Graspop Metal Meeting 2023

GTP79

Nieuw lid
28 okt 2022
2
0
Wanneer worden er meer namen verwacht? Hellfest is tegelijk en daar zijn al wel heel veel bands bekend gemaakt, zal me niks verbazen als dat veel dezelfde zullen worden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Wanneer worden er meer namen verwacht? Hellfest is tegelijk en daar zijn al wel heel veel bands bekend gemaakt, zal me niks verbazen als dat veel dezelfde zullen worden.
dan moet jij iets weten die wij nog niet weten
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Wanneer worden er meer namen verwacht? Hellfest is tegelijk en daar zijn al wel heel veel bands bekend gemaakt, zal me niks verbazen als dat veel dezelfde zullen worden.
Welkom op ‘t forum.

Wanneer er nieuwe namen worden verwacht? Zowat elke dag is de dag… Alleen pest Graspop ons nogal eens graag door dan tóch niets aan te kondigen. ‘T zijn sloebers hoor!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.171
Misschien Slayer volgend jaar? Ze hebben hun foto geüpdatet op Facebook.

Van alle bekende metalbands die ik zo kan bedenken, zijn alleen Slayer en Twisted Sister na hun “farewell” tour niet inmiddels al weer terug gekomen.

Vandaag met m’n broer het nog over onder andere de afscheidstour van Kiss gehad. Hij kwam met een gevatte opmerking dat het eigenlijk geen “end of the road” tour is, maar inmiddels meer een “roundabout” tour, omdat ze toch wel weer overal langs komen.
 
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.454
ken ik eerlijk gezegd niet, maar lijkt mij een vreemde naam om als 5e aan te kondigen. want het zou mij heel erg verbazen als dit de 5e grootste naam is. en ook, dit is toch bijlange niet genoeg om de ticketverkoop in te gaan?
Waarom niet? Het hoeft toch ook niet meteen uit te verkopen? Daar hebben ze nog 8 maanden de tijd voor.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
402
585
Misschien niet zo stevig als de rest van mijn/jullie muzieksmaak, maar ook Brutus heeft recent een nieuw album uitgebracht wat me (zeker qua lyrics/"hoge" gitaren) absoluut kan bekoren. Ik ga ze in maart te Bilzen bekijken (voor slechts 12 euro per ticket!!!), maar hopelijk ook een band die op Graspop passeert...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken