Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.428
Research Clyde Donovan GIF by South Park


Haha, dat zou wel eens goed kunnen, ja!
De vraag is dan alleen waar iedereen staat, vooraan, midden of achteraan..
Heel misschien nemen zelfs @Koekdoos en @jonasvh een nieuwsgierig, voorzichtig kijkje achteraan om het hoekje... šŸ˜‚šŸ˜‰
@Koekdoos en ik be like:

Tim And Eric Flirting GIF
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Koekdoos

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
147
309
I must say, after 4 combi-weekends at Graspop, I'm skipping this year for a combi-ticket and go for a single sunday instead.

Zoals wel vaker het geval is, zijn er elke dag wel een of twee bands die ik wil zien. Maar ik ben momenteel nie wild van de reeds aangekondigde headliners - en ja, voor mij telt dat mee (want dadelijk gaat iemand posten dat je het nie voor de headliners doet šŸ˜) dus ik schipper nog tussen een combi- of een dagticket.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en Joslittel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.428
Zoals wel vaker het geval is, zijn er elke dag wel een of twee bands die ik wil zien. Maar ik ben momenteel nie wild van de reeds aangekondigde headliners - en ja, voor mij telt dat mee (want dadelijk gaat iemand posten dat je het nie voor de headliners doet šŸ˜) dus ik schipper nog tussen een combi- of een dagticket.
Er zijn voor mij zeker ook per dag wat bands die ik zou willen checken. Maar gezien ik door het jaar her en der ook nog graag een concertje meepik, lijkt het mij dan aangenamer om naar een headlineshow van die bands te gaan, dan een hele dag (duur) eten en drinken te moeten betalen op een weide waar ik meer zou moeten 'verplicht wachten' tot Ć©Ć©n van die bands speelt. Heb ook lang getwijfeld tussen combi en dagticket, maar met dat de verkoop van de Metal Park-huisjes in verkoop ging, moest ik wel de knoop doorhakken :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Greg Puciato is de ex-zanger van The Dillinger Escape Plan, dus ging er wel vanuit dat hij solo ook metalcore was. Volgens Wiki: "heavy metal, metalcore, mathcore, electronic, synthwave, R&B, experimental rock"), dus inderdaad ook niet helemaal zuiver op de (core) graat.

Eens met Lorna Shore verder, hoop op een goed gevulde Marquee op een niet al te vroeg tijdstip!
Mag je niet zomaar vanuit gaan.. Anders maar eens 'Me and that Man' van Nergal (Behemoth) beluisteren. Aanrader trouwens :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Oke. Ik zie dat we elkaar weer moed hebben ingepraat na het Metallica debacle en besloten hebben dat we om 10 uur SOAD erbij krijgen.

Vandaag is de dag!! šŸ„³

We leren het ook nooit gelukkig.
werchter heeft al van zich laten horen,, ik denk dat morgen de dag is. en ik denk dat we guns n roses gaan krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
886
979
Vandaag kan idd wel de dag zijn waarbde gaatjes worden opgevuld. Ben benieuwd naar de headliners van ressurection. MC en DL lijken ze al niet te hebben.
PWD, Slipknot en Ghost bij hen dan?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.599
7.309
Research Clyde Donovan GIF by South Park


Haha, dat zou wel eens goed kunnen, ja!
De vraag is dan alleen waar iedereen staat, vooraan, midden of achteraan..
Heel misschien nemen zelfs @Koekdoos en @jonasvh een nieuwsgierig, voorzichtig kijkje achteraan om het hoekje... šŸ˜‚šŸ˜‰

Ik heb Lorna shore nog niet geluisterd, dus geen idee nog wat het isā€¦ ben nu eerst de donderdag aan het verkennen op nog wat extra namen
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
42
19
Wie van de forumleden hier heeft ervaring met de VIP faciliteiten. De VIP tent, zicht vanaf de VIP plekken en de verdere faciliteiten?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Jongens, metallica zei het volgende: No. There are no plans to add additional headlining shows to the schedule for the next two years; the band may make very limited appearances at special events.

Er komen dus geen headlining shows meer bij, want ze gaan subben voor Ghost! mysterie ontrafeld!
Nou, als je die tekst letterlijk interpreteert, dan kunnen er nog altijd festival shows komen. Een festival is geen "headlining show"
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.428
Wie van de forumleden hier heeft ervaring met de VIP faciliteiten. De VIP tent, zicht vanaf de VIP plekken en de verdere faciliteiten?
Geen ervaring. Maar voor het zicht zou ik het toch niet doen als ik dat zo zie... Je ziet toch amper iets van de North Stage. Laat staan dat je helemaal "in the zone" kan geraken bij optredens op de South Stage...

08214609a1948106fdfdbe5045d6d745ada1e33e.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en vellahuus

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Geen ervaring. Maar voor het zicht zou ik het toch niet doen als ik dat zo zie... Je ziet toch amper iets van de North Stage. Laat staan dat je helemaal "in the zone" kan geraken bij optredens op de South Stage...

Bekijk bijlage 3243
staan er daar zelfs geen schermen? daarvoor zou ik het nu inderdaad ook niet doen
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
886
979
Geen ervaring. Maar voor het zicht zou ik het toch niet doen als ik dat zo zie... Je ziet toch amper iets van de North Stage. Laat staan dat je helemaal "in the zone" kan geraken bij optredens op de South Stage...

Bekijk bijlage 3243
Schaduw en verkoeling lijken me de grote pluspunten. Properdere toiletten, voor de dames, kan ook wel een verbetering zijn. Bij de andere podia heb je niets aan vip.
 
  • Leuk
Waarderingen: vellahuus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken