Joslittel wrote:
wenteldave wrote:
Jij zegt Within Temptation. Wat vinden we eigenlijk van dat nieuwe nummer van ze, Entertain You? Persoonlijk vind ik het bagger…
In ieder geval, neem aan dat er ook sympathie vanuit de bands zelf komt. Dat ze niet nog een keer om hetzelfde bedrag gaan vragen (aangezien ze van tevoren ook een aanbetaling krijgen, toch?), etc., etc.
Denk niet dat ze dat voor 2021 gaan doen, hoor. Zeker niet een Belgische band als headliner. Met wat jij voorstelt ga je van klasse A naar klasse C (bij wijze van) en dat is gewoon een middelvinger naar je publiek, ook al willen die ook allemaal dolgraag dat ze er over een paar jaar ook nog heen kunnen.
Na dit bericht had ik iets heel verschrikkelijks verwacht, maar mwah, dat viel wel mee. Ja, het is commerciële rock met een lichte touch van populaire dance erin. Maar ik vind het soms wel lekker om mijn rockmuziek niet te complex te hebben, en dit voldoet er dan wel aan. De break in het refrein is wel aardig. Nee, geen hoogvlieger in hun oeuvre maar dramatisch vind ik ‘m ook niet.
Betekent dat dat je me hoog hebt zitten qua muzieksmaak? ?
Ik vind het zeker ook wel lekker om te luisteren naar niet-complexe muziek, maar dit trek ik dan weer niet. Ik noem ’t ook niet “dramatisch,” maar gewoon “bagger,’ wat ietsjes beter is dan dramatisch.