Graspop forum shirts

We horen graag wat jullie er van vinden, onderstaande vragenlijst invullen wordt gewaardeerd:
  1. Zou je het shirt bestellen (ervan uitgaande dat het voor een nette prijs te krijgen is);
  2. Wat vind je van het idee van de tekst 'vandaag is de dag' voorop het shirt, in bandlettertype?
  3. Zijn de 7 lettertypes toereikend, of mis je nog iets?
  4. Wat vind je van het idee om op de rug de namen van de deelnemende forumleden te zetten, in de stijl zoals op het graspop festival shirt hierboven?
    Mocht je je naam er niet op willen, dan gaan wij die er zeker niet op zetten.
    Huidige opzet is verder de forumnamen, mocht je daar andere wensen in hebben, laat het horen.
  5. Mannen of vrouwen pasvorm?
  6. T-shirt of ander model
  7. Zwart shirt of andere kleur
  8. Overige feedback is zeer welkom
  9. Eventueel alvast de gewenste maat
  10. Eventueel alvast de keuze van bandlettertype
  11. Eventueel alvast aangeven of je de namen op je rug wil
  12. Mag jouw forumnaam op de shirts?​

1. Ja
2. Goed idee.
3. Toereikend. Maar gaat het niet meer kosten om dat in verschillende lettertypes te doen? Als dat een issue is, zou ik mss het festileaks lettertype nemen?
4. Goed idee, al vind ik het leuker als iedereen gewoon zijn eigen naam heeft.
5. Unisex niet mogelijk? Anders een vorm voor mannen voor mij, want ben een man, hihi.
6. T-shirt
7. Zwart. Tweede keuze is wit en deze zo vuil mogelijk krijgen.
8. Waar en wanneer valt deze op te halen
9. Large
10. Indien het een bandlettertype wordt: Iron Maiden
11. Ja.
12. Ja.

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en MarcoReusel
1. Ja
2. Goed idee.
3. Toereikend. Maar gaat het niet meer kosten om dat in verschillende lettertypes te doen? Als dat een issue is, zou ik mss het festileaks lettertype nemen?
4. Goed idee, al vind ik het leuker als iedereen gewoon zijn eigen naam heeft.
5. Unisex niet mogelijk? Anders een vorm voor mannen voor mij, want ben een man, hihi.
6. T-shirt
7. Zwart. Tweede keuze is wit en deze zo vuil mogelijk krijgen.
8. Waar en wanneer valt deze op te halen
9. Large
10. Indien het een bandlettertype wordt: Iron Maiden
11. Ja.
12. Ja.
Over de distributie zijn we nog na aan het denken, info volgt :)
Wat betreft punt 3, we verwachten dat het in de kosten weinig uit maakt. Maar wachten nog op definitieve offerte, zie ook het bericht van Nikita op de pagina hiervoor. Indien het via de zus van Nikita gaat zal een unisex shirt ook niet nodig zijn verwacht ik.

Surprise surprise, wat begon met een grapje van Simoni gaat nu toch echt komen tot fysieke graspop festileaks forum shirts!
- Van Festileaks hebben we akkoord voor het gebruik van het logo, waarvoor dank @Joszwa!
- Van Graspop nog geen akkoord gekregen voor het gebruik van het logo, maar wie zwijgt, stemt toe..

Verder heeft Nikita nog een aantal heel gave lettertypes toegevoegd. Ook heeft ze een mooie achterkant ontworpen, de (volgorde van de) namen zijn nog niet definitief, en worden pas bepaald nadat alle definitieve bestellingen binnen zijn.

Vanaf nu kunnen de definitieve bestellingen dus geplaatst worden.

Let op: Deadline voor bestellingen is vrijdag 5 mei 23:59 uur!

Gezien we voor de verzending ook NAW-gegevens vragen, ontvang ik deze bestellingen graag per dm. Nadat ik je dm heb ontvangen zal ik mijn rekeningnummer via dm delen voor de betaling.

De bezorgkosten voor België komen uit op EUR 6,50. DPD verzending tot aan de deur.
De bezorgkosten voor Nederland komen uit op EUR 4,50. Ook DPD verzending tot aan de deur. Verzending zal hier iets langer duren, ze worden eerst naar mij gestuurd, waarna ik ze los doorstuur om de kosten te drukken.
De productie, verzending en het bestellen van de basis shirts zal even duren. Een exacte leverdatum weten we nog niet, maar voor Graspop gaat zeker lukken. Wanneer hier meer over te melden is zal ik dit hier posten.
De kosten van het shirt komen op EUR 20 voor een shirt met bedrukking voor en achter.
EUR 16 voor enkel bedrukking voor.
Wil je dus een shirt met bedrukking aan beide kanten, en woon je in Nederland? Dan kost het shirt slechts EUR 24,50.
Nikita en ik maken uiteraard geen winst op de shirts.

Wat betreft de shirts:
Dames: [Plaatje 1 in post hieronder, forum werkte even niet mee]
155 g/m2, Biologisch katoen (40° wasbaar, strijken toegelaten)
Merk: sol’s
Maten: S, M, L, XL, XXL

Heren / unisex: [Plaatje 2 in post hieronder]
155 g/m2, 100% Katoen (40° wasbaar, strijken toegelaten)
Merk: Stedman
Maten: XXS, XS, S, M, L, XL, XXL, 3XL, 4XL, 5XL

Ontwerp:
[Plaatje 3 in post hieronder]

De shirts worden dus zwart.

Beschikbare lettertypes voorkant:
[Plaatje 4 in post hieronder]

Bestelformulier (deze graag ingevuld versturen per dm):
- Pasvorm Man/Vrouw. @jasper79 mag hier ook longsleeve invullen, i.v.m. zonne allergie voor zelfde prijs als het t-shirt.
- Maat:
- Lettertype voorkant (graag benoemen zoals op het overzicht hierboven, rechts van Slipknot, algemene lettertypes 1/2/3, waar geen beschrijving bij staat):
- Wil je de namen op de achterkant? Zo nee, mag de jouwe wel op de andere shirts?:
- Wil je je forumnaam op de achterkant, of iets anders?:
- Naam voor op het pakketje:
- Land:
- Straatnaam + huisnummer:
- Postcode:
Nogmaals bedankt @nikita!
Hierbij een tag voor iedereen die het vorige formulier reeds heeft ingevuld: @won666 @Joslittel @Jamel @diaan @duck @SulpherSouls @Roman @Loek123 @Simoni @Koekdoos @Ghostattack @theblackmadness @Joe @Piebe71 @InsaniTiny @MasterJub @Dr. Hannibal @MarcoReusel @jvandeweyer @gerbthederp @Paddy @jasper79 @xydroh @Special Monkey

Laatst bewerkt:
GetAttachmentThumbnail
GetAttachmentThumbnail

GetAttachmentThumbnail

GetAttachmentThumbnail

Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik niet naar Graspop ga en mijn bijdrage miniem was, is het wel heel verleidelijk om een shirt te bestellen. Hmm, tempting.

Iig goed bezig jullie hier, complimenten (ook uit andere hoeken van de community)!

Ik dacht dat Paddy ook het shirt op Werchter wilde dragen, dus jij kan dat ook natuurlijk!

Edit: of naar welk festival je gaat

• Leuk
Waarderingen: Brian
Heel mooi uitgewerkt, dank aan @nikita en @RubenJS

Ik maak me alleen wel zorgen om dit gedeelte:
- Van Graspop nog geen akkoord gekregen voor het gebruik van het logo, maar wie zwijgt, stemt toe..
Ik denk niet dat het zo gemakkelijk is, als we de art style van Graspop overnemen en op een shirt plakken vraag ik me wel af of je dat mag dragen op het festival, ik denk wel dat hier wat problemen mee gaan ontstaan.

Als je hierop aangesproken wordt kan je natuurlijk niet zeggen "ja maar we hebben een mail gestuurd en hier geen antwoord op gekregen".

Hoe denkt de rest hier over?

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Heel mooi uitgewerkt, dank aan @nikita en @RubenJS

Ik maak me alleen wel zorgen om dit gedeelte:

Ik denk niet dat het zo gemakkelijk is, als we de art style van Graspop overnemen en op een shirt plakken vraag ik me wel af of je dat mag dragen op het festival, ik denk wel dat hier wat problemen mee gaan ontstaan.

Als je hierop aangesproken wordt kan je natuurlijk niet zeggen "ja maar we hebben een mail gestuurd en hier geen antwoord op gekregen".

Hoe denkt de rest hier over?
Op basis van “commercieel” durven wij het wel aan. We maken geen winst, is puur voor de mede forumgebruikers. Maar hoor graag hoe de rest erover denkt!

Bijlagen

• BB8BAA5F-BD56-47AD-A477-441029239052.jpeg
    BB8BAA5F-BD56-47AD-A477-441029239052.jpeg
    145,7 KB · Weergaven: 22
  • Winning
Waarderingen: Dr. Hannibal
Volgens mij kom je daar wel mee weg ja. Als je de shirts voor de poort voor 40 euro zou gaan verkopen is het een ander verhaal natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Heel mooi werk! Ik ga er zeker eentje bestellen, moet ook nog eens bedenken welk lettertype dan. Eerste instinct zegt Metallica om het cirkeltje rond te maken wat betreft forum kreten, maar ik vind het ook wel leuk een band te kiezen die er wel staat dit jaar... Ga ik nog eens een nachtje over slapen!

Waarom kun je dat dan niet zeggen? Is precies wat ik zou doen eigenlijk. Maar geloof net als @RubenJS dat je hier wel mee wegkomt zodra het voor persoonlijk gebruik is, niet commercieel. Ze zien de charme van zo'n project als dit wel in toch? Wij doen dit als enorme fans van hun festival, maakt alleen maar gratis reclame voor hen, schaadt ze in niks :)

• Leuk
Waarderingen: nikita
Superleuk gedaan! Wel weinig maten voor de vrouwenshirts, XS is geen optie? Anders is S ook prima hoor, dan knoop ik 'em op als zo'n cowgirl-shirt :p Complimenten!

Superleuk gedaan! Wel weinig maten voor de vrouwenshirts, XS is geen optie? Anders is S ook prima hoor, dan knoop ik 'em op als zo'n cowgirl-shirt :p Complimenten!
Ik check het nog even voor de zekerheid, maar ik verwacht dat de lijst al volledig is.

Edit: en dankjewel!

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Let op met copy right claims he. Op Facebook is er een groep Graspop Metal Family (iets internationaler dan dit forum) en die wilden ook t-shirts bedrukken met Graspop logo. Die hebben geen reactie gehad. Bovendien weet ik niet wanneer u de vraag gesteld heb maar vandaag is een feestdag in België dus kans dat ze vandaag niet op kantoor zijn lijkt mij groot.

Maar ik doe wel zeker mee. Graspop logo of niet.

Users who are viewing this thread