Graspop Metal Meeting 2023

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
die hebben we toch al met def leppard en motley crue :ROFLMAO:
Volgens mij de eerste keer dat ze dubbele headliner aankondigen,dus normaal zou het Headliner dag 1 ,Headliner dag 2 ,pakket namen,Headliner dag 3 en headliner dag 4 zijn.

Dag 1 is niet noodzakelijk de donderdag,dag 2 vrijdag,dag 3 zaterdag en dag 4 zondag laat dat duidelijk zijn.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Misschien niet zo stevig als de rest van mijn/jullie muzieksmaak, maar ook Brutus heeft recent een nieuw album uitgebracht wat me (zeker qua lyrics/"hoge" gitaren) absoluut kan bekoren. Ik ga ze in maart te Bilzen bekijken (voor slechts 12 euro per ticket!!!), maar hopelijk ook een band die op Graspop passeert...
Dat wordt tijd, een van de beste Belgische metalbands van het moment (al zijn er momenteel veel beste Belgische bands naar mijn mening)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Airbourne, Beast in Black, Amaranthe, The Darkness. Dat zou leuk zijn.
Ja vooral Amaranthe hoop ik op, 1 van de bands die geboekt waren voor de gecancelde edities die ik het meest heb gemist, hoop echt dat die terug komen volgend jaar.
Beast in black is ook leuk.

Ken je Eluveitie? Is misschien ook wel wat voor je.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Jaloers! Ik had dat concert gezien maar kan helaas niet gaan. Ad Infinitum onlangs ook ontdekt en klinkt ook erg goed.

Is wel Beyond the black, niet Beast in black trouwens ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: prins

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Jaloers! Ik had dat concert gezien maar kan helaas niet gaan. Ad Infinitum onlangs ook ontdekt en klinkt ook erg goed.

Is wel Beyond the black, niet Beast in black trouwens ;)
Beypnd the Black helaas niet kunnen zien dit jaar. Beast in Black blijf ik verschrikkelijk vinden helaas maar verwacht ze wel weer komend jaar. Moet ze eerst nog ondergaan als voorprogramma van Nightwish. Misschien weet het dan wel te overtuigen
 
  • Haha
Waarderingen: duck

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Beypnd the Black helaas niet kunnen zien dit jaar. Beast in Black blijf ik verschrikkelijk vinden helaas maar verwacht ze wel weer komend jaar. Moet ze eerst nog ondergaan als voorprogramma van Nightwish. Misschien weet het dan wel te overtuigen

Misschien is het nummer Zodd the Immortal van hun eerste album wat beter te verdragen voor je?


Ja vooral Amaranthe hoop ik op, 1 van de bands die geboekt waren voor de gecancelde edities die ik het meest heb gemist, hoop echt dat die terug komen volgend jaar.
Beast in black is ook leuk.

Ken je Eluveitie? Is misschien ook wel wat voor je.

Ken het wel, nooit echt geluisterd, partner is er na wisseling van zangeres niet meer fan van in ieder geval, ze vindt dan Cellar Darling leuker.

Verder trouwens van NovaRock mogen ook Nightwish, The Hu, Disturbed en Tenacious D overkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Slyder73x

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
209
315
Ja de ruil van Amorphis voor dit is voor mij wel echt een forse tegenvaller
Ook wel erg jammer dat ze de Nightwish support afzeggen en dan vervolgens op dezelfde dag in Nederland spelen! Ik had geluk met de datum zodat het drie mooie dagen worden met Amorphis,Nightwish en Kreator achter elkaar.Alle drie zijn imo ook welkom op Graspop.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Beypnd the Black helaas niet kunnen zien dit jaar. Beast in Black blijf ik verschrikkelijk vinden helaas maar verwacht ze wel weer komend jaar. Moet ze eerst nog ondergaan als voorprogramma van Nightwish. Misschien weet het dan wel te overtuigen
Ga je naar de Ziggo? Zondag?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken