loek wrote:
prins wrote:
id. misschien morgen de aankodiging van de laatste headliner + poster.
lijkt mij nu ook wel dat SOAD DE headliner voor vrijdag gaat worden. heb er zelf niet zoveel mee, had meer gehoopt op nightwish.
maar goed het kan ook nog, donderdags mercyful fate naar de marquee. (krijg je wel een klote overlapping )
do. volbeat – nightwish, vr. SOAD – faith no more, za. judas priest – korn, zon. aerosmith – deep purple
aardige line-up lijkt me. (al baal ik nog steeds van maiden !!!)
trouwens airbourne is support van maiden, maar niet in spanje, graspop weekend en ze staan ook gewoon op hellfest, dus nog niet helemaal afgeschreven.
SOAD en Nightwish behoren toch wel tot mijn favoriete bands dus ik hoopte dat ze allebij zouden komen volgend jaar.
Maar nu Nightwish hun concert verplaatst heeft naar Mei, zie ik het niet meer gebeuren dat ze komen. Ik baal er wel van want ik wilde ze graag zien en kon geen tickets krijgen van hun concert in de Ziggo. Antwerpen is voor mij te ver voor een concert
Met TicketSwap ga je er echt nog wel heen kunnen. Gewoon in de week voor het concert kijken wat er beschikbaar is en je slag slaan. Dat zal niet al te moeilijk zijn, denk ik.