Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Woops.. Ik kende het nog niet, maar dat wordt inderdaad een uitdaging om Beast in Black te doorstaan als voorprogramma bij Nightwish. Paar nummers geluisterd en dit is echt helemaal niets voor mij.

Ik ga wel willen weten of Beast in Black uiteindelijk live is meegevallen of niet. Ook voor @Joslittel als je ook al dan aanwezig bent en eventuele anderen die het vooraf niks vinden
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Ik ga wel willen weten of Beast in Black uiteindelijk live is meegevallen of niet. Ook voor @Joslittel als je ook al dan aanwezig bent en eventuele anderen die het vooraf niks vinden
Ik zal met een eerlijke review komen! Maar geeft toch niet als ik het niets vind en jij wel? Er zullen ongetwijfeld heel veel bands zijn die ik te gek vind, terwijl jij er niets aan vindt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Ik zal met een eerlijke review komen! Maar geeft toch niet als ik het niets vind en jij wel? Er zullen ongetwijfeld heel veel bands zijn die ik te gek vind, terwijl jij er niets aan vindt.
Klopt, maar ben wel benieuwd aangezien ik al best vaak op het forum in het algemeen lees dat er voor mensen een verschil tussen live en studio zit. Dus gewoon benieuwd vooral, maakt me geen drol uit wat je er dan van vindt, maar over het algemeen zie je niet zo vaak live iets wat je niks vindt, omdat je er normaal niet heen zou gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
518
917
Kijkend naar afgelopen seizoen verdienen stake en rotting christ voor mij plekje op podium.
Donderdag...ACDC zou me een wou gevoel geven maar verwacht eerder aerosmith of zelfs Metallica.
Vrijdag parkwaydrive/disturbed/ghost
Zaterdag wellicht slayer exodus kreator ..
Zondag weten we al iets..😊
 
  • Haha
Waarderingen: saurus

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik ga wel willen weten of Beast in Black uiteindelijk live is meegevallen of niet. Ook voor @Joslittel als je ook al dan aanwezig bent en eventuele anderen die het vooraf niks vinden
Ik vind Beast in Black ontzettend tof maar goed. Powermetal met die falsetto stem
...het moet je liggen....ik verheug me er erg op.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Ik vind Beast in Black ontzettend tof maar goed. Powermetal met die falsetto stem
...het moet je liggen....ik verheug me er erg op.

Same, voorprogramma van Nightwish, dan in maart uit het hoofd de verplaatste show in Patronaat, Haarlem en hopelijk de zomer erop op Graspop.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Kijkend naar afgelopen seizoen verdienen stake en rotting christ voor mij plekje op podium.
Donderdag...ACDC zou me een wou gevoel geven maar verwacht eerder aerosmith of zelfs Metallica.
Vrijdag parkwaydrive/disturbed/ghost
Zaterdag wellicht slayer exodus kreator ..
Zondag weten we al iets..😊
Acdc kan je wegschrijven in de onmogelijk categorie, die zijn te groot en brengen daarnaast een eigen podium mee, logistiek onmogelijk dus om die op 1 nacht af te breken en de normale mainstage dan terug op te bouwen. Aerosmith zie ik ook niet gebeuren omdat joe Perry met Hollywood vampires tourt. Slayer is gestopt dus die moeten we ook niet verwachten. Mijn hoop blijft nog altijd Metallica/Slipknot/ghost/motley Crue maar die donderdag kan nog altijd ingevuld worden door Guns n roses, kiss of zelfs Ozzy maar dan hopelijk met een dikke support
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en MarcoReusel

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
518
917
Acdc kan je wegschrijven in de onmogelijk categorie, die zijn te groot en brengen daarnaast een eigen podium mee, logistiek onmogelijk dus om die op 1 nacht af te breken en de normale mainstage dan terug op te bouwen. Aerosmith zie ik ook niet gebeuren omdat joe Perry met Hollywood vampires tourt. Slayer is gestopt dus die moeten we ook niet verwachten. Mijn hoop blijft nog altijd Metallica/Slipknot/ghost/motley Crue maar die donderdag kan nog altijd ingevuld worden door Guns n roses, kiss of zelfs Ozzy maar dan hopelijk met een dikke support
Ozzy zou zo maar kunnen..die is toch in de buurt en krijgt de donderdag wel vol denk.
Motley crue staat al op de zondag
Slipknot nieuw album verwacht ik ook..ghost ook...Metallica niet maar wie ben ik..😁
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ozzy krijgt de donderdag niet vol zonder een dikke dagvulling, hebben we in 2018 al gezien
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ben eerlijk gezegd bang dat iedere graspop toch toch wel zal uitverkopen. Er is altijd wel 1 dag die wat zwakker is qua line up zoals de vrijdag dit jaar maar uiteindelijk verkoopt alles gewoon uit, maakt niet uit wie er staat. Als er nog maar 1 dag verkocht moet worden lijken mensen toch gewoon de ticket te kopen omdat het hun enige kans is om dat jaar toch nog een dagje graspop te doen.

Neemt niet weg dat ze bij de organisatie altijd heel goed hun best doen om iedere dag iets moois neer te zetten, heb me nog nooit een dag verveeld op graspop. Ook als de headliner me niets interesseert.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en duck

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Goedemorgen, waarde forumvrienden! Vannacht gedroomd dat we morgen Ghost aangekondigd krijgen, donderdag Slipknot en maandag de 7e Metallica.

Als dit enigszins klopt, schuif ik uiteraard alle credits naar me toe. En klopt het niet, dan wijs ik gewoon op het feit dat het een droom was en dromen zijn vaak niet realistisch. Ik win altijd!

Fijne zondag allemaal. :)
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Iris is vanavond te bewonderen met haar nieuwe band Three Times Royal in Club de B in Torhout, ze speelt in het voorprogramma van de release show van Mantah.

Ah,een nieuwe band.
Bedankt voor de suggestie,single al beluistert.
Klinkt al vast veelbelovend maar vind het niet veel verschillen van Spoil Engine.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Was die niet naar Amerika verhuisd? Vreemd dat die dan plots terug in België komt en gewoon exact dezelfde muziek speelt, waarom weggaan bij spoil engine dan?
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Wauw, hoe zot was Samhain?!

Op de eerste rij letterlijk voor (geen barrière, geen security) bands als Der Weg Einer Freiheit en Hemelbestormer staan. Wegens de fantastische planning om de 5 minuten een band die speelt, dus nooit een dood moment. Binnen de minuut van stage wisselen vanwege de compacte, maar toch ruime opbouw van de Muziekodroom. Tevens een erg zalig "middenpleintje" met leuke eettentjes om rustig een babbeltje te slaan (of blijkbaar ineens een artiest spreken die vandaag gaat optreden, sorry Inge van Doodswens!). De kers op de taart blijft de mooie, ruime merchandise hall waarmee je met zo goed als iedere artiest even kon praten. Zo sprak ik onder meer de zanger van Der Weg Einer Freiheit, muzikanten van Psychonaut en Hemelbestormer, enzovoort. Wàt een fantastische avond. Ik kan nog steeds niet bevatten dat dit allemaal gisteren "casual" gebeurd is.

Onder andere Bear, Shagor, Aufhebung, Cobra The Impaler, Sons of a Wanted Man, Psychonaut, Hemelbestormer, The Ocean (collective) en Der Weg Einer Freiheit meegepikt, waarvan ik het merendeel graag nog eens wil terugzien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik ga naar de Lotto Arena show van Nightwish op de 20e. Een wat kleinere zaal wat erg fijn is. Gek genoeg nog niet uitverkocht, schande
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Heel vreemd hoe die band in Nederland 2 ziggo's uitvekoopt en hier moeite heeft met lotto arena
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken