Graspop forum shirts

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.193
7.440
Is het niet een stuk duurder als iedereen een andere font wilt op de voorkant?
Dezelfde shirtjes laten drukken lijkt mij wat praktischer?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en duck

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
  1. Ja
  2. Leuk
  3. Qua kosten miss makkelijker om 1 lettertype te doen? Ik vind een festileaks lettertype dan wel leuk en voor iedereen verbindend. Bandlettertypes zijn toch weer leuker voor de een dan de ander.
  4. Jaa lache
  5. Ik een mannenvorm, maar de vrouwen kunnen zeker een vrouwenvorm krijgen lijkt me
  6. T-shirt
  7. Zwart zal wel het populairst zijn. Vind ik ook prima. Persoonlijk vind ik wat donkerder blauw of groen ook wel tof, maar dan loop ik weer als enige met een andere kleur dus doe maar niet haha.
  8. Distributie kan miss idd via verzenden, gwn kosten koper? Als 1 iemand het regelt en daarna naar iedereen verzendt (wel een klus, dus moet iemand wel willen) krijg je het gwn op tijd. Brievenbus pakje is 4eu dus scheelt ook weer. Op locatie is niet praktisch denk ik. Iemand moet dan bij het punt zijn de hele tijd of als bezoeker moet je op een specifieke tijd ergens zijn. We weten allemaal hoe t gaat op zo'n camping met afspreken haha
  9. M
  10. Liefst eigenlijk festileaks lettertype. Anders foto 2. Als ik echt artistieke vrijheid heb, dan Muse 😃
  11. Ja
  12. Zeker!

Super tof idee!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
403
564
Is het niet een stuk duurder als iedereen een andere font wilt op de voorkant?
Dezelfde shirtjes laten drukken lijkt mij wat praktischer?
Wellicht wel. Op die site waar ik gisteren op keek waren 15 tshirts aan 16.4/stuk. En voor 1 tshirt vragen ze iets meer dan 50 euro.
Heeft wellicht met de instellingen etc te maken.
Dus hoe meer van het zelfde patroon hoe goedkoper. Ik veronderstel dat dit ongeveer overal zo zal zijn.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
Is het niet een stuk duurder als iedereen een andere font wilt op de voorkant?
Dezelfde shirtjes laten drukken lijkt mij wat praktischer?

Ligt eraan of dat prijs verschil voor mensen een probleem gaat zijn. Voor mij maakt een wat duurder shirt al niks uit als ik dan een van mijn voorkeursstylen ga hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.348
5.901
Ik ben er wel voor om de kosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Dat houdt het laagdrempelig om mee te doen. En het is toch een shirtje voor een eenmalige gelegenheid eigenlijk, ik heb persoonlijk ook geen zin daar al te veel aan te besteden.

Daarbij maakt het mij niet heel veel uit welk font er gekozen wordt. Wel ben ik sowieso al voorstander van uniformiteit, zoals eerder aangegeven, dus als het ook nog eens goedkoper is maakt dat voor mij twee sterke argumenten voor alles hetzelfde maken.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur wel uit naar het “vandaag is de dag” slogan zoals het hier op het forum altijd gespeld is, dus niet met dubbel S of half in het Duits ofzo. Kiss of Rammstein fonts verder prima. Of toch iets wat er deze editie wel daadwerkelijk staat :)
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
408
695
1.ja
2.leuk
3.prima
4.super
5.beide
6.t-shirt
7.zwart
8.geen
9.L
10.prima
11.prima
12.prima

Echt leuk idee.👌
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.193
7.440
Ik ben er wel voor om de kosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Dat houdt het laagdrempelig om mee te doen. En het is toch een shirtje voor een eenmalige gelegenheid eigenlijk, ik heb persoonlijk ook geen zin daar al te veel aan te besteden.

Daarbij maakt het mij niet heel veel uit welk font er gekozen wordt. Wel ben ik sowieso al voorstander van uniformiteit, zoals eerder aangegeven, dus als het ook nog eens goedkoper is maakt dat voor mij twee sterke argumenten voor alles hetzelfde maken.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur wel uit naar het “vandaag is de dag” slogan zoals het hier op het forum altijd gespeld is, dus niet met dubbel S of half in het Duits ofzo. Kiss of Rammstein fonts verder prima. Of toch iets wat er deze editie wel daadwerkelijk staat :)
Ben het hier 100% mee eens. Lage kosten en uniformiteit lijken me belangrijk. Leuk dat iedereen zijn shirtje kan aanpassen, maar als we dan 50 euro betalen en iedereen heeft een ander shirtje gaat het idee ook een beetje verloren in mijn ogen.

Verder lijkt het mij logischer om het niet in een band font te zetten, maar het een beetje algemeen te houden. Dat was ook de reden dat ik het derde ontwerp koos, want het representeerd metal/graspop in zijn algemeenheid en niet een bepaalde band.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
377
536
  1. Zou je het shirt bestellen (ervan uitgaande dat het voor een nette prijs te krijgen is);
  2. Wat vind je van het idee van de tekst 'vandaag is de dag' voorop het shirt, in bandlettertype?
  3. Zijn de 7 lettertypes toereikend, of mis je nog iets?
  4. Wat vind je van het idee om op de rug de namen van de deelnemende forumleden te zetten, in de stijl zoals op het graspop festival shirt hierboven?
    Mocht je je naam er niet op willen, dan gaan wij die er zeker niet op zetten.
    Huidige opzet is verder de forumnamen, mocht je daar andere wensen in hebben, laat het horen.
  5. Mannen of vrouwen pasvorm?
  6. T-shirt of ander model
  7. Zwart shirt of andere kleur
  8. Overige feedback is zeer welkom
  9. Eventueel alvast de gewenste maat
  10. Eventueel alvast de keuze van bandlettertype
  11. Eventueel alvast aangeven of je de namen op je rug wil
  12. Mag jouw forumnaam op de shirts?​

Gisteren had ik een drukke avond, dus heb nog niet kunnen reageren, maar wel meegelezen! Wel echt een héél erg leuk idee! Fijn!

1. Zeker!
2. Prima!
3. Ik mis niets - hoewel ik grote fan ben van het Slipknot-font ;) Echter lijkt het mij stiekem ook praktischer/beter om gewoon allemaal eenzelfde "generiek" font te hebben i.p.v. allemaal een ander bandfont. Maar ook dat is mijn eerlijke mening & ik pas die wel aan naar de meerderheid.
4. Ook hier controversieel - het idee met de forumnamen is wel leuk, maar met een neutrale achtergrond zie ik het mezelf sneller dragen. Als de namen erop komen, wil ik er wel bijstaan.
5. Mannen/Unisex/Vrouwen!
6. T-shirt
7. Zwart, natuurlijk! Tenzij het weer zo'n hete zomer wordt, wie weet past wit met een zwart lettertype dan beter :D
8. /
9. XL
10. Voorkeur gaat uit naar nummer 2 of 3 - tenzij er alsnog evt. een Slipknotfont zou verschijnen, maar wil ook niet dat het jullie te veel moeite kost...
11. Aangezien de meerderheid dit ziet zitten, doe ik zeker mee.
12. Ja.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.990
2.030
De complete line-up achterop gaat de Graspop-organisatie denk ik niet leuk vinden, mensen.
Op Werchter heb ik eens een groepje mensen met een zelfgemaakte shirt gezien met de line up van dat jaar op maar wel Kaiser Chiefs doorstreept.

Voor mij hoeft de line up er niet op BTW.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
De Vragenlijst ga ik seffens verder lezen en invullen als ik mij kan focussen, Maar bij deze zeker al mijn interesse in dit shirt!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
  1. Zeker weten!
  2. Een beter tekst is er niet!
  3. Love the death metal font!
  4. Geen enkel probleem voor mij! Het zou een hele eer zijn!
  5. Voor mij is mannen goed genoeg, Vrouwen gaat wat krap zitten vrees ik :D
  6. T-shirt en eventueel een trui
  7. Enkel zwart als roze uitverkocht is :p
  8. Geen verdere opmerkingen
  9. L
  10. Death metal
  11. Zeker weten
  12. Zeker weten!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
  1. Ja
  2. Ja
  3. prima
  4. Als ze er op komen, dan wil ik ook mijn forumnaam erop hebben (mag in het kleinste font). Als er geen forumnamen op komen, dan is het ook prima.
  5. Ben zelf een man, dus graag een mannen t shirt
  6. T-shirt
  7. Good guys wear black, good girls wear nothing.
  8. Goed bezig!
  9. Xxl ☺️
  10. AC / DC
  11. Niet per se, maar als ze erop komen dan met eigen naam erbij.
  12. Ja
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken