Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wanneer worden er meer namen verwacht? Hellfest is tegelijk en daar zijn al wel heel veel bands bekend gemaakt, zal me niks verbazen als dat veel dezelfde zullen worden.
Wanneer worden er meer namen verwacht? Hellfest is tegelijk en daar zijn al wel heel veel bands bekend gemaakt, zal me niks verbazen als dat veel dezelfde zullen worden.
Wanneer er nieuwe namen worden verwacht? Zowat elke dag is de dag… Alleen pest Graspop ons nogal eens graag door dan tóch niets aan te kondigen. ‘T zijn sloebers hoor!
Van alle bekende metalbands die ik zo kan bedenken, zijn alleen Slayer en Twisted Sister na hun “farewell” tour niet inmiddels al weer terug gekomen.
Vandaag met m’n broer het nog over onder andere de afscheidstour van Kiss gehad. Hij kwam met een gevatte opmerking dat het eigenlijk geen “end of the road” tour is, maar inmiddels meer een “roundabout” tour, omdat ze toch wel weer overal langs komen.
Die Novarock toevoegingen zijn echt bijzonder goed! Bijna elke blauwe naam zou ik blij mee zijn als toevoeging voor Graspop. En toch Disturbed in de buurt en Nightwish met festivals! Topnieuws
ken ik eerlijk gezegd niet, maar lijkt mij een vreemde naam om als 5e aan te kondigen. want het zou mij heel erg verbazen als dit de 5e grootste naam is. en ook, dit is toch bijlange niet genoeg om de ticketverkoop in te gaan?
Ik blijf de valse hoop houden dat Savatage toch nog ooit de oversteek maakt naar Europa, voor Graspop of een losse show...
Als de goden het ons zouden gunnen
Misschien niet zo stevig als de rest van mijn/jullie muzieksmaak, maar ook Brutus heeft recent een nieuw album uitgebracht wat me (zeker qua lyrics/"hoge" gitaren) absoluut kan bekoren. Ik ga ze in maart te Bilzen bekijken (voor slechts 12 euro per ticket!!!), maar hopelijk ook een band die op Graspop passeert...