Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Dat is ook de grootste afweging, lekker een beetje rondsjouwen op het terrein en af te en toe ff de VIP ruimte bezoeken om wat schaduw, eten, toilet en de benen wat rust te geven na 4 dagen staan, zitten en liggen in het gras haha.
Voorgaande edities geen last van gehad maar afgelopen jaar is mij dat een beetje tegengevallen en was ik na dag 4 redelijk klaar met staan etc..
Dank voor de reacties, ga de afweging eens ff maken qua kosten.
Ja, de schaduw kan ik ergens begrijpen. Al denk ik ook dat de VIP ook snel druk zal zijn bij erg mooi weer, zoals dit jaar.
Als het voor 't zitten is, ben je denk ik even goed af met zo'n klein campingstoeltje die je het terrein mee op mag nemen.
Het is persoonlijk, maar ik vind 't de extra prijs niet echt waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: vellahuus

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Kan een afbeelding zijn van tekst
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Volgens mij zijn ze met een soort radio uitzending bezig, waarin ze de aankondigingen bespreken in groepjes. En die komen dan online op bovenstaande manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Het is natuurlijk nog afwachten op wat Hellfest doet, maar tot nu toe mogen "we" als graspop publiek echt niet klagen hoor als ik naar de andere metal festivals om ons heen kijk. Natuurlijk is het balen dat Metallica 99,9% zeker niet komt wanneer er zo'n kans lijkt te zijn. Daartegenover staat wel dat ik van de festivals die zo ver de namen bekend heeft van graspop het meest onder de indruk ben.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Het is natuurlijk nog afwachten op wat Hellfest doet, maar tot nu toe mogen "we" als graspop publiek echt niet klagen hoor als ik naar de andere metal festivals om ons heen kijk. Natuurlijk is het balen dat Metallica 99,9% zeker niet komt wanneer er zo'n kans lijkt te zijn. Daartegenover staat wel dat ik van de festivals die zo ver de namen bekend heeft van graspop het meest onder de indruk ben.
Helemaal mee eens. En zelfs met Metallica zou ik de line-up van Download voor geen goud willen ruilen met die van Graspop.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Amenra en Alcest zijn mooie toevoegingen voor Ressurection Fest! Maar die hebben wij afgelopen editie al gehad, natuurlijk.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: festivalryo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Het is een optie... Maar zie hen eerder als sub dienen dan als headliner. Is de Ziggo uitverkocht?
Ze doen ook geen datum aan in België, dus er zullen wel wat fans zijn die naar NL afzakken hiervoor.
Om ze te vergelijken met Slipknot missen ze natuurlijk wel nog de "body", zoals Slipknot dat heeft. Zie hen wel als toekomstige headliner, binnen een jaar of 5.
Denk niet dat alter bridge nog zal groeien. Hoogstens hoger op het affiche, doordat de oude garde afscheid neemt.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Dat is ook de grootste afweging, lekker een beetje rondsjouwen op het terrein en af te en toe ff de VIP ruimte bezoeken om wat schaduw, eten, toilet en de benen wat rust te geven na 4 dagen staan, zitten en liggen in het gras haha.
Voorgaande edities geen last van gehad maar afgelopen jaar is mij dat een beetje tegengevallen en was ik na dag 4 redelijk klaar met staan etc..
Dank voor de reacties, ga de afweging eens ff maken qua kosten.
Ik ben er afgelopen editie even binnen geweest. Het grote voordeel toen was: de ruimte beneden heeft airco, veel stoelen en tafeltjes. Dus je kon daar wel even 'bekomen' van alles. De ruimte boven is wel gezellig en buiten, zoals op de foto's te zien is, heb je een mooi overzicht over het hele terrein, maar geen fantastisch zicht op het podium. Je hebt meer de sfeer alsof je extern op iets toekijkt dan dat je er echt deel van uitmaakt. Maar voor een band die je zelf minder aanspreekt is het wel fijn om de mensenzee onder je te zien bewegen terwijl je zelf even rustig, op een kruk een drankje kan nuttigen. En zoals een vriendin het zo mooi zei "daar is een porseleinen pot" - erg propere wc's, zonder aanschuiven.

Op zich is het duur voor wat je krijgt, zeker als je vergelijkt met wat je krijgt bij andere festivals zoals bij de lokerse feesten, waar hapjes en enkele drankjes zijn inbegrepen, beter zicht want veel kleiner terrein en meer sfeer (dit laatste enkel van horen zeggen door diezelfde vriendin).
Maar zitplaatsen en zeker schaduw is schaars op graspop, dus met temperaturen zoals dit jaar voel je je wel VIP in die zone :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en Jamel

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Ok apparently Resurrection Fest is confirming one headliner every full hour. Ghost confirmed. Who will be announced at noon?
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken