UK Glastonbury 2024

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Het overgrote deel van het publiek heeft hier verschrikkelijke smaak en dat is eigenlijk altijd wel zo geweest, dus op dat vlak is er niet veel veranderd. Op zich geen probleem want daardoor is het publiek heel voorspelbaar en kan je makkelijk raden welke plekken je best kan ontwijken :)

Verder zie je inderdaad wel gelijkaardige evoluties als op andere festivals. Dit jaar al iets meer praters en asociaal gedrag. Maar toch, het publiek blijft hier een pak beter dan op de Beneluxfestivals imo.
Op het moment als je je festival politiek gaat maken is het gewoon kut. En het publiek wat daar voor zorgt is ook kut.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Op het moment als je je festival politiek gaat maken is het gewoon kut. En het publiek wat daar voor zorgt is ook kut.
Nee. Dat is onderdeel van dit festival. Ook altijd erg tof dat er dialoogsessies en politieke sprekers zijn.

Ik snap ook niet wat dit met de post van Thisso te maken heeft.
 

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
66
39
Precies dit. Ik zou een moord doen om het oude Coldplay van de eerste 3 albums eens live te zien.
Echter de shows die ze nu geven zijn van een erg hoog niveau en heel vermakelijk om naar te kijken. We Pray klonk idd erg tof, stukkie beter dan hun nieuwe single.
Ik heb gister iig erg genoten van de livestream. Heeft iemand toevallig het concert opgenomen?

kheb een google drive linkje, dm bij interesse
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken