UK Glastonbury 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Meer context in dit artikel.
De headliners waren duidelijk niet plan A. Voor volgend jaar liggen al twee vrouwelijke headliners zo goed als vast.
Heel interessant. Taylor Swift kan je er duidelijk uithalen tussen de lijntjes. Denk dat de 2de Dua Lipa zal worden, die is ook weer actief in de studio.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Doen ze gewoon weer prima. Elton John lijkt me wel prachtig om daar eens te zien. En Blondie en Cat Stevens zijn 2 mooie classics acts. Verder doen ze gewoon wat ze moeten doen.

Wel mogen ze van mij eens gaan voor een andere stijl poster. Deze lijkt al een aantal jaar hetzelfde te zijn kwa stijl.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Doen ze gewoon weer prima. Elton John lijkt me wel prachtig om daar eens te zien. En Blondie en Cat Stevens zijn 2 mooie classics acts. Verder doen ze gewoon wat ze moeten doen.

Wel mogen ze van mij eens gaan voor een andere stijl poster. Deze lijkt al een aantal jaar hetzelfde te zijn kwa stijl.
Mailtje sturen naar Stanley Donwood, die ook al het artwork voor Radiohead en Thom Yorke maakt.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Timmetje

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
De eerste 55 namen:

Arctic Monkeys
Guns N’ Roses
Elton John
Lizzo
Aitch
Alison Goldfrapp
Alt-J
Amadou and Mariam
Becky Hill
Blondie
Candi Staton
Carly Rae Jepsen
Cat Burns
Central Cee
Christine and the Queens
Chvrches
Ezra Collective
Fatboy Slim
Fever Ray
Flo
Fred Again
Hot Chip
Joey Bada$$
Kelis
Lana Del Rey
Leftfield
Lewis Capaldi
Lil Nas X
Loyle Carner
Maggie Rogers
Mahalia
Måneskin
Manic Street Preachers
Nova Twins
Phoenix
Queens of the Stone Age
Raye
Rina Sawayama
Royal Blood
Rudimental
Shygirl
Slowthai
Sparks
Stefflon Don
Sudan Archives
Texas
The Chicks
The War on Drugs
Thundercat
Tinariwen
Warpaint
Weyes Blood
Wizkid
Young Fathers
Yusuf/Cat Stevens
QOTSA staat niet op de poster?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Mailtje sturen naar Stanley Donwood, die ook al het artwork voor Radiohead en Thom Yorke maakt.
En daarmee wil je zeggen omdat er een connectie zit met Radiohead dat je daar geen kritiek opmerking over mag maken of....? Ik snap hem niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
En daarmee wil je zeggen omdat er een connectie zit met Radiohead dat je daar geen kritiek opmerking over mag maken of....? Ik snap hem niet.
Nee ik wil gewoon mijn kennis etaleren haha. Eens met je dat het een beetje samey samey wordt. Luie Donwood.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Yusuf, also known as Cat Stevens, will play the "legend slot", previously occupied by Kylie and Dolly Parton. Blondie will take to the Pyramid stage immediately after Stevens - effectively creating a "double legend" slot.
Aldus de BBC. Cat Stevens/ Yusuf erg tof.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.003
Ik ken eigenlijk echt niets van Cat Stevens en Blondie, dus moet nog even denken of ik wel naar de legend slot ga kijken. Candi Staton daarentegen ga ik wel proberen kijken!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Ik ken eigenlijk echt niets van Cat Stevens en Blondie, dus moet nog even denken of ik wel naar de legend slot ga kijken. Candi Staton daarentegen ga ik wel proberen kijken!
Deze ken je wellicht ook wel denk ik.

 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.003
Doet wel een belletje rinkelen ja! Het zal er vanaf hangen wat er tegenover staat. Zo'n legend slot is altijd wel een speciaal momentje daar, maar ga geen andere must-sees skippen hiervoor.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
FqSQqz8XwAEKOSg
Dit valt tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.003
Must-see:
Elton John
Lana Del Rey
Young Fathers

Heel graag ook al gaat de helft waarschijnlijk niet lukken:
Carly Rae Jepsen
Christine and the Queens
Chvrches
Hot Chip
Joey Bada$$
Lil Nas X
Maggie Rogers
Rina Sawayama
Shygirl
Slowthai
Tinariwen

Op een ander festival niet, maar omdat het Glasto is misschien wel: Lizzo, Blondie, Candi Staton, Fred Again..
Goed, maar recent al gezien dus skip: Arctic Monkeys, Alt-J, Loyle Carner, The War on Drugs, Weyes Blood
Sowieso niet: Guns N' Roses

En van de rest wil ik eigenlijk ook wel veel zien, wordt nu al onmogelijk 😅
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Gezien de constructie van de poster, kan je haar dat wel noemen. Ze staat bovenaan op dezelfde grootte.
Ja, best maf. Want de andere subs staan niet zo groot. Vorig jaar stond de legend spot naast de drie headliners.

Wellicht dat ze ook 1 female act bovenaan de poster wilde hebben (zoals op Efest wordt geopperd). Of dat Lizzo of haar management die plek op de poster heeft geeist oid.

Ze speelt iig voor GnR als je Efest moet geloven.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken