Graspop forum shirts

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.361
Gezien de grote interesse in een graspop forum t-shirt hier een apart onderwerp om het idee verder uit te werken.

Nogmaals dank @Simoni voor het leuke idee, dank @nikita voor het vormgeven en meedenken, en dank @jamel voor het meedenken.

Voor wie het gemist heeft, zijn we tot de volgende ideeën gekomen:
- De geweldige kreet 'vandaag is de dag' voorop het shirt;
- De tekst in wisselend bandlettertype, die je zelf kan kiezen uit een aantal opties, waaronder een Rammstein optie met deels vertaalde tekst:
ed7f2cae-d60f-48ca-bfb9-0b490a5b7af6-jpeg.4683

bf8ef213-868e-41ce-9d1f-55d260c2ef3b-jpeg.4684

caf04f0c-d549-438f-af2b-bade1316808f-jpeg.4682


- Het Festileaks logo aan de zijkant boven de tekst;
- Eventueel de namen van de deelnemende forumleden op de achterkant, in klassiek festival shirt look:
1682191239990.png
We horen graag wat jullie er van vinden, onderstaande vragenlijst invullen wordt gewaardeerd:
  1. Zou je het shirt bestellen (ervan uitgaande dat het voor een nette prijs te krijgen is);
  2. Wat vind je van het idee van de tekst 'vandaag is de dag' voorop het shirt, in bandlettertype?
  3. Zijn de 7 lettertypes toereikend, of mis je nog iets?
  4. Wat vind je van het idee om op de rug de namen van de deelnemende forumleden te zetten, in de stijl zoals op het graspop festival shirt hierboven?
    Mocht je je naam er niet op willen, dan gaan wij die er zeker niet op zetten.
    Huidige opzet is verder de forumnamen, mocht je daar andere wensen in hebben, laat het horen.
  5. Mannen of vrouwen pasvorm?
  6. T-shirt of ander model
  7. Zwart shirt of andere kleur
  8. Overige feedback is zeer welkom
  9. Eventueel alvast de gewenste maat
  10. Eventueel alvast de keuze van bandlettertype
  11. Eventueel alvast aangeven of je de namen op je rug wil
  12. Mag jouw forumnaam op de shirts?
Ik wil verder nog even benadrukken dat er nog niks zeker is, het is een aardige klus het te regelen.
Zo zitten we naast de productie hiervan nog met de distributie van de shirts tijdens Graspop.
Een hoop shirts meezeulen bovenop de normale kampeerspullen van parking naar de tent is niet ideaal, en dan komt er ook nog eens het daadwerkelijk verspreiden van de shirts tijdens het festival. Wordt over nagedacht, tips en ideeën ook hier welkom.
Verder zitten we nu te denken aan het vooraf laten betalen, om zelf geen risico te lopen.
Ook is het nog even afwachten of we het festileaks logo mogen gebruiken.

Iedereen die tot nog toe enthousiast heeft gereageerd op het idee tag ik hierbij vast even: @Simoni @nikita @jamel @Loek123 @MarcoReusel @MetalLimbo @Paul! @JK79 @Ghostattack @Wardibal @PreFXDesigns @Paddy @InsaniTiny @Piebe71 @Koekdoos @diaan @won666

Mocht je nog mensen weten die ik gemist heb, tag ze gerust :)
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.361
Per 01-05-2023 nieuwe ontwerpen:

GetAttachmentThumbnail

GetAttachmentThumbnail

Zie tevens pagina 5 voor het definitieve bestelformulier.
 
Laatst bewerkt:

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
1. Ja
2. Schitterend
3. Prima
4. Goed
5. Man
6. T-shirt
7. Zwart
8. Nee
9. XL
10. Zie maar
11. Ja
12. Ja

Qua distributie. Gewoon op voorhand verzenden evt ? Koper betaald zelf verzendkosten
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.361
1. Ja
2. Schitterend
3. Prima
4. Goed
5. Man
6. T-shirt
7. Zwart
8. Nee
9. XL
10. Zie maar
11. Ja
12. Ja

Qua distributie. Gewoon op voorhand verzenden evt ? Koper betaald zelf verzendkosten
Voorlopig is het idee dat iedereen z'n eigen keuze heeft in bandlettertype, uit de 7 hierboven. Dus mocht je een voorkeur hebben ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
1. Zeker!
2. Top idee.
3. Prima zo.
4. Er lijkt hier een voorkeur voor te zijn, dus ik voeg me bij de groep.
5. Mannenmaat.
6. T-shirt
7. Zwart.
8. Niet echt op dit moment.
9. XL
10. Nummero 2 op de bovenste rij.
11. Zelfde vraag als vraag 4? Ja dus.
12. Ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
  1. Ja ik zou ‘m kopen
  2. Tekst is goed
  3. lettertypes zijn toereikend, Rammstein is top 👍🏻
  4. namen achterop vind ik een leuk idee, maakt het nog net even iets persoonlijker
  5. het liefst mannen en vrouwen, maar ik kan me voorstellen dat daar niet heel veel vraag naar is. Alleen mannen pasvorm is dan ook prima
  6. t-shirt
  7. zwart of eventueel vergrijsd
  8. mocht het er al sowieso bij staan dan heb ik niks gezegd, maar het jaartal erbij is natuurlijk wel leuk
  9. maat M-L
  10. Rammstein
  11. ja, met namen
  12. ja, mijn forum naam is goed
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
1. Zeker!
2. Top idee.
3. Prima zo.
4. Er lijkt hier een voorkeur voor te zijn, dus ik voeg me bij de groep.
5. Mannenmaat.
6. T-shirt
7. Zwart.
8. Niet echt op dit moment.
9. XL
10. Nummero 2 op de bovenste rij.
11. Zelfde vraag als vraag 4? Ja dus.
12. Ja.
Voor mij dezelfde antwoorden als Jamel ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
Oh gaat vraag 5 over iedereen? Dan vrouwen en mannen pasvormen, natuurlijk. Mij lijkt een vrouwenshirt niet heel lekker zitten bij mezelf, maar de vrouwen onder ons moeten daar natuurlijk wel voor kunnen kiezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
1- JA!
2- Top idee
3- Meer dan genoeg, zou het zelfs beperken tot 3, voor een nog groter samenhorigheid gevoel. Maar dat is mijn mening.
4- zeker doen!
5- Mannen en Vrouwen.
6- t-shirt
7- Zwart (duhhh)
8- zie punt 11, tevens zou je punt 4+11+12 kunnen combineren in 1 vraag, hierdoor heb je minder vragen.
9- XL
10- Logo 03
11- SulpherSouls mag er zeker op! Headliner op de zondag zou ik zeggen 😂
12- jazeker
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.361
Oh gaat vraag 5 over iedereen? Dan vrouwen en mannen pasvormen, natuurlijk. Mij lijkt een vrouwenshirt niet heel lekker zitten bij mezelf, maar de vrouwen onder ons moeten daar natuurlijk wel voor kunnen kiezen.
Ik begrijp de onduidelijkheid, denk dat we met Diaan en Nikita sowieso al 2x vrouwenpasvorm hebben. Mochten de shirts er komen, dan gaat die optie er dus denk ik ook zijn. Prima om nu dus in je eigen lijst je eigen wens door te geven :)
Verder leuk idee van t jaartal @diaan! Lijkt me goed passen op de rug, boven de forumnamen
 
Laatst bewerkt:

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
1- JA!
2- Super idee
3- Meer dan genoeg
4- Dat mag zeer zeker!
5- Mannen
6- T-shirt
7- Zwart
8- De complete line-up ook achterop?
9- L
10- Logo 03
11- Romanov of Roman1985 mag er zeker op!
12- jazeker
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en SulpherSouls

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
  1. Zou je het shirt bestellen (ervan uitgaande dat het voor een nette prijs te krijgen is);
  2. Wat vind je van het idee van de tekst 'vandaag is de dag' voorop het shirt, in bandlettertype?
  3. Zijn de 7 lettertypes toereikend, of mis je nog iets?
  4. Wat vind je van het idee om op de rug de namen van de deelnemende forumleden te zetten, in de stijl zoals op het graspop festival shirt hierboven?
    Mocht je je naam er niet op willen, dan gaan wij die er zeker niet op zetten.
    Huidige opzet is verder de forumnamen, mocht je daar andere wensen in hebben, laat het horen.
  5. Mannen of vrouwen pasvorm?
  6. T-shirt of ander model
  7. Zwart shirt of andere kleur
  8. Overige feedback is zeer welkom
  9. Eventueel alvast de gewenste maat
  10. Eventueel alvast de keuze van bandlettertype
  11. Eventueel alvast aangeven of je de namen op je rug wil
  12. Mag jouw forumnaam op de shirts?​
1- Ja
2- Top idee
3- 1 lijkt me ook genoeg
4- Hoeft niet maar mag wel
5- Mannen
6- T-shirt
7- Zwart
8. Nee
9- L
10- Logo rechtsboven
11- gewoon Loek zonder 123
12- ja
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Voorlopig is het idee dat iedereen z'n eigen keuze heeft in bandlettertype, uit de 7 hierboven. Dus mocht je een voorkeur hebben ;)
Niet bepaald. Kiezen is verliezen. Ik kies voor wat de meerderheid kiest.


Nog iets verduidelijken, voor mezelf mannen maar er mag ook een vrouwenmodel zeker komen eh! En als de namen er vanachter opkomt uiteraard mijn nickname van hier als antwoord op vraag 12. Niet dat veel mensen hier mijn echte naam weten maar toch.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
1-Ja
2-Perfect
3-Nee
4-Zou een toffe meerwaarde zijn
5-Mannen
6-T-shirt, eventueel trui (als optie mogelijk is)
7-Zwart maar mag ook anders
8- Jaartal is wel een fijn idee
9- S
10- Niet meteen een voorkeur
11-Ja
12-JA


Ik wil mezelf ook wel inzetten om dit eventueel mee in goede banen te leiden, eventuele logistieke taken op mij nemen.
Ik zelf ben vertegenwoordiger dus rij quasi heel de tijd vlaanderen door(natuurlijk wel België). Eventueel kan ik dus hier en daar wel wat pakketjes rondbrengen indien dit past in mijn agenda.

Ik moet ook veel pakketten posten, dus is het voor mij ook weinig moeite om (tegen betaling van de verzendkosten) ook de shirts op te sturen.
Dus als het concreter zou worden, wil ik zeker helpen!

De complete line-up achterop gaat de Graspop-organisatie denk ik niet leuk vinden, mensen.
Complete Line-Up gaan ze inderdaad nooit willen, en zou ik ook niet doen als we ons willen „onderscheiden“ van de standaard gmm t-shirts.


EDIT : Ik ben ook met mijn auto op de parking van Camping INFERNO, dus iets van een 500m van het festivalterrein. indien we het logistiek niet helemaal klaar krijgen kunnen we eventueel de Tshirts in mijn auto leggen voor dan tijdens het festival af te halen.
Ik ben er normaal gezien van woensdag al, t/m maandag natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken