Graspop Metal Meeting 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
Fail Seth Meyers GIF by Late Night with Seth Meyers
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
990
1.037
Geef de hoop nog niet op. Metallica lijkt me het meest logisch als ze die na parkway drive aankondigen net voordat de ticketverkoop start en ze de ticketverkoop aankondigen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
990
1.037
Ik was graspop 2016 aan het kijken om te zien of nightwish niet onderlijnd stond. Helaas.
Maar als je naar graspop 2015 kijket, zie je daar zowel slipknot als parkway drive onderlijnd. Dus nu kunnen we wel 99,99 % zeker zijn dat...
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.202
1.257
Ik vind het raar dat enkel PWD is onderlijnt. Heb juist even al de geschiedenispagina’s nog eens bekeken (wat ik daarvoor ook al eens had gedaan maar toen PWD nog niet onderlijnt) en geen enkele andere band gevonden. Wat me doet vermoeden dat ze headliner zouden zijn. Nu indien ze Metallica hebben voor bv die donderdag en PWD voor de vrijdag, ik zou de keuze voor een goedkopere headliner op vrijdag (die bovendien nog eens een echte show meebrengt en veel volk trekt) echt wel begrijpen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.485
4.663
Heeft pantera al ooit op Graspop gestaan? Misschien wordt de combo pwd/pantera wel aangekondigd
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
362
650
Idem. Ville is welkom als hij er met wat meer goesting staat dan bij de afscheidstour met HIM. Al moet ik ook bekennen dat zijn VV nummers nog niet echt een snaar weten raken bij mij. Ik mis zijn diepe stem in die nummers en 't is allemaal nogal eentonig. Maar ik zou wel sowieso gaan kijken als hij er staat.
Dat heb ik nou ook. Razerblade Romance draai ik nog zo af en toe
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.256
10.751
Ik hoop naast PD (hele vette boeking, door de clash met Ayreon in 2018 niet gezien dus zou een band zijn die ik voor het eerst live kan zien!) Ook eindelijk op ee ticketinformatie. Wil vrijdag kunnen gaan kopen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken