UK Glastonbury 2024

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.015
Komt die registratie niet meer open? Nog nooit over nagedacht eigenlijk, maar was altijd in de veronderstelling dat je wel nog kon registreren voor de resale.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.015
Resaledata zijn 18/04 en 21/04.
Ik ga toch nog een poging wagen via een grote groep die samen probeert. Onlangs nog artikeltje dat dit jaar het laagste percentage tickets in de resale zit dus dat wordt spannend!
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Timmetje

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
317
245
Ik wil proberen met kameraden voor Glastonbury tickets volgend jaar. Iemand weet van ergens een gedetailleerd overzicht over hoe de verkoop in z'n werk gaat, tips & tricks, etc?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Ik wil proberen met kameraden voor Glastonbury tickets volgend jaar. Iemand weet van ergens een gedetailleerd overzicht over hoe de verkoop in z'n werk gaat, tips & tricks, etc?
De eigen site van Glasto heeft een uitgebreide faq. @Thisso had ook een handige website gevonden, weet even 123 niet meer welke dat was.

En op Efestivals forum staan ook veel tolics met tips en tricks!
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.015
Jep, deze website is een goudmijn voor alle informatie die je maar kan wensen! Praktische zaken, tickets, camping, alle gebieden op het terrein,...
Verder ook alvast dit schema met looptijden tussen de belangrijkste podia delen om een idee te krijgen.

Puur voor de ticketverkoop raad ik inderdaad ook de officiële FAQ aan op de website en verder tips & tricks lezen online. Moesten er tzt nog specifieke vragen zijn, mag je uiteraard altijd een PM sturen. Zowel Timmetje als ik zijn ondertussen zelf eens door het volledige boekingsproces geraakt dus dat komt wel goed met tips delen hier :)
 
  • Leuk
Waarderingen: dann en Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.015
Voor wie het graag wat opvolgt, na de eerste poster in maart zijn ondertussen de area/stage announcements volop aan de gang!
Enkele noemenswaardige posters:
Woodsies: Grotendeels al aangekondigd bij de eerste poster, maar Kim Gordon is toch wel een fijne toevoeging + nieuwe Tree stage met heel wat moois (Jon Hopkins, KMRU, Anna Roxanne)
West Holts: Ook al grotendeels bekend met nog extra toevoegingen als Balming Tiger, Jalen Ngonda en Sofia Kourtesis.
Silver Hayes: Een van de belangrijkste nightlife area's met dit jaar naar mijn gevoel weer wat grotere namen. O.a. Charli XCX, Joy Orbison, Bonobo, Kelly Lee Owens, Romy. Dove is blijkbaar een alias van BICEP, dat wordt druk!
Glade: O.a. Faithless, Fatboy Slim, Daniel Avery, Henge, etc.
Avalon: The Cat Empire, Frank Turner, New Model Army, Skindred, etc.
Shangri-La: Peace stage vervangt Truth stage met dit jaar opnieuw een Earache Records Takeover en nog veel meer. Wordt weer chaos 's nachts!

En voor de volledigheid: Acoustic, Left Field, The Common, Kidzfield, Theater & Circus en Croissant Neuf.

Nog een paar grote te gaan met The Park en Arcadia die hopelijk nog een paar knallers opleveren. Daarnaast staan er ook nog best veel interessante Pyramid en Other spots open die we pas zullen weten bij de volledige poster over enkele weken. Natuurlijk met nog enkele gaatjes voor surprise acts.
Nog 7 weken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken