koekdoos wrote:
Joslittel wrote:
loek wrote:
Van de 6 bands die ik echt graag wilde zien op de zaterdag, is er nog maar 1 overgebleven. Ben ik de enige met dit probleem?
Disturbed, August Burns red, SHVPES, Motionless in white komen niet meer en In Extremo is verplaatst naar de donderdag waardoor mijn must see’s op de zaterdag beperkt is tot alleen Korn
Beyond the black, Saxon en Of mice & men lijken me ook wel leuk, maar blijft een beetje een mager dagje voor mij
Heeft iemand nog een aanrader voor mij op de zaterdag?
Ik herken dit ook wel. Anathema en Motionless in White waren echte must sees en ook van Disturbed baal ik flink, hier is ook geen goede vervanging voor gekomen. De zaterdag is voor mij daarom de minste dag. En minste dag moet dan wel in perspectief gezien worden aangezien deze dag een geweldige prog line-up heeft met Opeth, Devin Townsend, Alcest en vergeet vooral Disillusion niet in dit rijtje. Maar ik mis nog wat gewicht op de mainstage of in het hardere segment. Judas Priest en Korn aan de bovenkant maar wat komt daar onder? Saxon en dan? Ik verwacht hier nog wel 1 a 2 goede stevige namen bij.
Voor mij is de hele donderdag in elkaar gestort. Heb geen enkele must sees over daar, de andere drie dagen zijn eigenlijk nog bijna volledig overeind gebleven voor mij
Dat staat volledig in contrast met mij. Misschien wel de dag waar ik het meest wil zien. Dropkick Murphys, Fleddy Melculy (wel geinig), Gojira, In Extremo, John Garcia, Mastodon, Mercyful Fate, Misthyrming, My Dying Bride, Stake, Vltimas, Volbeat en Wardruna. Wat een ontzettend heerlijke dat is dat. Was al goed met Alter Bridge en Iron Maiden natuurlijk, wat ook een kwaliteitsverlies is met Volbeat. Tuurlijk, snap ik, maar er staan alsnog lekkere namen voor mij. Nogmaals balen dat ik er die dag niet bij kan zijn.