Omdat ik niet zo veel vertrouwen in de nog bekend te maken headliners heb, wil ik eens kijken wie er die dagen kandidaten zijn om de overige podia af te sluiten aan het einde van die twee dagen:
Donderdag
Marquee: Cradle of Filth werd genoemd? Of zou het een nog aan te kondigen naam zijn? Zie zelf zo snel geen kandidaat.
Metal Dome: Carpenter Brut voor die spot? Of Beast in Black ofzo? Lijkt populair hier maar geen idee waar zoiets speelt.
Jupiler Stage: roept u maar!
Vrijdag
Marquee: ik wilde zeggen, Behemoth, lijkt me duidelijk. Toen zag ik Meshuggah staan. Hmmm. 1-2tje?
Metal Dome: iets voor Finntroll wellicht?
Jupiler Stage: dacht dat ik in een clashfinder Orange Goblin hier zag staan, dat zou echt een clusterfuck van een clash betekenen voor mij lol.
En de rest van het weekend:
Zaterdag wil ik zelf bij de mainstages staan dus heb ik weinig interesse in wat de kleinere podia afsluit. Maar ik voorzie nog wel een clash, aangezien er vast iets van mijn interesses uit het rijte Antimatter - Korpiklaani - Sleep Token - Soen - Sólstafir een goeie positie in een tent gaat pakken.
Zondag
Marquee: eerder over gehad, Kreator dus waarschijnlijk te groot, misschien iets voor Katatonia? Of is dat weer niet groot genoeg? Hoop wel op iets wat ver van de glam opa's op de mainstages af staat.
Metal Dome: Voivod? Of Katatonia hier?
Julpiler Stage: Enter Shikari? Anders geen idee.
Ben benieuwd hoe jullie het zouden invullen!