Graspop forum shirts

Superleuk gedaan! Wel weinig maten voor de vrouwenshirts, XS is geen optie? Anders is S ook prima hoor, dan knoop ik 'em op als zo'n cowgirl-shirt :p Complimenten!
Helaas gaat het vrouwenmodel tot S, wel is er een unisex model XS. Maar goeie kans dat die even groot uitvalt als een vrouwenmodel S..

Helaas gaat het vrouwenmodel tot S, wel is er een unisex model XS. Maar goeie kans dat die even groot uitvalt als een vrouwenmodel S..
Dank voor het uitzoeken, dan is S prima! Ik kijk er naar uit om mensen met dit shirt te spotten :D

Wat een geweldige shirts!! Complimenten aan @RubenJS en @nikita. Super gedaan. Het grote aanbod laat me alleen twijfelen over het lettertype.

Deel ook wel een beetje de zorgen over het copyright. Maar zal hem zeker met trots dragen op de Desselse weide.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en nikita
We hebben een update!

Helaas heeft Graspop aangegeven niet akkoord te zijn met het gebruik van het Graspop logo.
Nikita is druk bezig geweest met een oplossing, momenteel denken we aan iets in de volgende richting:

1683226589951.png
Daarnaast is er ook goed nieuws, we zitten al op 21 bestellingen!

Hierbij ook een reminder voor wie nog niet besteld heeft: morgen is de deadline.
Wie nog twijfelt over de opdruk, doe je bestelling alvast, en laat die keuze volgende week horen.
Daar is nog tijd voor, en dan kan de drukker de plain shirts vast inkopen.

Hierbij nog een tag voor mensen die nog niet besteld hebben, maar wel interesse hebben getoond. Voor het geval het je ontschoten is :)
@diaan @Brian @Ghostattack @xRoossie @Dr. Hannibal @MarcoReusel @jvandeweyer @xydroh

We hebben een update!

Helaas heeft Graspop aangegeven niet akkoord te zijn met het gebruik van het Graspop logo.
Nikita is druk bezig geweest met een oplossing, momenteel denken we aan iets in de volgende richting:

Bekijk bijlage 4785

Hierbij ook een reminder voor wie nog niet besteld heeft: morgen is de deadline.
Wie nog twijfelt over de opdruk, doe je bestelling alvast, en laat die keuze volgende week horen.

Hierbij nog een tag voor mensen die nog niet besteld hebben, maar wel interesse hebben getoond. Voor het geval het je ontschoten is :)
@diaan @Brian @Ghostattack @xRoossie @Dr. Hannibal @MarcoReusel @jvandeweyer @xydroh
Mooie alternatieven hoor! Ik zou zelf voor de bovenste stemmen. En nog even mijn bestelling doorgeven, het is mij inderdaad ontschoten, dank voor de reminder!

• Leuk
Waarderingen: nikita en RubenJS
Ah jammer van het logo, maar mooie oplossing zo! Bovenste heeft ook mijn voorkeur.

Ik heb mijn bestelling net gestuurd!

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
We hebben een update!

Bekijk bijlage 4785

Ja ik wil ook! Hopelijk niet te laat?

• Leuk
Waarderingen: nikita
Jammer van het originele logo. Maar was wel een beetje te verwachten. Maakt de pret er zeker niet minder om😜
Voor wat betreft het nieuwe logo; wederom complimenten! Ik sluit mij qua ontwerp aan bij de meerderheid👍

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: nikita en RubenJS

Users who are viewing this thread