toegang tot de camping trouwens? Vraag het maar ff aan jou omdat ik weet dat jij dagtickets heb haha, valt vast ook op te zoeken maar dit is makkelijker :)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Is dit dan het moment om te zeggen dat ik dat 'vandaag de dag' echt bloedvervelend vind...? Denk dat daar nooit echt een geschikt moment voor is hè.

Ook om mezelf maar even in de voet te schieten.
Ben er zelf ook niet de allergrootste fan van, ook al doe ik er bij vlagen wel eens aan mee (onder het mom van 'if you can't beat them, join them' ofzo 😉 ).
Maar ik ga ook niet anderen vertellen wat ze wel of niet mogen of moeten posten op dit forum, ook wel bekend als 'tone policing'.

Het GMM-topic is dusdanig gegroeid dat we nu met een dikke 200 bezoekers bij elkaar zitten (ook wordt meer dan de helft van het aantal berichten door slechts 10 bezoekers gepost).
En vanzelfsprekend heeft niet iedereen dezelfde interesses, smaak of humor.
Gewoon een kwestie van beetje tolereren en respecteren dus.. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Lijkt me wel toch, voor de organisatie is die spreiding en betere doorstroming fijn.

Heb je met dagtickets ook toegang tot de camping trouwens? Vraag het maar ff aan jou omdat ik weet dat jij dagtickets heb haha, valt vast ook op te zoeken maar dit is makkelijker :)

Geen idee, volgens mij is dat niet de bedoeling. Maar zelfs met combi ticket reed ik tot nu toe altijd gewoon op en neer.

Volgende keer zal het misschien anders zijn, omdat we inmiddels naar Apeldoorn zijn verhuisd, toch een stukkie verder dan Den Bosch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Voor de Motionless in White liefhebbers onder ons
Ze hebben tijdens covid 2 volledige shows opgenomen met top kwaliteit, die op youtube staan. vind persoonlijk part 2 het beste dus hierbij:
Heb hem persoonlijk al stuk of 20 keer gezien denk ik, ideaal op mijn tweede scherm met thuiswerken :)
Leuke tip trouwens, ik ken het eigenlijk nog nauwelijks dus maar eens inluisteren daarmee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik had er eerlijk gezegd ook meer verwacht
Waarschijnlijk is dat getal het resultaat van een of enkele zoekopdrachten met bepaalde woordcombinaties, waarbij echter niet alles meegerekend zal worden.
Het ware aantal zal wel wat hoger liggen, vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Geen idee, volgens mij is dat niet de bedoeling. Maar zelfs met combi ticket reed ik tot nu toe altijd gewoon op en neer.

Volgende keer zal het misschien anders zijn, omdat we inmiddels naar Apeldoorn zijn verhuisd, toch een stukkie verder dan Den Bosch.

Ik vind het wel vrij stom dat je dan elke keer opnieuw moet betalen voor de parking.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Zit meestal wel goed als er al veel aan t crowdsurfen zijn. Dan weten we vooraan iig dat we alert moeten zijn.

Doet me wel denken aan die keer dat ik vooraan stond bij Gojira, en iedereen om mij heen een kop kleiner was. Mag je het lekker alleen tillen :’)
Lange mensen horen dan ook helemaal niet vooraan te staan.. 😜

Geintje natuurlijk, hoewel het best wel vervelend kan zijn voor kleine(re) mensen, zeker als iemand nog even op het allerlaatste moment recht voor jouw neus gaat staat, terwijl je al een uur ofzo op de perfecte plek staat te wachten...

Daarom ga ik ook liever naar concerten en festivals in België (of Duitsland) dan in Nederland.
Met mijn 1,75 m ben ik naar Nederlandse begrippen maar van gemiddelde lengte, maar in België lijk ik over het algemeen een stukje groter te zijn dan de gemiddelde bezoeker. 😉
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
493
1.567
Met mijn 1,75 m ben ik naar Nederlandse begrippen maar van gemiddelde lengte, maar in België lijk ik over het algemeen een stukje groter te zijn dan de gemiddelde bezoeker. 😉
Niet lullig bedoeld, maar de gemiddelde Nederlandse man is wel een stuk langer dan 1,75m (i.e. 1,84m). Ik denk dat je de landen omdraait?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Zo, even een berichtje uit het verleden hier..
6 dagen carnaval min of meer overleefd (alleen vanavond het traditionele 'herringbiete' nog ter afsluiting), eindelijk weer eens een beetje tijd om wat pagina's bij te lezen.
En dat zijn er uiteraard weer heel wat, mede door de langverwachte aankondiging van GnR...
Jullie sparen ons vastelaovend-vierders niet..! 😅
Momenteel zit ik nog tussen de comments van afgelopen zaterdag, maar hopelijk ben ik binnen een paar dagen weer gefastforward naar het heden.
Mocht ik in de tussentijd reacties plaatsen die inmiddels compleet inactueel, irrelevant, dubbelop, overbodig, onnozel, spuit-elverig, of wat dan ook zijn, alvast mijn excuses! 😉

Kan mij geheel bij je reactie aansluiten! Zojuist ook weer ontwaakt, vastelaovend overleeft, de eerste stappen alweer gezet tussen het “normale volk”🙃 Momenteel languit op de bank met een mok koffie nieuwe berichten op dit forum lezen, maar man..man..man wat zijn dat er veel!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
321
803
Lange mensen horen dan ook helemaal niet vooraan te staan.. 😜

Geintje natuurlijk, hoewel het best wel vervelend kan zijn voor kleine(re) mensen, zeker als iemand nog even op het allerlaatste moment recht voor jouw neus gaat staat, terwijl je al een uur ofzo op de perfecte plek staat te wachten...
Can confirm, dit gebeurt mij echt altijd. Ik ben zo ongeveer de kortste Nederlander die je kan vinden + ik ben ook nog eens een vrouw. Blijkbaar reden genoeg om als beer van een vent met 1m90+ recht voor mij te gaan staan.

Mijn tactiek is tegenwoordig; of helemaal vooraan staan of ergens achterin/aan de zijkant hangen. Ik zit precies op stink-oksel hoogte en loopt liever niet het risico dat ik bloedneuzen oploop door rondzwaaiende ellebogen
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Lange mensen horen dan ook helemaal niet vooraan te staan.. 😜

Geintje natuurlijk, hoewel het best wel vervelend kan zijn voor kleine(re) mensen, zeker als iemand nog even op het allerlaatste moment recht voor jouw neus gaat staat, terwijl je al een uur ofzo op de perfecte plek staat te wachten...

Daarom ga ik ook liever naar concerten en festivals in België (of Duitsland) dan in Nederland.
Met mijn 1,75 m ben ik naar Nederlandse begrippen maar van gemiddelde lengte, maar in België lijk ik over het algemeen een stukje groter te zijn dan de gemiddelde bezoeker. 😉
Snap t helemaal hoor! En met mijn 1.88 staan er ook nog vaak genoeg reuzen precies voor mij.

Bij dit concert stond ik overigens 4 uur voordat de deuren openden al in de rij, wilde precies middenin vooraan. Wat gelukt is :p
 
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Ik zie dat bij de omruilstand van camping(inferno) je festivalticket om kunt ruilen voor festivalbandje

Dat scheelt. Ga zelf altijd bij de gewone omruilplek, maar de eerste keren dat we gingen, was het een grote bottleneck met alle mensen die ook alle campingspullen de rij in meenamen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken