Graspop forum shirts

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.672
7.433
Zal morgen de hele vragenlijst invullen, maar alvast twee punten:
- optie om zowel met als zonder namen achterop te hebben?
- en het belangrijkste punt: ik mis toch overduidelijk het KISS lettertype! Als er een versie is die ik moet en zal hebben, dan wel dat lettertype. Of je zet groot Koekdoos in dat lettertype op de achterkant ofzoā€¦

Mss leuk, mss ook niet. Wit t shirt met forumnamen. En dan wedstrijdje om zoveel mogelijk handtekeningen op de naam šŸ¤£

Ook mooi ja!
 
  • Haha
Waarderingen: SulpherSouls

RubenJS

Support act
18 feb 2023
834
2.422
Zal morgen de hele vragenlijst invullen, maar alvast twee punten:
- optie om zowel met als zonder namen achterop te hebben?
- en het belangrijkste punt: ik mis toch overduidelijk het KISS lettertype! Als er een versie is die ik moet en zal hebben, dan wel dat lettertype. Of je zet groot Koekdoos in dat lettertype op de achterkant ofzoā€¦



Ook mooi ja!
Goed punt, onze chief designer @nikita gaf echter aan dat het KISS lettertype niet herkenbaar is met de font die wij kunnen vinden.. Ik zal morgen nog even verder zoeken, maar kan niks beloven.
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Een avondje niet online en gelijk hele ideeĆ«n met shirts šŸ¤£ Maar I'm in hoor! Vind t ontwerp ook heel tof. Mijn gebruikersnaam mag ook gerust achterop!

Zolang er een kleine maat is, vind ik alles prima. Unisex maat S kan ik ook mee leven šŸ˜œ
 
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls en RubenJS

RubenJS

Support act
18 feb 2023
834
2.422
Leuk idee! Is het niet het leukste als alle shirts hetzelfde lettertype hebben, voor de uniformiteit?
Idee is voorlopig achterkant uniform, voorkant eigen font, en hopelijk het festileaks logo (en de tekst an sich is uniform). Maar ik laat de massa graag bepalen hierin :)


Edit: ga ook nog overleggen met @nikita wat haalbaar is, updates zullen uiteraard ook hier gedeeld worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
  1. Ja (al ben ik een skere student :))
  2. Goed
  3. Ik verkies nummer 3 , lijkt me idd wel voordeliger om 1 type te kiezen
  4. Hoeft voor mij niet
  5. Mannen
  6. T-shirt of hoodie is eender
  7. Zwart

  8. L
  9. Nummer 3 dus
  10. Moet voor mij niet
  11. Mag
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.038
  1. Ja
  2. Prima
  3. Jep
  4. Goed
  5. Mannen
  6. T-shirt
  7. Zwart shirt
  8. Ivm de distributie wil ik gerust de verzendingskost betalen als dit voor jullie makkelijker is.
  9. XL
  10. AC/DC
  11. Ja
  12. Ja, Joe
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
403
565
Misschien kan het ook een idee zijn,
indien dit 'tshirtverhaal' een traditie zou worden en meerdere stijlen drukken moeilijk zou blijken, kunnen we ook per jaar een stijl verkiezen. Dan hebben we per jaar een bandstijl thema.
Dan komt automatisch ieder zijn voorkeur aan bod.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.900
Allereerst; perfect dat dit opgepakt wordt en serieus bekeken wordt of het haalbaar is. Ik wil ook alvast @sfeerbeheer bedanken voor de eventuele medewerking! Mijn antwoorden op de vragenlijst.
1. Jazekersssss!!
2. Ja, er kan gewoon niets anders op staan.
AC/DC lettertype heeft de voorkeur. Maar als het qua kosten anders wordt sluit ik mij aan bij de meerderheid.
3. Voor mij prima.
4. Vind de namen achterop super idee. Voor mij gewoon de forumnaam. Jaartal zoals @diaan aangaf is zeker een heel gave toevoeging
5. Voor mij mannen pasvorm. Maar vrouwen pasvorm ook graag leveren voor degene die dat wenst.
6. T-shirt
7. Zwart. None more black. Is er een andere kleur?šŸ¤­
8. Zou het simpel houden. Principe van meeste stemmen gelden.
9. L
10. Zoals boven al beschreven.
11. Jazeker. Inclusief jaartal.
12. Loud and proud: Piebe71.

Zag even terug in de reacties nog iemand die eventueel nog shirts kan verspreiden via auto. Goed plan. Is dan alvast mini meeting.
Mocht ik op enigerlei wijze nog kunnen helpen. Vraag gerust. Dit is een zeer goed doel. Chapeau vanaf mijn zijde
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.900
Vind trouwens de kreet op de voorkant ook wel gaaf in het originele festileaks lettertype. "Vandaag is" in het cursieve lettertype. En dan "de dag" in het blok lettertype. Op een zwart shirt zal dan de zwarte druppel in het wit moeten.
download (3).jpeg
Alleen als we toestemming krijgen van Festileaks natuurlijk. Maar is wel een stukje waardering naar het algehele forum.

Is verder maar een idee hoor. Doe er mee wat je er van vindtšŸ¤—
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en RubenJS

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.672
7.433
Even voor mij, wat zijn nu de zeven opties? Motorhead, Iron Maiden, Rammstein, AC/DC herken ik, maar de twee naast AC/DC herken ik niet en het takkenbos is gewoon een standaard lettertype en niet specifiek van Ć©Ć©n band?

  1. Zou je het shirt bestellen (ervan uitgaande dat het voor een nette prijs te krijgen is);
  2. Wat vind je van het idee van de tekst 'vandaag is de dag' voorop het shirt, in bandlettertype?
  3. Zijn de 7 lettertypes toereikend, of mis je nog iets?
  4. Wat vind je van het idee om op de rug de namen van de deelnemende forumleden te zetten, in de stijl zoals op het graspop festival shirt hierboven?
    Mocht je je naam er niet op willen, dan gaan wij die er zeker niet op zetten.
    Huidige opzet is verder de forumnamen, mocht je daar andere wensen in hebben, laat het horen.
  5. Mannen of vrouwen pasvorm?
  6. T-shirt of ander model
  7. Zwart shirt of andere kleur
  8. Overige feedback is zeer welkom
  9. Eventueel alvast de gewenste maat
  10. Eventueel alvast de keuze van bandlettertype
  11. Eventueel alvast aangeven of je de namen op je rug wil
  12. Mag jouw forumnaam op de shirts?​

1. Jazeker, prijs maakt me niet zoveel uit
2. Perfect
3. KISS waar mogelijk, maar was al op geantwoord
4. forumnamen is leuk, maar als het relatief 50/50 is qua wat men vindt, maakt het me niet zo heel veel uit.
5. Als beide opties beschikbaar zijn, dan is het beter om beide als optie te hebben.
6. T-shirt
7. Zwart
8a. Jaartal op de achterkant;
8b. Als namen achterop komen, heb je natuurlijk een berg aan opties:
Gewoon alles zelfde formaat alfabetisch;
of wat @Joslittel zei aan de hand van de huidige titels op het forum (Jos is de enige headliner die ik zie, Hannibal is subheadliner, best wat sunsetslots, etc);
of wat je al liet zien dat je zo'n Graspop-poster achtig iets maakt, dan kan je weer rekening houden met wie welke dag komt voor alle dagjes mensen (voor mij bijvoorbeeld de optie om me onder donderdag of zondag te zetten, maar vrijdag en zaterdag ben ik er niet, en zo zag ik meer mensen die maar Ć©Ć©n of twee dagen gaan)
of iets totaal anders?
9. M
10. keuze volgt later
11. namen op de rug (geen must als er genoeg mensen het niet willen)
12. Koekdoos
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en RubenJS

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
321
947
  1. Jaaaaa
  2. Helemaal leuk!
  3. Zekers genoeg zo
  4. Geen mening, met en zonder namen vind ik beiden prima
  5. Vrouw
  6. T-shirt
  7. Zwart is mooi!
  8. Mogen complimenten ook? Ik vind het namelijk super dat dit zo wordt uitgezocht <3
  9. XS
  10. Rammstein
  11. Hoef geen namen op de rug, maar als de meerderheid dat wel wil, vind ik het ook prima om wel namen op de rug te hebben
  12. Nahh :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: RubenJS

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.672
7.433
Als Kiss niet haalbaar is, misschien heeft Def Leppard wel een te vinden lettertype, die is ook wel herkenbaar :p
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken