Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.285
Zou Pantera dan headliner zijn daar? anders is het wel een aparte naam om mee te beginnen.
ook grappig dat pantera op ieder festival staat maar geen download wilt doen, schijnbaar.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Ik dacht recent wel een video van de vip gezien te hebben. Eens zoeken op youtube, tour graspop 2022 of dergelijke. Was een rondwandeling met ook de vip die aan bod kwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: vellahuus

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Zou Pantera dan headliner zijn daar? anders is het wel een aparte naam om mee te beginnen.
ook grappig dat pantera op ieder festival staat maar geen download wilt doen, schijnbaar.
ressurection heeft meestal wel namen die net een niveautje onder graspop zitten, pantera headliner daar is dus niet verwonderlijk
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.361
6.553
Zou Pantera dan headliner zijn daar? anders is het wel een aparte naam om mee te beginnen.
ook grappig dat pantera op ieder festival staat maar geen download wilt doen, schijnbaar.
Mijn theorie over Download is dat ze daar bezuinigd hebben op andere namen om die dubbele Metallica show binnen te kunnen halen. Door de aanwezigheid van Metallica en door namen als Slipknot, Ghost, Disturbed en Evanescence lijkt het een waar spektakelstuk daar, maar kijk je wat dieper in die line-up dan is de undercard simpelweg super matig. Pantera zal wel een fixed prijs hebben voor festivals en wellicht wilde Download dat niet betalen. Hebben we ook gelijk de reden te pakken waarom zij wel Metallica hebben en alle andere festivals niet.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Mijn theorie over Download is dat ze daar bezuinigd hebben op andere namen om die dubbele Metallica show binnen te kunnen halen. Door de aanwezigheid van Metallica en door namen als Slipknot, Ghost, Disturbed en Evanescence lijkt het een waar spektakelstuk daar, maar kijk je wat dieper in die line-up dan is de undercard simpelweg super matig. Pantera zal wel een fixed prijs hebben voor festivals en wellicht wilde Download dat niet betalen. Hebben we ook gelijk de reden te pakken waarom zij wel Metallica hebben en alle andere festivals niet.
pantera kan gewoon veel meer geld binnenhalen met een zaalshow tour in uk , denk niet dat we iets anders moeten zoeken behalve financieel
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

SneakyDevill

Playlistbediener
6 okt 2017
35
65
Is als headliner Alter Bridge anders geen optie? Ze spelen morgen in de Ziggo Dome, dus kwa formaat zaal hetzelfde als bijvoorbeeld Slipknot. Weet niet of dit echt een headline band is, maar het lijstje lijkt steeds korter te worden.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Is als headliner Alter Bridge anders geen optie? Ze spelen morgen in de Ziggo Dome, dus kwa formaat zaal hetzelfde als bijvoorbeeld Slipknot. Weet niet of dit echt een headline band is, maar het lijstje lijkt steeds korter te worden.
Het is een optie... Maar zie hen eerder als sub dienen dan als headliner. Is de Ziggo uitverkocht?
Ze doen ook geen datum aan in België, dus er zullen wel wat fans zijn die naar NL afzakken hiervoor.
Om ze te vergelijken met Slipknot missen ze natuurlijk wel nog de "body", zoals Slipknot dat heeft. Zie hen wel als toekomstige headliner, binnen een jaar of 5.
 

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
41
18
Schaduw en verkoeling lijken me de grote pluspunten. Properdere toiletten, voor de dames, kan ook wel een verbetering zijn. Bij de andere podia heb je niets aan vip.
Dat is ook de grootste afweging, lekker een beetje rondsjouwen op het terrein en af te en toe ff de VIP ruimte bezoeken om wat schaduw, eten, toilet en de benen wat rust te geven na 4 dagen staan, zitten en liggen in het gras haha.
Voorgaande edities geen last van gehad maar afgelopen jaar is mij dat een beetje tegengevallen en was ik na dag 4 redelijk klaar met staan etc..
Dank voor de reacties, ga de afweging eens ff maken qua kosten.
 

SneakyDevill

Playlistbediener
6 okt 2017
35
65
Het is een optie... Maar zie hen eerder als sub dienen dan als headliner. Is de Ziggo uitverkocht?
Ze doen ook geen datum aan in België, dus er zullen wel wat fans zijn die naar NL afzakken hiervoor.
Om ze te vergelijken met Slipknot missen ze natuurlijk wel nog de "body", zoals Slipknot dat heeft. Zie hen wel als toekomstige headliner, binnen een jaar of 5.
Ja ze missen nog precies die factor, maar aangezien er dit jaar meerdere “jongere” bands naar voren worden geschoven zou het mij ook niks verbazen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken