Even voor mij, wat zijn nu de zeven opties? Motorhead, Iron Maiden, Rammstein, AC/DC herken ik, maar de twee naast AC/DC herken ik niet en het takkenbos is gewoon een standaard lettertype en niet specifiek van Ć©Ć©n band?
- Zou je het shirt bestellen (ervan uitgaande dat het voor een nette prijs te krijgen is);
- Wat vind je van het idee van de tekst 'vandaag is de dag' voorop het shirt, in bandlettertype?
- Zijn de 7 lettertypes toereikend, of mis je nog iets?
- Wat vind je van het idee om op de rug de namen van de deelnemende forumleden te zetten, in de stijl zoals op het graspop festival shirt hierboven?
Mocht je je naam er niet op willen, dan gaan wij die er zeker niet op zetten.
Huidige opzet is verder de forumnamen, mocht je daar andere wensen in hebben, laat het horen.
- Mannen of vrouwen pasvorm?
- T-shirt of ander model
- Zwart shirt of andere kleur
- Overige feedback is zeer welkom
- Eventueel alvast de gewenste maat
- Eventueel alvast de keuze van bandlettertype
- Eventueel alvast aangeven of je de namen op je rug wil
Mag jouw forumnaam op de shirts?
1. Jazeker, prijs maakt me niet zoveel uit
2. Perfect
3. KISS waar mogelijk, maar was al op geantwoord
4. forumnamen is leuk, maar als het relatief 50/50 is qua wat men vindt, maakt het me niet zo heel veel uit.
5. Als beide opties beschikbaar zijn, dan is het beter om beide als optie te hebben.
6. T-shirt
7. Zwart
8a. Jaartal op de achterkant;
8b. Als namen achterop komen, heb je natuurlijk een berg aan opties:
Gewoon alles zelfde formaat alfabetisch;
of wat
@Joslittel zei aan de hand van de huidige titels op het forum (Jos is de enige headliner die ik zie, Hannibal is subheadliner, best wat sunsetslots, etc);
of wat je al liet zien dat je zo'n Graspop-poster achtig iets maakt, dan kan je weer rekening houden met wie welke dag komt voor alle dagjes mensen (voor mij bijvoorbeeld de optie om me onder donderdag of zondag te zetten, maar vrijdag en zaterdag ben ik er niet, en zo zag ik meer mensen die maar Ć©Ć©n of twee dagen gaan)
of iets totaal anders?
9. M
10. keuze volgt later
11. namen op de rug (geen must als er genoeg mensen het niet willen)
12. Koekdoos