Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Een marteltuig uit de middeleeuwen...
Laat je langzaam doodbloeden, net als onze flauwe mopjes.

Bekijk bijlage 2873
En ik maar denken dat het ‘t meervoud was van Iron Maid, en dus gewoon een strijkster was. Of is dat niet woke?

GIF by Love Island Australia
 
  • Haha
Waarderingen: Nelios en nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.057
Zoveel fijne toevoegingen daar holy shit.
prodigy als laatste headliner zag ik niet aankomen.
Maar Nightwish gaat dus ook meer Europese festivals doen, zeer goed nieuws!!
Disturbed is er dan ook eindelijk dus die kunnen we nu met zekerheid opschrijven.
The Hu, Avatar!

Bury Tomorrow op herhaling zou ik ook geen moeite mee hebben.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Werd al uitgenodigd om mee naar Nova Rock te gaan. Staat sowieso op m'n lijstje. En met zo'n line up maken ze 't me moeilijk om 't niet echt te doen!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.057
Werd al uitgenodigd om mee naar Nova Rock te gaan. Staat sowieso op m'n lijstje. En met zo'n line up maken ze 't me moeilijk om 't niet echt te doen!
Als je die Duitse headliners kan waarderen is het een mooie line up inderdaad.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Volgende week / maand is de week / maand! (schrappen wat achteraf het best bleek te passen)
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Dit jaar wordt mijn eerste Graspop! Vind deze thread nu al heerlijk om bij te houden, lekker speculeren. Ben erg benieuwd!
Welkom en welkom! :D

Op basis van enkel Def Leppard en Motley Crue meteen al beslist om je eerste maal Graspop aan te doen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Fred Again is een goede Barn afsluiter, Pinkpop heeft 2 verouderde popnamen aangekondigd als headliners. Toch wel een verschil vind ik.
ken ik eerlijk gezegd niet, maar lijkt mij een vreemde naam om als 5e aan te kondigen. want het zou mij heel erg verbazen als dit de 5e grootste naam is. en ook, dit is toch bijlange niet genoeg om de ticketverkoop in te gaan?
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken