Graspop Metal Meeting 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Vandaag is de dag


rock out music video GIF by Epitaph Records
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Heeft pantera al ooit op Graspop gestaan? Misschien wordt de combo pwd/pantera wel aangekondigd
Zou natuurlijk zéér vet zijn, maar gezien PWD tijdens Knotfest ook veel op de affiche gestaan heeft denk ik dat ze mee op de zaterdag komen te staan.

Ik hoop naast PD (hele vette boeking, door de clash met Ayreon in 2018 niet gezien dus zou een band zijn die ik voor het eerst live kan zien!) Ook eindelijk op ee ticketinformatie. Wil vrijdag kunnen gaan kopen!
Vrijdag is in België een feestdag. Zou perfect zijn voor een drukke ticketverkoop gezien er dan veel mensen tijd hebben om aan hun computer te gaan zitten. Meestal valt dit bij Graspop nogal mee. Maar misschien hebben ze dit zo voorzien omdat een bepaalde band wel eens snel kan uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Zou natuurlijk zéér vet zijn, maar gezien PWD tijdens Knotfest ook veel op de affiche gestaan heeft denk ik dat ze mee op de zaterdag komen te staan.
daar heb je ook wel een punt, ik zou ze eerlijkgezegd ook liever op zaterdag zien dan hun eigen dag te dragen de vrijdag maar in beide gevallen ben ik gewoon blij met PWD

also: vandaag is de dag
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
zou het jammer vinden voor de top headlinespot als ze op vrijdag staan, maar langs de andere kant, ze waren zo goed in vorst. Ik gun ze gewoon die spot in het donker
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
zou het jammer vinden voor de top headlinespot als ze op vrijdag staan, maar langs de andere kant, ze waren zo goed in vorst. Ik gun ze gewoon die spot in het donker
Ja ik ook. En aangezien we hier in koor brullen dat ze eens moeten stoppen met oldtimers recyclen moeten we ze deze spot gewoon gunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Ja ik ook. En aangezien we hier in koor brullen dat ze eens moeten stoppen met oldtimers recyclen moeten we ze deze spot gewoon gunnen.
Ja ik zou ze die spot ook zeker gunnen!
En dan zouden we ook zeker weten dat we niet een oude rock band op donderdag en vrijdag krijgen. (Zoals gnr en ozzy)

Toch lijkt me de zaterdag het meest waarschijnlijke, maar we zullen er over drie kwartier achter komen hopelijk
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
ik zie trouwens dat Parkway Drive op 23 juni speelt op Jera, op de donderdag.
Is dat festival aan het uitbreiden? dacht dat de donderdag een pre-party dag was daar met een veel mindere line up
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken