Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, dat zou wel eens goed kunnen, ja!
De vraag is dan alleen waar iedereen staat, vooraan, midden of achteraan..
Heel misschien nemen zelfs @Koekdoos en @jonasvh een nieuwsgierig, voorzichtig kijkje achteraan om het hoekje...
Zoals wel vaker het geval is, zijn er elke dag wel een of twee bands die ik wil zien. Maar ik ben momenteel nie wild van de reeds aangekondigde headliners - en ja, voor mij telt dat mee (want dadelijk gaat iemand posten dat je het nie voor de headliners doet ) dus ik schipper nog tussen een combi- of een dagticket.
Zoals wel vaker het geval is, zijn er elke dag wel een of twee bands die ik wil zien. Maar ik ben momenteel nie wild van de reeds aangekondigde headliners - en ja, voor mij telt dat mee (want dadelijk gaat iemand posten dat je het nie voor de headliners doet ) dus ik schipper nog tussen een combi- of een dagticket.
Greg Puciato is de ex-zanger van The Dillinger Escape Plan, dus ging er wel vanuit dat hij solo ook metalcore was. Volgens Wiki: "heavy metal, metalcore, mathcore, electronic, synthwave, R&B, experimental rock"), dus inderdaad ook niet helemaal zuiver op de (core) graat.
Eens met Lorna Shore verder, hoop op een goed gevulde Marquee op een niet al te vroeg tijdstip!
Vandaag kan idd wel de dag zijn waarbde gaatjes worden opgevuld. Ben benieuwd naar de headliners van ressurection. MC en DL lijken ze al niet te hebben.
PWD, Slipknot en Ghost bij hen dan?
Haha, dat zou wel eens goed kunnen, ja!
De vraag is dan alleen waar iedereen staat, vooraan, midden of achteraan..
Heel misschien nemen zelfs @Koekdoos en @jonasvh een nieuwsgierig, voorzichtig kijkje achteraan om het hoekje...
Jongens, metallica zei het volgende: No. There are no plans to add additional headlining shows to the schedule for the next two years; the band may make very limited appearances at special events.
Er komen dus geen headlining shows meer bij, want ze gaan subben voor Ghost! mysterie ontrafeld!
Jongens, metallica zei het volgende: No. There are no plans to add additional headlining shows to the schedule for the next two years; the band may make very limited appearances at special events.
Er komen dus geen headlining shows meer bij, want ze gaan subben voor Ghost! mysterie ontrafeld!
Geen ervaring. Maar voor het zicht zou ik het toch niet doen als ik dat zo zie... Je ziet toch amper iets van de North Stage. Laat staan dat je helemaal "in the zone" kan geraken bij optredens op de South Stage...
Geen ervaring. Maar voor het zicht zou ik het toch niet doen als ik dat zo zie... Je ziet toch amper iets van de North Stage. Laat staan dat je helemaal "in the zone" kan geraken bij optredens op de South Stage...
Schaduw en verkoeling lijken me de grote pluspunten. Properdere toiletten, voor de dames, kan ook wel een verbetering zijn. Bij de andere podia heb je niets aan vip.