loek wrote:
Set Abominae wrote:
loek wrote:
Mooi gedaan, ziet er goed uit.
Wat is het verschil tussen Geel en Blauw? Zijn beide bands die (waarschijnlijk) niet terug komen toch?
Blauw waren de namen die op Jos’ lijst stonden, die we waarschijnlijk terug verwachtten (blijkbaar zaten sommigen ernaast, of volgen ze later alsnog).
Paars waren ‘educated guesses’ die Dave terugverwachtte op basis van tourschema’s.
Geel waren namen waar we nog helemaal niets van wisten.
Ok duidelijk. Ben bang dat we de gele namen inmiddels wel door mogen strepen.
Vind het vooral jammer van Amaranthe en Motionless in white. Die wilde ik toch wel zien
Maar moet zeggen dat ik nu al een paar bands heb ontdekt die ik wel wil zien, van de namen die nieuw zijn
Ik geloof dat er nu 103 bands bands zijn dus dat betekent dat er nog 18 bij komen minstens. Ik hoop nog iets op de donderdag/zaterdag. Die dagen zijn redelijk rustig bij mij
102 (al is dat om het even). Vrijdag mogen nog wat grote namen bij wat mij betreft eigenlijk. Die was voor dit jaar nou ook niet stevig gevuld, maar het lijkt erop dat dat weer gaat gebeuren. Powerwolf, Heaven Shall Burn, Steel Panther zijn ook weer niet dusdanig groot, zoals je dat op zondag bijvoorbeeld wel hebt.