Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
straks krijgen we gewoon een gigantische drop aan namen, en was het alleen bij parkway drive fout gegaan met het linkje.
waarschijnlijk niet, maar we mogen altijd hoop hebben
met de snoodaards van graspop kan je alles tegenkomen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Damn, zonde dat de streepjesmanier ontdekt is. Ik zie PD ook nergens meer onderstreept staan. Was een leuke klikactiviteit tijdens Team vergaderingen :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️🥵🥵🥵🥵🥵 ben ineens gruwelijk zenuwachtig voor 10 uur
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Volgens mij zijn alle pagina's weg, Iron Maiden kan ik ook niet meer op
Welkom op het forum ;)

Dat was al lang duidelijk. Vandaar de "leak" dat we wel een link krijgen (in het geel + lijntje eronder) bij Parkway Drive.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Volgens mij zijn alle pagina's weg, Iron Maiden kan ik ook niet meer op
Alle pagina's waren al een tijdje weg gehaald, als een band wordt aangekondigd dan wordt de band pagina weer aangemaakt. Vandaar de tactiek dat als er een linkje staat, er iets op komst is
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Parkway drive was in ieder geval aangekondigd voor de 14e op Copenhell.
Kan zo dus niet herleiden of ze voor de donderdag of vrijdag komen, da's jammer...
(ik laat ook nog even de optie mogelijk dat GnR op Graspop/Pinkpop kan staan, vandaar...)

Ik zie 'm wel nog https://www.graspop.be/nl/geschiedenis/2009
Of zou het de cache zijn van m'n browser?

Edit; wtf, ik probeer 3 andere pagina's en opnieuw '09 en dan is 'ie weg... K den
yep deze nog wel idd...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.519
3.019
Ik vermoed dat die onderstreping tijdelijk verdwenen was bij sommige dingen omdat de server aan het updaten was?
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken