Graspop Metal Meeting 2023

Het missen van Avenged Sevenfold, Disturbed en Alter Bridge valt wel op. Vooral van de laatste 2 weten we al zeker dat ze touren en lijkt me vreemd als Helfest ze niet heeft. Deze bands zijn toch groter dan Rancid en Europe dacht ik
hellfest2022.jpg
Hellfest posters are a bit weird sometimes. This one doesn't have KoRn, Megadeth, Whitesnake, 5FDP, BMTH on it. I would think these are more popular than Wardruna for example.

Side note: this is from before Ghost was announced/A7x cancelled.

Op basis van die leaked/fake poster
Hellfest heeft Metallica al gehad en GMM niet.

Zou het nu niet mogelijk zijn dat AC/DC naar Werchter doorschuift en Metallica dan op GMM als ultieme headliner staat ? :unsure:

Als het klopt (let wel , ik zeg ALS) dan zijn Ac/Dc misschien wel die ene band dat Download op 07/11 aan gaat kondigen. En komt Hellfest mss die dag ook met haar line up. Al kan het even goed zijn (zelfs al speelt Ac/Dc op Hellfest) dat Download iets anders aangekondigd op 07/11.

Voor AC/DC hoor ik altijd dat dat rond december is hier op het forum, al geloof ik niet in AC/DC op Graspop.
Hopelijk vóór 28 november wel iets aan namen of informatie.

Ik blijf niet overtuigd, zeker als dit niet van een goeie bron komt
Mijn mening ook.Vooral als het van een goeie bron komt is het zacht te zeggen heel slordig als dit al uitlekt, vooral na de leak van vorig jaar.AC/DC op festivals zou echt een mega scoop zijn.

Laatst bewerkt:
Mijn mening ook.Vooral als het van een goeie bron komt is het zacht te zeggen heel slordig als dit al uitlek, vooral na de leak van vorig jaar.AC/DC op festivals zou echt een mega scoop zijn.

Of dit is dé manier van Hellfest om te hypen, aangezien ze toch al uitverkocht zijn, maakt het ze niks uit.

Dus dan zeggen dat ze AC/DC hebben wat achteraf misschien niet waar is?

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread