Surprise surprise, wat begon met een grapje van Simoni gaat nu toch echt komen tot fysieke graspop festileaks forum shirts!
- Van Festileaks hebben we akkoord voor het gebruik van het logo, waarvoor dank
@Joszwa!
- Van Graspop nog geen akkoord gekregen voor het gebruik van het logo, maar wie zwijgt, stemt toe..
Verder heeft Nikita nog een aantal heel gave lettertypes toegevoegd. Ook heeft ze een mooie achterkant ontworpen, de (volgorde van de) namen zijn nog niet definitief, en worden pas bepaald nadat alle definitieve bestellingen binnen zijn.
Vanaf nu kunnen de definitieve bestellingen dus geplaatst worden.
Let op: Deadline voor bestellingen is vrijdag 5 mei 23:59 uur!
Gezien we voor de verzending ook NAW-gegevens vragen, ontvang ik deze bestellingen
graag per dm. Nadat ik je dm heb ontvangen zal ik mijn rekeningnummer via dm delen voor de betaling.
De bezorgkosten voor België komen uit op EUR
6,50. DPD verzending tot aan de deur.
De bezorgkosten voor Nederland komen uit op
EUR 4,50. Ook DPD verzending tot aan de deur. Verzending zal hier iets langer duren, ze worden eerst naar mij gestuurd, waarna ik ze los doorstuur om de kosten te drukken.
De productie, verzending en het bestellen van de basis shirts zal even duren. Een exacte leverdatum weten we nog niet, maar voor Graspop gaat zeker lukken. Wanneer hier meer over te melden is zal ik dit hier posten.
De kosten van het shirt komen op
EUR 20 voor een shirt met bedrukking voor en achter.
EUR 16 voor enkel bedrukking voor.
Wil je dus een shirt met bedrukking aan beide kanten, en woon je in Nederland? Dan kost het shirt slechts
EUR 24,50.
Nikita en ik maken uiteraard geen winst op de shirts.
Wat betreft de shirts:
Dames:
[Plaatje 1 in post hieronder, forum werkte even niet mee]
155 g/m2, Biologisch katoen (40° wasbaar, strijken toegelaten)
Merk: sol’s
Maten: S, M, L, XL, XXL
Heren /
unisex:
[Plaatje 2 in post hieronder]
155 g/m2, 100% Katoen (40° wasbaar, strijken toegelaten)
Merk: Stedman
Maten: XXS, XS, S, M, L, XL, XXL, 3XL, 4XL, 5XL
Ontwerp:
[Plaatje 3 in post hieronder]
De shirts worden dus zwart.
Beschikbare lettertypes voorkant:
[Plaatje 4 in post hieronder]
Bestelformulier (deze graag ingevuld versturen per dm):
- Pasvorm Man/Vrouw.
@jasper79 mag hier ook longsleeve invullen, i.v.m. zonne allergie voor zelfde prijs als het t-shirt.
- Maat:
- Lettertype voorkant (graag benoemen zoals op het overzicht hierboven, rechts van Slipknot, algemene lettertypes 1/2/3, waar geen beschrijving bij staat):
- Wil je de namen op de achterkant? Zo nee, mag de jouwe wel op de andere shirts?:
- Wil je je forumnaam op de achterkant, of iets anders?:
- Naam voor op het pakketje:
- Land:
- Straatnaam + huisnummer:
- Postcode:
@nikita!
Hierbij een tag voor iedereen die het vorige formulier reeds heeft ingevuld:
@won666 @Joslittel @Jamel @diaan @duck @SulpherSouls @Roman @Loek123 @Simoni @Koekdoos @Ghostattack @theblackmadness @Joe @Piebe71 @InsaniTiny @MasterJub @Dr. Hannibal @MarcoReusel @jvandeweyer @gerbthederp @Paddy @jasper79 @xydroh @Special Monkey